OSTETAAN EDULLINEN VÄHÄN KÄYTETTY MP-ASU

Vauhtimimmi

Ostaisin todella vähän käytetyn MP-asun kohtuulliseen hintaan.Myös vedenpitävät kengät olisi tarpeen muttei pakolliset, mut jos jollain on ylimääräiset niin otetaan tarjouksia vastaan. Siis olen nainen, 175cm/90kg, koko olis joku XL naistenmallissa, miesten mallikin käy, sillon ehkä L kokokin menee. Kengännumero vois olla 42.Palautusoikeus pitää olla, on hankala summassa ostaa!!!SIIS TARJOUKSIA TULEMAAN sähköposti: [email protected]

6

1425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mp-asu

Minulla olisi mp-asun puna-musta takki kokoa 44 ja mustat housut koko 44 myynnissä. Jos vielä olet puvun tarpeessa vastaa tälle palstalle niin otan yhteyttä sitten sähköpostilla.

• Teemu-86

Olis Yokon ajoasu myynnissä olen itse 190cm pitkä
      takki on muistaakseni L kokoa. sinulle joka olet 175cm pitkä niin kannaattaa tulla kokeilemaan pukuani, sillä se on kuin UUSI! Uuden hinta n.800€) NYT TARJOUS 600€ (hinnasta voidaan sopia)

• HD-Mies

Se tuntuu sinun mitoille sopivan.

• Mercedes

Katso peiliin.

• Joopa joo

Taidat ite olla lainapeitteen tarpeessa!! Ite oon samoissa mitoissa mutta kukaan ei oo vielä lihavaksi tullu haukkumaan. Ootko ottanu huomioon että lihakset painaa enemmän kuin läski, joten paino voi tulla sieltä. Helvetti että ärsyttää tollaset miehet jotka vaan ulkonäköä kattovat, itse eivät kaksisen näköisiä ole kuitenkaan!!!

• veke42

Löytyy takki ja housut 129 79 uudet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe