G&G MP5A4 combo BlowBack vai G&G GR4 G26?

BrunoMars

12

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläkeläinen

Liian kallista! Näitä nyky-ajan hömpötyksiä! Minun lapsuudessani luimme Viisikoita ja runkkasimme!

• Herätys

GR4 ehdottomasti, laadukas kalliimman sarjan ase, nuo combot on melko paskoja pääsyynä rataslaatikon kestävyys ja AK.n ilmatiiveysongelmat.

• Eläkeläinen

Hiljaa siellä poika! Kerroin tarinaani lapsuudestani! Olen nimittäin jo 70v, kunnioitusta vähän poika paska!

• Herätys

No jos kerran olet 70v voisit selittää vähän pidemmin kuin kahdella lauseella elämästä 60-luvulla. Ettet vaan esittäis.

• Molemmat pyssyt ovat sitä samaa G&G halpasettiä. Ylempi vain futuristisilla palikoilla höystettynä, mutta senkin runko on muovia, vaikkakin G&G:lle tyypillisesti varsin hyvää sellaista.

• Laadukkaamat G&G:n pyssyt eritat Combo sarjasta siten, että comboissa tjs tulee akku ja laturi aseen mukana. Laadukkaimmissa versioissa ne on ostettava erikseen.

• Herätys
        yber_softaaja kirjoitti:

Laadukkaamat G&G:n pyssyt eritat Combo sarjasta siten, että comboissa tjs tulee akku ja laturi aseen mukana. Laadukkaimmissa versioissa ne on ostettava erikseen.

Tuossa GR4.ssa ei tule akkua eikä laturia... Näen ristiriitaa...

• Herätys
        Herätys kirjoitti:

Tuossa GR4.ssa ei tule akkua eikä laturia... Näen ristiriitaa...

Muuten proairsoft "vahva mäntäkoneisto" :D

• http://www.proairsoft.com/acatalog/G_G.html

Linkki ohjaa sivulle, joka sanoo aivan muuta. "Alla olevat aseet eivät sisällä akkua ja laturia" osastossa ei ole GR4. Ja näin muutenkin vaikka se ei sitä sisälläkkään, niin pyssy samaa kastia combojen kanssa. Solteissa metallirunkoiset G&G:t edustavat sitä parempaa kastia ja muovirunkoiset taas sitä toista..

• mää

Gr nelosessa tulee akku mut ei laturii

• Herätys

Normaalihinta sama kuin varmasti paremman luokan aseella M14:lla...

• Vaginaboob

Gr4 ehottomasti. Mulla on ollut kuukauden käytössä ja toimii paremmin kuin hyvin ja lähöt ja tulinopeus on hyvä. Suosittelen 9.6v lipoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe