G&G MP5A4 combo BlowBack vai G&G GR4 G26?

BrunoMars

12

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläkeläinen

      Liian kallista! Näitä nyky-ajan hömpötyksiä! Minun lapsuudessani luimme Viisikoita ja runkkasimme!

    • Herätys

      GR4 ehdottomasti, laadukas kalliimman sarjan ase, nuo combot on melko paskoja pääsyynä rataslaatikon kestävyys ja AK.n ilmatiiveysongelmat.

    • Eläkeläinen

      Hiljaa siellä poika! Kerroin tarinaani lapsuudestani! Olen nimittäin jo 70v, kunnioitusta vähän poika paska!

      • Herätys

        No jos kerran olet 70v voisit selittää vähän pidemmin kuin kahdella lauseella elämästä 60-luvulla. Ettet vaan esittäis.


    • Molemmat pyssyt ovat sitä samaa G&G halpasettiä. Ylempi vain futuristisilla palikoilla höystettynä, mutta senkin runko on muovia, vaikkakin G&G:lle tyypillisesti varsin hyvää sellaista.

      • Laadukkaamat G&G:n pyssyt eritat Combo sarjasta siten, että comboissa tjs tulee akku ja laturi aseen mukana. Laadukkaimmissa versioissa ne on ostettava erikseen.


      • Herätys
        yber_softaaja kirjoitti:

        Laadukkaamat G&G:n pyssyt eritat Combo sarjasta siten, että comboissa tjs tulee akku ja laturi aseen mukana. Laadukkaimmissa versioissa ne on ostettava erikseen.

        Tuossa GR4.ssa ei tule akkua eikä laturia... Näen ristiriitaa...


      • Herätys
        Herätys kirjoitti:

        Tuossa GR4.ssa ei tule akkua eikä laturia... Näen ristiriitaa...

        Muuten proairsoft "vahva mäntäkoneisto" :D


    • http://www.proairsoft.com/acatalog/G_G.html

      Linkki ohjaa sivulle, joka sanoo aivan muuta. "Alla olevat aseet eivät sisällä akkua ja laturia" osastossa ei ole GR4. Ja näin muutenkin vaikka se ei sitä sisälläkkään, niin pyssy samaa kastia combojen kanssa. Solteissa metallirunkoiset G&G:t edustavat sitä parempaa kastia ja muovirunkoiset taas sitä toista..

      • mää

        Gr nelosessa tulee akku mut ei laturii


    • Herätys

      Normaalihinta sama kuin varmasti paremman luokan aseella M14:lla...

    • Vaginaboob

      Gr4 ehottomasti. Mulla on ollut kuukauden käytössä ja toimii paremmin kuin hyvin ja lähöt ja tulinopeus on hyvä. Suosittelen 9.6v lipoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe