G&G MP5A4 combo BlowBack vai G&G GR4 G26?

BrunoMars

12

435

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläkeläinen

Liian kallista! Näitä nyky-ajan hömpötyksiä! Minun lapsuudessani luimme Viisikoita ja runkkasimme!

• Herätys

GR4 ehdottomasti, laadukas kalliimman sarjan ase, nuo combot on melko paskoja pääsyynä rataslaatikon kestävyys ja AK.n ilmatiiveysongelmat.

• Eläkeläinen

Hiljaa siellä poika! Kerroin tarinaani lapsuudestani! Olen nimittäin jo 70v, kunnioitusta vähän poika paska!

• Herätys

No jos kerran olet 70v voisit selittää vähän pidemmin kuin kahdella lauseella elämästä 60-luvulla. Ettet vaan esittäis.

• Molemmat pyssyt ovat sitä samaa G&G halpasettiä. Ylempi vain futuristisilla palikoilla höystettynä, mutta senkin runko on muovia, vaikkakin G&G:lle tyypillisesti varsin hyvää sellaista.

• Laadukkaamat G&G:n pyssyt eritat Combo sarjasta siten, että comboissa tjs tulee akku ja laturi aseen mukana. Laadukkaimmissa versioissa ne on ostettava erikseen.

• Herätys
        yber_softaaja kirjoitti:

Laadukkaamat G&G:n pyssyt eritat Combo sarjasta siten, että comboissa tjs tulee akku ja laturi aseen mukana. Laadukkaimmissa versioissa ne on ostettava erikseen.

Tuossa GR4.ssa ei tule akkua eikä laturia... Näen ristiriitaa...

• Herätys
        Herätys kirjoitti:

Tuossa GR4.ssa ei tule akkua eikä laturia... Näen ristiriitaa...

Muuten proairsoft "vahva mäntäkoneisto" :D

• http://www.proairsoft.com/acatalog/G_G.html

Linkki ohjaa sivulle, joka sanoo aivan muuta. "Alla olevat aseet eivät sisällä akkua ja laturia" osastossa ei ole GR4. Ja näin muutenkin vaikka se ei sitä sisälläkkään, niin pyssy samaa kastia combojen kanssa. Solteissa metallirunkoiset G&G:t edustavat sitä parempaa kastia ja muovirunkoiset taas sitä toista..

• mää

Gr nelosessa tulee akku mut ei laturii

• Herätys

Normaalihinta sama kuin varmasti paremman luokan aseella M14:lla...

• Vaginaboob

Gr4 ehottomasti. Mulla on ollut kuukauden käytössä ja toimii paremmin kuin hyvin ja lähöt ja tulinopeus on hyvä. Suosittelen 9.6v lipoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      760
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      576
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      63
      548
    5. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      546
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      66
      536
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      45
      533
    8. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    9. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      512
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      24
      511
    Aihe