Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ei se ujo nainenkaan välttämättä saa seurustelukumppania...

Blahtresor

Usein puhutaan kuinka naisille löytyy seuraa, oli sitten IRL tai deittimaailma oli ulkonäkö mikä tahansa. Toki, omat kokemukset ovat tähän mennessä menneet niin, että miehet kyllä kiinnostuvat ulkonäön perusteella ja ottavat kontaktia, joskus jopa tapaillaan jonkin aikaa. Mutta kas, koska olen ujo ei se koskaan etene mihinkään. Oma ujouteni ei ole sitä klassista "ihihii, olen niiiin ihastuttava ujo nainen ja vähän tässä takeltelen ja punastelen", vaan sitä että olen seurassa normaalia hiljaisempi, vaikutan epäkiinnostuneelta ja kylmältä. Tästä luonnollisesti seuraa se että olen oma itseni oikeasti jonkun seurassa vasta runsaan yhdessäolon jälkeen, ja tähän mennessä kukaan mies ei ole sitä aikaa jaksanut kanssani kestää. Useimmat menettävät kiinnostuksensa myös kun tajuavat miten vähän kavereita tai menoja minulla on.

On jotenkin mieltä alentavaa kun huomaa kaupungillakin kuinka saa katseita kivannäköisiltä miehiltä vaan tietääkseen ettei niidenkään kanssa tulisi mitään juttua kiitos tämän ongelman....

Että tässä teille yhden naisen avautuminen :(

8

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roserthalB

      Missä miehet ottavat sinuun kontaktia? Yleensäkin kontaktia ottavat miehet ovat sosiaalisia, itsevarmoja ja puheliaita ja tuo menojen ja kaverien puutteesta kiinnostuksen kadottaminen viittaa juuri heihin. Varmaan harvempi heistä etsii ujoa kumppania ja monet ehkä haluavat vain päästä harrastamaan seksiä hyvännäköisen naisen kanssa.

      Rauhalliset ja kärsivälliset, vähän ujommat miehet eivät taas uskalla lähestyä sinua, vaikka olisivat valmiita tutustumaan pidempään. Onhan tuo vähän hankala juttu, mutta ainakin sinua miehet lähestyvät, joten olisin kyllä vielä toiveikas tilanteessasi. Tietäisitpä millaista tuskaa on ujon ja alkoholittoman miehen elämä. :P

    • Blahtresor

      Yöelämässä. En ole tarpeeksi hyvännäköinen yhdenyönjuttuihin, eli olen vaan vaikuttanut tutustumisen arvoiselta kun olen hiprakassa, kysytty numeroa ja tapailtu sen jälkeen. Mahdollisuudet muunkaltaisten miesten tapailuun on nolla koska suurin osa on varattu tai sitten ei vaan osuta samoihin paikkoihin. Ja mitä se kai auttaisi, jos vaikutan yhtä epäkiinnostuneelta niille ujoillekin loppujen lopuksi…Paitsi tietysti jos joku on tarpeeksi epätoivoinen että tällaiset ö-luokan naiset kelpaavat jo.

      Niii-in, olen myös sitä mieltä yleisesti että miehillä on vaikeampaa tässä suhteessa, mutta ajattelin valaista ettei kaikki sinkkunaiset saa helposti seurustelukumppania vaikka usein oletetaan. Tai sitten olen ainoa, heh!

      • Sellaisia ei olekkaan kuin Ö-luokan naisia jokainen on omalla tavallaan kaunis:)


    • Kyllä se oikea löytyy;)

    • vanhempi vanhapiika

      Aivan totta kirjoitat!

    • ~Jawn~

      Aloittajan teksti kuvaa täydellisesti minua! Olen nyt jonkin aikaa tapaillut erästä miestä johon törmäsin ensimmäisen kerran netissä. Hänellä on kavereita ja menoja toisin kun mulla. Oma elämäni on melko tylsää verrattuna hänen elämäänsä. Heräsi vain tämän keskustelun myötä epäilys että jos mies onkin vain seksin perään ja odottaa samalla pääsevänsä viemään neitsyytenikin. Olen hänen seurassaan vielä toistaiseksi vähän ujo ja epävarma..jos mies olettaa että tulen olemaan helppo vedättää. Tähän asti se onkin tehonnut kuinka hän on kehunut ja rohkaissut mua..olen ollut ihan myyty hänelle. Mutta toisaalta hän on kyllä ehdottanut että muuttaisin lähemmäs ettei olisi niin pitkä välimatka. noh en enää tiedä onko hän tosissaan :/ pitäisi varmaan kysyä häneltä asiaa suoraan.

      • eräsmies1

        Kyllä minun täytyy nyt tunnustaa sinulle että pillu minulla vain oli mielessä. Olet kyllä hyväuskoinen ja helposti vedätettävissä hah :D
        Tiukkaa neitsypillua haluisi varmasti moni muukin mies.


    • Tapailusta on kuitenkin huomattavasti lyhyempi matka seurusteluun, kuin siitä ettei kukaan koskaan osoita mitään kiinnostuksen merkkejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe