Niin päätin kysästä että saako gerbut uida/osaako! En löytänyt mistään tätä aihetta käsittelevää keskustelua! :)
Gerbujen uinti?
7
223
Vastaukset
- Gebuli
Gerbiilejä ei missään nimessä saa uittaa! Ne vilustuvat helposti, eikä ne ees osaa/tykää uida tai edes kastua.
- hyppymyyrä
Gerbiilit osaavat uida, jos on pakko, tai jos ne tippuvat veteen. Gerbiilit vilustuvat helposti, joten uiminen ei kannata. Näyttelygerbiileitä pestään yleisemmin, että turkki olisi puhdas, mutta sitäkään ei niin usein.
Älä päästä gerbiilejäsi uimaan, tai älä ainakaan pakota. Et taida tietää edes, että gerbiilit pitää pestä jos ne ovat likaisia, ja ne uitetaan kupissa / astiassa, jossa on ei - liukas pohja. - ihkuuu
joo siis ei misssään nimessä!!!
- Hmm.
Mä kyllä tiedän tosta pesusta, mutta olin epävarma tosta uimisesta niin eikös sillon kannata kysyy ennen kuin tekee mitään! ;)
- eläinrääkkäystä
No ei missään nimessä. Ei niitä aavikkoeläiminä ole tarkoitettu uimaan. Voivat kuolla järkytykseen, jos joutuvat veteen. Anna kylpeä kylpyhiekassa.
- Ipsu
Mä laitan lavuaariin tulpan ja 2-3 cm vettä ( haaleeta) ja laitan ne sinne vähäksi aikaa ja sitten kuivaan ne vessa paperilla ja laitan takas dunaan ja laitan sinne vielä uutta vessapaperia et ne saa ite kuivattua kans
- ui joskus
kyllä mun gerbiilit tykkää uida laitan aika lämmintä vettä lavuaariin noin 4 cm ja siellä ne on innokkaina hetken ja tulee ihan normaaleina pois mutta kuivaan ne huollellisesti ja päästään hiekka astiaan kuivattelemaan :D mutta jotkut gerbut ei kyllä tykkää siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035