Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

paha olla

isä 71

Ei tätä jaksa enää kauaa. Koko ajan mieli maassa ja v*tutus päällä. Väsyttää,alko maistuu , läskistyn. Ei voi purkaa mieltään kenellekään. Oma tahto jäissä. Suostun asioihin vain muita miellyttääkseni ( ei seks ym). Tuntuu, että ei voi elää niinkuin haluaisi. Olen tahdoton tossukka. Siis mies ja perheenisä. Haluaisin vain kuolla pois. Pienten lasteni takia koitan pitää itseni koossa. Vaimon tytärtä kohtaan en tunne mitään. Vaimo syyllistää kaikesta mua. No aika sekavaa..mutta totta kaikki.

1

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä luovuta

      Haluasin ensin sanoa, että olotilasi on ohimenevä. Olet tällähetkellä vain jämähtänyt paikoillesi, niin fyysisesti kuin henkisestikin. Elämä ympärilläsi pyörii, mutta katsot sitä ikäänkuin sivusta. Voisit kokeilla ensin katkaista tuota tappavaa komiyhteyttä; eli alko-liikkumattomuus-väsymys. Sen ylläpitäminen syö ketä tahansa miestä. - ja se puolestaan tuo mukanaan niin v*tutksen ja vaimon nalkutuksen. Sitä elämää ei halua kukaan. Et sinä, -eikä vaimosi. Lapsista puhumattakaan. Keksi joku uusi harrastus, johon kuuluu liikunta, samalla alat katsoa minkälaisista aineksista ruokanne koostuu ja lopuksi: puhu avoimesti vaimollesi tunteistasi. He kaikki tarvitsevat sinua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2297
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1427
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe