Eli kumpi olisi parempi 125cc vai 85cc oon 12v ja painan noin 60kg ja oon pitkä 163cm
125cc vai 85cc
10
248
Vastaukset
- stansl
ite olen 12v painan 38kg ja ktm 85cc mut painat enemmän ja oot pidempi joten toi 125cc mut meinaatko ihan radalle vai muuten vain ?
- timppa92
Radalle meinasin
- timppa92
timppa92 kirjoitti:
Radalle meinasin
On myös kokemusta tuosta 65cc:tä ja jos tai kiinan paskoista mut kummassakaan ei oo tehoo paljo yhtää
- Minä olen 14v
Ja ajan 450cc. Ei mitään ongelmaa.En kilpaile,ajelen omaksi iloksi.
Olen 172 ja painan 56kg.- timppa92
puhutkohan nyt ihan totta?
- Jep,jep
timppa92 kirjoitti:
puhutkohan nyt ihan totta?
miksi moista asiaa valehtelisin?
Olen ajanut koko ikäni erikoisilla pyörillä.
Veljeni ajaa useammassa SM luokassa.
Ja kun noita 450cc tallissa on niin se on mielestäni vielä mukavampi ajaa kuin 250cc 4t. - timppa92
Jep,jep kirjoitti:
miksi moista asiaa valehtelisin?
Olen ajanut koko ikäni erikoisilla pyörillä.
Veljeni ajaa useammassa SM luokassa.
Ja kun noita 450cc tallissa on niin se on mielestäni vielä mukavampi ajaa kuin 250cc 4t.ja minun veljeni ajaa lentokoneella crossi radalla niin hän se meni
- Ai jaa
timppa92 kirjoitti:
ja minun veljeni ajaa lentokoneella crossi radalla niin hän se meni
Ja ja jos tuo -92 on syntymävuotesi?
Olet aika pelle vielä ikäiseksesi! Armeijakin pitäisi olla käyty jo tuohon ikään?
Joten ajele kiinan mopoilla vielä!! - timppa92
Ai jaa kirjoitti:
Ja ja jos tuo -92 on syntymävuotesi?
Olet aika pelle vielä ikäiseksesi! Armeijakin pitäisi olla käyty jo tuohon ikään?
Joten ajele kiinan mopoilla vielä!!katoppa nuo ylemmät keskustelut nii selviää tuo mun ikä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1283781Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72995Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai312819Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122512Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322393- 401796
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611165"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821099Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361060Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 761050