Eli kumpi olisi parempi 125cc vai 85cc oon 12v ja painan noin 60kg ja oon pitkä 163cm
125cc vai 85cc
10
192
Vastaukset
- stansl
ite olen 12v painan 38kg ja ktm 85cc mut painat enemmän ja oot pidempi joten toi 125cc mut meinaatko ihan radalle vai muuten vain ?
- timppa92
Radalle meinasin
- timppa92
timppa92 kirjoitti:
Radalle meinasin
On myös kokemusta tuosta 65cc:tä ja jos tai kiinan paskoista mut kummassakaan ei oo tehoo paljo yhtää
- Minä olen 14v
Ja ajan 450cc. Ei mitään ongelmaa.En kilpaile,ajelen omaksi iloksi.
Olen 172 ja painan 56kg.- timppa92
puhutkohan nyt ihan totta?
- Jep,jep
timppa92 kirjoitti:
puhutkohan nyt ihan totta?
miksi moista asiaa valehtelisin?
Olen ajanut koko ikäni erikoisilla pyörillä.
Veljeni ajaa useammassa SM luokassa.
Ja kun noita 450cc tallissa on niin se on mielestäni vielä mukavampi ajaa kuin 250cc 4t. - timppa92
Jep,jep kirjoitti:
miksi moista asiaa valehtelisin?
Olen ajanut koko ikäni erikoisilla pyörillä.
Veljeni ajaa useammassa SM luokassa.
Ja kun noita 450cc tallissa on niin se on mielestäni vielä mukavampi ajaa kuin 250cc 4t.ja minun veljeni ajaa lentokoneella crossi radalla niin hän se meni
- Ai jaa
timppa92 kirjoitti:
ja minun veljeni ajaa lentokoneella crossi radalla niin hän se meni
Ja ja jos tuo -92 on syntymävuotesi?
Olet aika pelle vielä ikäiseksesi! Armeijakin pitäisi olla käyty jo tuohon ikään?
Joten ajele kiinan mopoilla vielä!! - timppa92
Ai jaa kirjoitti:
Ja ja jos tuo -92 on syntymävuotesi?
Olet aika pelle vielä ikäiseksesi! Armeijakin pitäisi olla käyty jo tuohon ikään?
Joten ajele kiinan mopoilla vielä!!katoppa nuo ylemmät keskustelut nii selviää tuo mun ikä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875