Olisin kysynyt negatiivisiä asioita tilitoimistossa työskentelystä ?? sen lisäksi että palkka on usein huono....
Mihin haluaisitte parannusta ?? miten työ olisi mukavampaa ja vähemmän kuluttavaa??
Teen opinnäytettä johon kirjoitan myös työstkentelystä tilitoimistossa.
Hei te tilitoimistoissa työskentelevät??
5
474
Vastaukset
- lkjsd
- huono palkka
- mahdottomuus pitää lomia esim kuukauden vaihteessa, palkanlaskennan aikaan ym --> lomat pienissä pätkissä
- töiden kausiruuhkaantuminen esim vuoden alkuun - kirjanpitäjädebet
sen lisäksi että palkkaus on pöyristyttävän huono, Työ on äärinmäisen tylsää kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Sen tähden alalla pitkän olleet ovat lähes järjestään alkoholin suurkuluttajia, koska jostain sitä mielekkyttä elämään pitää saada. lisäksi kevät tammikuusta huhtikuun loppuun on aivan järjetön työtahti.
En kannusta ketään tilitoimistotyöhön!!- sanoit totuuden
Siinä se totuus pääsikin juuri julkisuuteen.
- huhhuh1
Pienessä toimistossa omistajat kyttäävät ja haukkuvat, jos tahti ei ole riittävän nopea. Sairauslomat ovat lähes "rikos". Yksi tilitoimisto meinasi maksattaa minulla työterveyshuollon kustannukset, koska olin käyttänyt niitä liikaa. Pienissä toimistoissa tingitään mm. siivouksesta, eikä ne yleensä täytä muitakaan vaatimuksia. Tilitoimistossa on paljon paperipölyä, joten siivous olisi tosi tärkeää. Pari toimistoa on ollut sellaista, jossa miehille ja naisille on yhteinen wc, pieni koppi, jossa pönttö ja käsienpesuallas. Ei muita sosiaalitiloja.
- heikkipäfli
Mikään velvollisuushan tuommoisessa firmassa ei ole olla töissä. Etenkin pk-seudulla voi huoletta hakea muualle töihin ja katsoa, mitä naapuri maksaa. Jos ei ala omaa työnantajaa palkanmaksut kiinnosta niin vaihtaa sitten. Eri asia tietenkin pitäjä, jossa on van yksi tilitoimisto.
Itse olen isossa tilitoimistossa ja hommat tehdään aikalailla omaan tahtiin ja tiimissä tehdään vain kirjanpidot, palkat laskee joku muu. Laskutusta seurataan tiimitasolla, ja se on ainoa asia mitä seurataan. Työtahti on ihan ok, mitään ekstraa en tee, ellei pakoteta. Suosittelen työpaikan tai alan vaihtoa, jos ei nappaa, ei töiden takia kannata stressata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777