Heippa!
Mitä mieltä olette siitä, että (nais)opettaja pitää töissä päällä hupparia?
Arkeen se sopinee, mutta kuulostaako hassulta se, että pidän hupparia jopa työvaatteena aineenopettajan työssäni? Moniin työpaikkoihin, esim. pankkiin tai muuhun asiakaspalveluun, huppari olisi tietysti aivan liian arkinen vaate, mutta entäs juuri opettajan työhön?
Pidän itse valtavasti huppareista. Heräsin vaan pohtimaan, annanko itsestäni liian "teinin" vaikutelman huppari päällä. Yhdistän hupparin usein farkkuihin.
Arvostan mielipiteitänne!
Huppari päällä töissä opettajalla
12
606
Vastaukset
- tilanteen mukaan
Meidän työpaikalla jokainen opettaja pukeutuu ihan sen oman tyylin mukaan ja vaihtelevasti. EIpä ole tullut siitä koskaan sanomista vaikka päällä olisi huppari ja farkut tai muu rento asu.
- Lektor
Meillä on miesopettajien yleisin vaatetus juuri huppari. Hupparimiehiä 25-vuotiaasta viiskymppiseen. Kukaan ei pidä sitä outona.
- A L I
On sunna että nainen peittää päänsä. Mitäs ihmeellistä siinä on?
- miehen mittari
Koulumaailmassa huppari on ihan jees, ja käytännöllinen sellainen. Olen parikymmentä vuotta sinua vanhempi, ja silti vedän joka aamu sen kulahtaneen hupparin päälle. Siinä on kätevät taskut, jossa voi kuljettaa tavaroita :))
- 30 v. naisope
Kiva kuulla, ettei huppari saa täystyrmäystä. :)
Omalla työpaikallani (kaupunkinsa ns. kovatasoisin lukio) monet - eivät tietenkään kaikki - naisopet käyttävät bleisereitä ja miesopet pikkutakkeja, joten sillä rupesin miettimään, olenko aivan alipukeutunut. Mutta tosiaan, kukin tavallaan!- Vappu-pimiä-Nenä
Ehkä tämä ei - tiukkapipoisesti ajateltuna - kuuluu tälle palstalle, mutta meillä näyttää virkoihin valittavan vaatetuksen perusteella. Viran sisältökin määritellään siten, että tuo virkamieskangsteri valitaan varamasti...no, ei siitä sen enempää
- aikuistunut1
Erittäin ajankohtainen aihe! Alppilassahan sai kollegamme kenkää loppujen lopuksi (oppilaan) hupparin hupun vuoksi, vai mitä?
Minä olen saanut tasan tarkoin 3 ov erityispedagogiikan täydennyskoulututusta, mutta sen verran paljon non-formaalista sellaista, että olen olen jo vuosia sitten uskonut oman roolini tässä asiassa.
Jätetäänkö kaikenlaiset päähineet vaikkapa keittolan tädeille työasuksi? Ja opetellaan itse elämään ihmisiksi????- aikuistunut1
Enkä malta jättää kertomatta mielipidettäni siitä, että potkut oliva mielestäni epäoikeudenmukaiset: Vastatkoon pomo siitä, että jokainen piipittäjä pipoonpuuttuja -ope toimii omalla virkavastuullaan!
- pipopäässäpakkasella
aikuistunut1 kirjoitti:
Enkä malta jättää kertomatta mielipidettäni siitä, että potkut oliva mielestäni epäoikeudenmukaiset: Vastatkoon pomo siitä, että jokainen piipittäjä pipoonpuuttuja -ope toimii omalla virkavastuullaan!
Olen ope, ja mulla on pipo päässä. Usein mys tunneilla. Se kuuluu minun imagoon.
- höpö höpö
pipopäässäpakkasella kirjoitti:
Olen ope, ja mulla on pipo päässä. Usein mys tunneilla. Se kuuluu minun imagoon.
Onko teillä koulussa vetoa vai homeongelma?
Senkö takia pipo päässä?
Homehan on keuhkoille aika vaarallista, ja vedosta voi saada nuhaa.
- koulusta
Meillä on yhdellä naisopella todella piukat farkut aina, on erttäin hoikka ja hyvävartaloinen nainen kyllä, ikää kohta 50.
Oppilaiden lempinimi hönelle on "vako" -kuulin sattumoisin.- 51 ja (nielu)risat
Kun ikää on kohta 50, niin viittaako siihen, että on ns. vanha, ikääntynyt tms.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798