Minulla on lasitettu länsiparveke ja ajattelin tehdä siitä hyötypuutarhan. Aikaisemman asunnon parvekkeella (eteläparveke) kasvattelin vaikka mitä. Nyt mietin, että täällä Espoossa on vielä yöpakkasia mutta uskaltaisiko jo kasveja laittaa kasvamaan vai pitäisikö vielä parisen viikkoa odottaa?
hyötypuutarha
parvekkeelle
3
198
Vastaukset
- -lissu-
minä laitoin jo orvokkeja mulla lasitettu itäparveke hyvin kestää monesko kerros sulla on
- alkper
Ensimmäinen kerros on kyseessä. Tosiaan joitain kukkia voisi laittaa jo ulos, mutta mitään hyötykasveja tai taimia ei varmaankaan kannata vielä istuttaa?
- poltinkarva
Tosiaan esimerkiksi tomaatteja ei vielä kannata laittaa ulos. Muutaman tunnin voi (yli 15) toki niitä harjaannuttaa ulkoilmaan aurinkoisina päivinä, jos itse on kasvattanut taimia. Orvokit ovat sen sijaan pakkasenkestäviä. Ne saattavat kylläkin pelästyä äkillistä muuttoa kasvihuoneesta ulkoilmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak684219Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka473171- 372826
- 342008
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5041676- 631595
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode461462- 411370
- 681294
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171256