Hei, milloin voi aloittaa taimien ulkoiluttamisen? Millaisia lämpötiloja ulkona olisi oltava etteivät palellu?
Asun eteläsuomessa ja meillä on lasitettu parveke etelään. Entä milloin taimet voi siirtää pysyvästi
parvekkeelle? Minulla on nyt siemenistä kasvattamiani samettikukan, kelloköynnöksen, mustasilmäsusannan
Ja tomaatin taimia. Kovin isoja eivät vielä ole, kyllin siement noin kuukausi sitten.
Vastauksista kiittäen!
Taimien "ulkoilutuskin"
Aloittelija taas
2
188
Vastaukset
- Aapeli
Ja kirjoitusvirheitä pahoitellen :) iPad kirjoittaa välillä mitä itse haluaa, ei sitä mitä minä yritän..
- poltinkarva
Kun lämpötila laskee alle nolla asteen, niin ns. kesäkasvien solukkojen vesi jäätyy, eli kasvit paleltuvat. Vaikkei paleltumavaaraa olekaan, niin kylmillä ilmoilla kesäkasvien juurien toiminta heikkenee, eli kasvit kituvat. Itselläni ei ole parveketta, mutta varmaan parvekkeen lämpö nousee nyt jo yli 15 asteen, Aurinkoisilla ilmoilla voi aloittaa kasvien totuttelun ulkoilmaan, muutama tunti aluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 377252
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533642Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463514- 603241
- 422859
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342779Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/482546Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272445IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1811745- 471521