Sen eteen, että sinusta tulisi avoimempi, rohkeampi ja sosiaalisempi?
Itse en uskaltaisi osallistua muotinäytökseen tai mihinkään lavalle esiintymään, juontamaan yms. Olen esiintymiskammoinen ihminen vieraassa seurassa. Mutta ystävien tai tuttavien seurassa voisin esiintyä ja olla äänessä.
En uskalla ottaa ihastukseeni yhteyttä. Mutta uskaltaisin keskustella hänen kanssaan, jos hän ottaisi minuun yhteyttä.
Uskaltaisin olla asiakaspalvelutöissä, jos täytyisi vain palvella ystävällisen näköisiä ihmisiä, vaikka vanhuksia. Mutta teini-ikäisten tai omani ikäisten nuorten seurassa tuntisin oloni jokseenkin epävarmaksi.
Ihan outoja pelkoja.
Mitä et uskalla ja uskallat tehdä?
4
279
Vastaukset
- aapeli123451
No en tiiä onko niin outoja pelkoja :) aloitteen tekeminen on varmasti vaikeaa, kun ei tiedä miten toinen suhtautuu, taas jos toinen tekee aloitteen ni tietää että se on kiinnostunut. Nuoret taas on aika vaikeassa iässä ja heidän kanssaan satuttaa itsensä henkisesti helpommin, kuin ystävällisempien vanhusten kanssa. Kyllä tietysti ihmiset ovat erilaisia, voi olla ystävällisempi nuori kuin vanhus, mutta keskimäärin varmaan näin :)
Mulla on aika samat pelot ja olen aika heikosti koittanut päästä niistä eroon. Esiintyminen on varmasti useimmille ihmisille vaikeaa ja sen eteen olen jonkin verran tehnyt töitä. Aloitteen tekeminen on edelleen hankalaa, mutta sitä kautta voisi moni ongelma (sosiaalinen) helpottaa. Tää oli nyt aika random-vastaus mut näillä mennään :D En uskalla lähestyä naista, jota en tunne, tutustumismielessä. (Ei ongelmia, jos joku yrittää tutustua minuun.)
Uskallan pitää koulutus tilaisuuden, esim. työporukalle.En uskaltaisi;
- ottaa yhteyttä keneenkään mieheen
- ottaa yhteyttä henkilöön, joka osaisi auttaa minua laulujenkirjoitus-ongelmassani
- mennä näytöslavalle, kynnys on suuuri
Uskaltaisin;
- jutella miehelle, joka ottaa yhteyttä minuunUskaltaisin;
- keskustella laulunsanojeni mahdollisista virheistä sellaisen henkilön kanssa, joka osaisi auttaa mua
- mennä TOSI pieneen näytelmään tai laulamaan kuoroon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.272871Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062305Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341940- 1841676
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291622Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1401216