Kortti pakassa pitää ilmeisesti olla muutama kortti väärinpäin?? Onko näissä väärinpäin olevissa korteissa kyseessä se käänteinen tulkinta??
Väärinpäin olevat kortit?
7
2672
Vastaukset
- Secrets II
Juu molempiin kysymyksiin :)
- lottaja
Mihin molempiin kysymyksiin?? Käsittääkseni voi esittää vain yhden kysymyksen. Käytän sitä ristiä missä on 6 korttia. OLen aloittelija.
Miten minun tulee opetella tulkitsemaan???- perust23
Tässähän on kaksi kysymystä, näetkös:
1. Kortti pakassa pitää ilmeisesti olla muutama kortti väärinpäin??
2. Onko näissä väärinpäin olevissa korteissa kyseessä se käänteinen tulkinta??
Korttipakka on yhdyssana muuten...
- oceanoftears
Osa tulkitsijoista sekoittaa pakan niin, että kolmeen osaan jakaessa kääntävät yhden osan toisin päin. Sitten väärin päin oleville korteille on eri tulkinta, usein vastakkainen kuin oikeinpäin tulevan kortin tulkinta. Itse en tulkitse näitä väärinpäin tulleita automaattisesti eri tavalla, mutta kiinnitän niihin kyllä huomiota. Joskus tuntuu selvästi, että kortin tulemisella väärinpäin on merkitys. Usein olen myös huomannut, että miestä esittävät kortit ovat väärinpäin tullessaan kuvanneet naista ja toisinpäin. Eri ihmisillä on erilaisia tapoja ja tottumuksia korttien kanssa. Paras on tehdä kuten tuntuu oikealta. Jos tulkinnat taas eivät tunnu oikeilta voi koittaa eri tavalla. Taas jos saat hyvää palautetta tulkinnoistasi olet varmasti oikeilla jäljillä.
- ikrttearot
Onko tarot mielestänne spiritismiä???
Itse olen aina pitänyt tarot korteista, ne ovat hienoja ja syvällisiä.
Itseä toki kiinnostaa toisetkin mystiset asiat. Ei mikään satanis, saatanapalvonta ym. Vaan ihan puhad mystiikka. Magia ym.
Missäköhän voisi tavata samanhenkistä porukkaa ja saada esim tarot opettajan??
Kiitos - oceanoftears
Minulle ei Tarot koskaan ole ollut minkäänlaista yhteydenototta henkimaailmaan. Uskon lähinnä korttien olevan vuosisatojen aikana kehittyneitä yleismaailmallisia symboleja, mitä voi soveltaa myös tähän päivään. Ja ihmiset osaavatkin soveltaa tulkintaa, kukin omaan elämäänsä sopivaksi. Vaikka joskus kortteja tulkitessa on tullut tilanteita, jolloin olen joutunut itsekin hämmästymään, niin tahdon uskoa, että kyseessä on viisaiden symbolien ja ihmismielikuvituksen yhteistyö. Uskon kyllä yliluonnolliseen joidenkin muiden asioiden kohdalla. Ja tiedän Tarot korttien edustavan joillekin toisille aivan muuta kuin minulle.
- 4 Smile
Katos!
Kiva kun oot taas kuvioissa! Ihmettelinkin mihin oot hävinny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181