kun olen tällainen ikisinkku niin hellin tätä mun konetta illat pitkät surffailen netissä, mutta riippuvainen en ole...ei vaan ole MITÄÄN muuta tekemistä.
Vastaukset 3
- gnc
"ei vaan ole MITÄÄN muuta tekemistä."
Ota vastuu siitä itse, että itse teet sitä mitä haluat. Jos et todella halua tehdä mitään muuta kuin istua koneella ja helliä sitä, niin olet kai onnellinen tilanteeseen.
Mutta jos hgaluat tehdä jotain muutakin.. silloin ei auta muuta kuin itse ryhtyä tekemään. Ei se tekeminen tule, eikä kukaan muu tee puolestasi, sitä pitää itse ryhtyä tekemään. - gnc
Vielä lisäisin yhden oivan tavan oivaltaa onko elämä sitä mitä haluaa.
Kirjoita essee, mahdollisimman tarkka kuvaus yksityiskohtia myöten. Pane otsiskoksi "Unelmapäivä" tai "Unelmaviikko".
Sitten vertaa kirjoittamaasi esseetä omaan elämääsi. Poikkeaako elämäsi siitä miten haluat elää? Jos poikkeaa, niin ala työskennellä päättäväisesti sen eteen, että teet elämästäsi juuri sellaisen kuin haluat.- Tapani
Esseen kirjoittaminen on Todella Hyvä Ajatus!
Sitä voi soveltaa moneen muuhunkin ongelmanratkaisuun :)
Testattu Juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2821126Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "260941Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49910- 102853
- 99799
- 73798
- 107669
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11458