Eli meni caliberista mittariston taustavalo pimeäksi. Muut valot toimivat normaalisti. Jopa ajotietokoneen ja radion tekstit. Myös himmennin toimii edellä mainittuihin normaalisti. Mistä kannattaa alkaa vikaa etsimään?
Dodge Caliber
5
1362
Vastaukset
- Ehkä joskus
Oletko jo löytänyt vian? Mulla on sama vika. Mittariston valotkin kyllä vilkkuu hetken aikaa mutta sitten menee kokonaan pimeäksi. Enpä ole vielä jaksanut sen enempää tutkia, esim. piuhoja et josko vika olisi niissä. Ehkä jossain vaiheessa jos ei tarkempaa tietoa mistään saa.
- caliber 07
Sama vika kuin alottajalla,joko olette löytäneet aiheuttajan?
Liekkö miten tyypillistä Calibereissä? - Tumppi661
joo moro.. itellä just samat viat :( aluksi toimivat vilkkuen ja sitte ei enää ollenkaa :( johtoja tutkinu ja vilkun viiksenki purkanu mutta ei sieläkää mitää näkyny...
- tinrin
Samaa vikaa täällä...vilkkuen palaa. Viiksen himmennin toimii ja kaikki muut valot myös.
Onko kukaan saanut tätä vikaa selvitettyä itse vai pitääkö taas viedä Autokeskukseen ja maksaa itsensä kipeäksi.- www.autoelectronics.fi
Taustavalojen elektroluminenssi ohjainpiiri hajoaa koska se on alimitoitettu.Korjaus on vielä kokeiluasteella koska noita piirejä saa vain suoraan valmistajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742