Sain tossa joululahjaks Nokia 3200. Siinä tuli mukana niitä leikekuoria. Miten mä teen niihin omia kuvia, graaffisia kuvia ja kaikkee kyllä te tiedätte. Ne on semmosiin että ei tartte kuin painella niistä ne näppäimistön reiät pois ja sama homma näytön irti painamisessa. En mä viittis sitä kuori leikkuria ostaa kun ei mun tartte kun tulostaa noitten päälle joku mieleiseni kuva. Se nokian PC Suite ohjelmisto on ihan syvältä kun siinä joutuu itte leiikkaan ne reiät. Haluisin laittaa ton paperin tulostimeen ja tulostaa niiden päälle mutta täytyis olla joku ohjelma että näkyis ne katko viivat ja olis sitten saman laiset paperit kyl te tiiätte mutta kun en osaa!!!!
Auttakaa!!! PLEEEEEAAAASEEEEE!?!?!?!
Miten teen omia leikekuoria 3200:een
3200
2
244
Vastaukset
- Että näin.
sen kuorileikkurin saa ihan ilmaiseksi, kun tilaa Nokialta. Myöhemminhän se kuului myyntipakettiin, mutta aluksi sen sai IMEI-koodia vastaan Nokialta. Ihan näppärä vehje, oon kokeillut.
- anonyymi
tilasin leikkurin myös, tuli oikein tuplana :)
Etukuori on vaikea saada ehjänä pois, meinaa revetä siitä näytön kohdalta, mistä se on kaikista ohuin. Vai enkö mä osaa käyttää? :) Kivahan se on, ne on tylsiä ne vakiopaperit mitkä tuli mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865