kertokaa mulle mitä tyydytystä saatte pienoismalleista???

merkkimies97

olen jo pitkään miettinyt mitä tyydytystä saatte pienoismalleista, ja muitten pienten asioitten räpläyksestä. itse harrastan muutamaa xtreme-lajia, ja se tuottaa minulle mielihyvää. Onko siis pienois mallit harrastus missä muutkin? Pliis kertokaa mulle. =)

9

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kernaaliguwernööri

      Harkitsen koko maailman valloitusta. Harjoittelen ensin pienoismalleilla. Sitten pistän rähinäremmin päälle ja alkaa iso rähinä. Sieg Hail!

    • 19+9

      Kuuluuko nimimerkin takaa jossain suomi24:ssa trollaaminen näihin Xtreme-lajeihin?

    • diecast metallimies

      Itse olen jopa niinkin sairas että minulla on samanlaisia pienoismalleja autoista joita on myös Playstation 3:n Gran Turismo 5 pelissä.
      Valokuvaan pienoismalleja eri paikoissa, jopa ulkosalla ja ajan näitä autoja sitten pelissä jossa siinäkin voin ottaa kuvia :P

      Autot on aina kiinnostaneet ja kun 1:1 autoja ei voi näillä palkoilla olla tuota ainutta käyttöautoa enempää niin pitää harrastaa sitten pienoismalli ja virtuaalimuodossa.

    • noitatohtori en oo

      3D-maailma on ihmeellinen. Pienen osan siitä voi omistaa pienoismalleina. Omistaminen antaa minulle turvallisuuden tunnetta. Tunne olevani itse henk.kohtaisesti "puikoissa", hallitsevani elämääni. Kohteen oppii parhaiten tuntemaan jos siitä on pienoismalli. Woodoo-nukkeja nämä eivät ole.

    • erehtynyt on

      "kertokaa mulle mitä tyydytystä saatte pienoismalleista??? "

      Eikös kysymys kuulu seksipalstalle. Fetissiasioihin?

      Mutta vastataan nyt, että kysyjä on toki erehtynyt. Hän ehkä kokee pienoismallit jotenkin "sellaisina" objekteina. Mutta muille suhtautuminen on arkisempaa. Tinasotilaan hinkkaaminen ja jalkovälin hinkkaaminen joka tapauksessa aika lailla eri asioita.

      Mikä siis nyt kysyjälle opetettu. Mene pois!

    • heebo92

      Harrastuksiini kuuluu BMX, skeittaus ja stunt-ajo kevytmoottoripyörällä.
      BMX pyörällä osaan flätillä hypätä kolmosen, skeitillä enkka ollie on 7 dekkiä, kevarilla jalat tangolle ja käppärin kanssa kulmaa.
      Temppuja tehdessä ties millä vehkeillä, taitava kaveri tuppaantuu välillä loukkaantumaan. Hyvähän sitä on välillä rentoutua maalatessa nissan skylineä keittiön pöydällä, ja ei sitä koko elämän ajan adrenaliinia haeta.
      Ikäsi perusteella sinulla ei ole yhtä kattava ansioluettelo extreme urheilun osalta. Joissakin lajien harrastajissa on sellainen ikävä puoli, että he tuntevat olevansa parempia kuin muut. Sellainen ei johda pitkälle.
      Kun armeijan jälkeen alat käydä säännöllisissä töissä, rentoutumisen tarve kasvaa.

    • Stappovehje
      • stunter13

        KTM Racing ja vähän suoraa keulaa
        -1


        Kyl se siitä lähtee


    • izBo

      No siis yleisesti ihmisethän eivät tiedä pienoismalliharrastajien suurinta salaisuutta.
      Kerran kuussa, kaikki pienoismalliharrastajat kerääntyvät metsiin, pienoismalliensa kanssa ja alkavat hakemaan tyydytystä pieniltä 1/72-skaalan lentokoneiltaa. ;)
      Älä levitä tietoa eteenpäin. Maailma saattaisi muuttua suuntaan, johon emme tahdo sen muuttuvan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe