Minulla on 5-vuoden ikäset kaksoset nimiltään Riikka Elisa ja Rosita Ella-Marju. Lisäksi on poika, Nikolas Miko Elias-Topias 2v.
Suurinosa nimistä tulee suvusta.
Minä,yh äiti, Saija Sylvia 45v.
Riikka ja Rosita...
6
373
Vastaukset
- daniele-t
Mikä sinut pani vasta yli nelikymppisenä tekemään lapsia?
Elias-Topias on naurettava nimi.- saija
Kyselen nyt PELKÄSTÄÄN mielipidettä NIMISTÄ.
Se miksi olen hankkinut lapsia vasta nelikymppisenä, ei ole sinun asiasi. Se ei kuulu sinulle.
- voi
Elias-Topias on tosi surkea nimi.
- saija
se sama, viime viesti kiejoittaja, joka myös oli vastaan nimeä Elias-Topias.
Se on kuitenkin nyt muutettu. Eli nyt näin: Topi-Elias. Onko parempi? - no just
saija kirjoitti:
se sama, viime viesti kiejoittaja, joka myös oli vastaan nimeä Elias-Topias.
Se on kuitenkin nyt muutettu. Eli nyt näin: Topi-Elias. Onko parempi?sanoit poikasi olevan 2v... ja nyt sitten parin nettityypin kommentin myötä olisit muuttanut poikasi nimiä? Enpä oikein usko! Täyttä paskaa ja feikkiä tää sun juttus on, en ymmärrä miks ihmiset menee edes tällasiin juttuihin täydestä mukaan... Oot huono valehteleen...
Nimiä voin silti kommentoida, että Riikka Elisa ja Rosita Ella-Marju ovat ihan ok nimiä, ei kolahda mulla suuntaan tai toiseen...tai no ehkä tuo ella-marju on vähän outo..miks laittaa toisiin nimiin väliviivoja, en tiedä..
Nimet Nikolas,Miko,Elias ja Topias ovat kivoja etunimiä pojalle, käy myös toisina niminä, mutta enpä usko kenekään tosissaan antavan kaikkia näitä samalla pojalle!!!
Topi-Elias on muuten vielä tyhmempi, miksei pelkkä Topias kävisi, tai sitten Topelius jos tahtoo kaikkee tunkee...
No joo en tiä miks vastaan provoihin, ei mitään järkee tässä... - saija
no just kirjoitti:
sanoit poikasi olevan 2v... ja nyt sitten parin nettityypin kommentin myötä olisit muuttanut poikasi nimiä? Enpä oikein usko! Täyttä paskaa ja feikkiä tää sun juttus on, en ymmärrä miks ihmiset menee edes tällasiin juttuihin täydestä mukaan... Oot huono valehteleen...
Nimiä voin silti kommentoida, että Riikka Elisa ja Rosita Ella-Marju ovat ihan ok nimiä, ei kolahda mulla suuntaan tai toiseen...tai no ehkä tuo ella-marju on vähän outo..miks laittaa toisiin nimiin väliviivoja, en tiedä..
Nimet Nikolas,Miko,Elias ja Topias ovat kivoja etunimiä pojalle, käy myös toisina niminä, mutta enpä usko kenekään tosissaan antavan kaikkia näitä samalla pojalle!!!
Topi-Elias on muuten vielä tyhmempi, miksei pelkkä Topias kävisi, tai sitten Topelius jos tahtoo kaikkee tunkee...
No joo en tiä miks vastaan provoihin, ei mitään järkee tässä...Tarkoitus oli edespäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512366Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755075Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963524Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss453056Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082779Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132148Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935