Olen 46 vuotias nainen. Tummat hiukset ja olen pyöreähkö. Sielunkumppania kaipailen, onko tulossa, vai mitä noihin lemmenasioihin olisi näkyvissä?
Mielessäni on pitkään ollut harmaantunut 50 vuotias mies. Näkyykö hänestä mitään? Pitkään on ollut sellainen paikoilleen jämähtänyt tunne, ja en oikein tiiä missä mennään... Niin kuin tarpoisi syvässä lumessa,,,, eikä pääse etenemään..
Kiitos!
on niin ikävä ... jotakin?
1
55
Vastaukset
Hei
sinä olet oikein rehellinen ja aito ihminen.
tämä kysymäsi mies on kiinni lapsessaan, hänellä tuntuu olevan velvotteita.
mies ei ole onnellisessa liitossa, mutta hän on kiinni lapsissaan.
mutta mistä tämä sinun oma tunteesi on kiinni?
se sielunkumppani on pyhä asia, sitä ei moni löydä koko elinikänään! oletko sinä kohdannut oman sielusi, tiedätkö mitä se haluaa? minä vain kyselen, koska voisit ottaa elämän paljon rennomminkin!
elämä on lahja. se on ainutlaatuinen ja sinä voit vain auttaa sitä selviämään ja kukoistamaan. älä jarruta, sinulla on käsijarru päällä kun katsot miesväkeä.
juttele ja naura, ei kaikilla sanoilla tarvitse olla sen suurempaa merkitystä!
kyllä sinä löydät omasi, se näkyy minulle ihan selvästi. hän ei ole suurien sanojen mies, mutta hän on hyvä käsistään.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204307Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712254
- 171946
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281804- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998