Olen 46 vuotias nainen. Tummat hiukset ja olen pyöreähkö. Sielunkumppania kaipailen, onko tulossa, vai mitä noihin lemmenasioihin olisi näkyvissä?
Mielessäni on pitkään ollut harmaantunut 50 vuotias mies. Näkyykö hänestä mitään? Pitkään on ollut sellainen paikoilleen jämähtänyt tunne, ja en oikein tiiä missä mennään... Niin kuin tarpoisi syvässä lumessa,,,, eikä pääse etenemään..
Kiitos!
on niin ikävä ... jotakin?
1
58
Vastaukset
Hei
sinä olet oikein rehellinen ja aito ihminen.
tämä kysymäsi mies on kiinni lapsessaan, hänellä tuntuu olevan velvotteita.
mies ei ole onnellisessa liitossa, mutta hän on kiinni lapsissaan.
mutta mistä tämä sinun oma tunteesi on kiinni?
se sielunkumppani on pyhä asia, sitä ei moni löydä koko elinikänään! oletko sinä kohdannut oman sielusi, tiedätkö mitä se haluaa? minä vain kyselen, koska voisit ottaa elämän paljon rennomminkin!
elämä on lahja. se on ainutlaatuinen ja sinä voit vain auttaa sitä selviämään ja kukoistamaan. älä jarruta, sinulla on käsijarru päällä kun katsot miesväkeä.
juttele ja naura, ei kaikilla sanoilla tarvitse olla sen suurempaa merkitystä!
kyllä sinä löydät omasi, se näkyy minulle ihan selvästi. hän ei ole suurien sanojen mies, mutta hän on hyvä käsistään.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002921
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232162- 701730
- 1441507
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1871459Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1551400- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291221