Oli kaunis kesäinen ilta ja Ritke ja Ruukke loikoilivat kauniissa puutarhassa uima-altaan äärellä siemaillen punaviiniä. Ilmassa oli pientä kireyttä, sillä pariskunta oli riidellyt firman asioista. Riidan aiheena oli Ritken sihteerikkö, jota Ruukke oli jo pitkään yrittänyt hiillostaa ulos firmasta. Ruukke lakkaili rakennekynsiään ja mietti miten saisi sihteerikön osuuden firmasta itselleen. Kas, kun kauneussalonkikaan ei kauan kannattaisi, koska sääliavustukset loppuisivat pian ja hänen imagonsa kärsisi pahasti Chatmaassa. Olisi se sääli.
Ritke nousi ylös aurinkotuolistaan, röyhisteli lihaksiaan ja tuumaili itsekseen, on tässä vielä paljon tekemistä ennen kuin tosimiehen mittaan pääsen. Ritken sieluun koskee, sillä Ruukke haukkui häntä löperöksi ja uhkasi jättää mikäli sihteerikkö ei lähde firmasta. Mitä ihmettä asialle tekisin, Ritke mietti, mutta Ruukkelle en uskalla kertoa, että sihteeriköllä ja minulla on salainen suhde. Jospa Ruukke leppyisi, kun ostaisin uuden hienon veneen ja veisin hänet merelle seikkailemaan.
Aamulla Ruukke lähti kauneussalonkiin. Sihteerikkö oli ovella vastassa, vaatimassa Ruukken ja Ritken yhteistä autoa lainaksi. Silloin Ruukke sanoa paukautti sihteerikölle, että käytäs kuule ämmä tilipussiasi hieman tarkemmin, voisit joskus sitten ajella omalla autolla! Nyrkki heilahti, veret lensi ja Ruukkelta meni taju.
Ruukke heräsi vihlovaan pääkipuun ja huomasi makaavansa sairaalan sängyssä. Jalka oli kipsissä ja pää siteissä. Huoneessa ei ollut muita ja Ruukke soitti kelloa kutsuakseen hoitajan. Hetken kuluttua ovi aukesi ja valkotakkinen hoitaja astui sisään. Mikäs se rouvalla on hätänä? Ruukkee hymyilytti kivuista huolimatta, vai rouva. Missä olen ja onko tämä yksityishuone, jos ei ole, niin vaadin päästä yksityishuoneeseen, Ruukke sanoi kipakasti hoitajalle. Olen tämän osaston Osastonhoitaja ja olette yksityishuoneessa, miehenne vaati teille yksityishuoneen. Mikä minua vaivaa, miten pahasti minuun on sattunut, ei kai kasvoni ole ruhjoutuneet?, Ruukke hätäisenä. Kasvonne ovat muuten kunnossa, toinen silmä on mustana, kaaduitte lyönnin voimasta ja loukkasitte päänne sekä jalkanne. Jalassa on murtuma, siksi se on kipsissä, Osastonhoitaja selitti rauhoitellen. Onneksi kasvoni ovat kunnossa, saakelin sihteerikkö, nyt viimeistään Ritke saa antaa sille ämmälle lähtöpassit!, Ruukke mietti vihaisena. Levätkää nyt ihan rauhallisesti, pian alkaa iltatoimet ja Yökkö käy teitä tervehtimässä vuoron alettua, Osastonhoitaja sanoi ja toivotti Ruukkelle hyvää yötä.
Yökkö oli sosiaalitiloissa vaihtamassa työpukua ylleen ja mietti samalla kuinka saisi hommat tehtyä mahdollisimman pian päästääkseen chattiin seurustelemaan. Hän oli edellisessä yövuorossa tavannut Duunarin ja odotti kovasti tapaavansa hänet tänä iltana chatissa. Osastolle saavuttuaan iltavuorolaiset kertoivat kahvikupposen ääressä päivän tapahtumista ja uusista potilaista. Toivottavasti se uusi potilas, Ruukke, ei aiheuta harmia yöllä, kun kaikki muut potilaat nukkuvat harvinaisen rauhallisesti yönsä, mietti Yökkö ja lähti tapaamaan potilaita.
Ruukken huoneeseen päästyään Yökkö aavisti ettei tästä potilaasta hyvää seuraa. Tuntuu olevan niin itseään täynnä, onneksi ei pääse tuosta punkasta omin avuin mihinkään enkä minä ala yöllä vessaan sitä juoksuttamaan, tehköön alusastiaan tarpeensa, tuhahteli Yökkö. Siinä hetken juteltuaan Ruukken kanssa, Yökkö lähti juoksujalkaa tekemään pakolliset työt, tarkasti että kaikki nukkuvat ja meni tietokoneen äärelle. Ihanaa, Yökkö huokasi, Duunari oli paikalla ja juttu alkoi heti luistaa. PRRIIIIIIII, PRRIIIIIIIIII!!!!, kuului kellon ääni. Kuka perhana siellä just nyt soittaa, ahaas, se uusi potilas, sille pitääkin tehdä selväksi, että minua ei juoksuteta sitten turhanpäiten, Yökkö kiukustuneena.
No, eikös rouva saa unta? Miten voin auttaa?, Yökkö kyseli ystävällisesti ja puri hammastaan. Voisinko päästä käymään veskiin, kysyi Ruukke nolon näköisenä. Eihän rouva saa liikkua, minäpä haen teille alusastian, Yökkö pidätti hymyään ja asetteli Ruukken takamuksen alle astiaa. Voi ei, Ruukke melkein itki, tähänkö minun pitää tarpeeni tehdä ja samalla pääsi äänekäs paukku ja alusastiaan solahti tarpeet. Voi herranjestas, mikä lemu, Yökkö yritti tyynen rauhallisesti pestä sotkuja. Kyllä taisin syödä liikaa mantsikoita eilen illalla uima-altaan äärellä, Ruukke selitti kasvot punaisena. No, kaikille näitä joskus sattuu, yrittäkääs nyt nukkua, Yökkö sanoi, otti astian ja nenäänsä nyrpistäen lähti viemään alusastiaa huuhteluhuoneeseen.
Huh, olipas se!, päivitteli Yökkö ja kipaisi koneen äärelle takaisin. Hymiöiden kera kertoi Duunarille käyneensä sotkut siivoamassa erään yksityishuoneessa olevan potilaan luona. Heidän jutustelunsa oli hyvin herkkää ja kiihkeää. PRRIIII, PRRRIIIII!, kello soi ja Yökkö katsoi, voi ei, taas se nainen!
No, eikö uni tule?, Yökkö yritti olla ystävällinen. En saa unta, sanoi Ruukke ja koskee kamalasti päähän, saisinko jotain särkylääkettä? Minäpä haen teille, hetkinen vain, Yökkö lähti. Taidan samalla antaa unilääkettä, eihän tästä tule mitään kun tuon kotkan luona saa yhtenään hypätä, Yökkö mietti ja otti särky- ja unilääkkeen. Noin, tässä vettä, nielaiskaapa molemmat, niin kohta helpottaa, sanoi Yökkö. Ruukke nielaisi molemmat tabletit ja vaipui pieluksiin takaisin. Ihanaa kun täällä on niin mukavat hoitajat, Ruukke ajatteli, huomenna vaadin television, voin seurata HEX-indeksin kehitystä, Ritke saa tuoda kannettavan ja kännyn, sillä parisuhdeneuvontaa täytyy jatkaa keskustelupalstalla… ja samassa hän vaipui uneen.
Yökkö jatkoi herkkää keskusteluaan Duunarin kanssa. Ihana mies, rikas ja paljon omaisuutta, kertoi naisystävänsä olevan sairaalassa, mutta miksi käytti noin rahvaanomaista nikkiä, Yökkö mietti…juttua riitti eikä kellot soineet…aamuvarhaisella Yökölle selvisi, hitto, tämähän on tuon Ruukken ukko, voi jestas sentään…ja aamuvuorolaiset alkoivat tulla töihin. Yökkö antoi raportin ja lähti iloisesti laulellen kotiin.
Hoitsu meni Ruukken huoneeseen, toivotteli hyvät huomenet. Miehenne soitti, ei kuulemma pääse ainakaan viikkoon käymään. Lähetti terveisiä, että ovat lähteneet sihteerikön kanssa työmatkalle Thaimaaseen. Ruukke alkoi kirkumaan ja Hoitsu-parka riensi hakemaan Osastonhoitajaa paikalle. Osastonhoitaja tuli piikin kanssa ja työnsi piikin Ruukken takamuksiin. Mitä te sanoitte hänelle, Osastonhoitaja kysyi hoitsulta. Kerroin vain hänen miehensä terveiset, Hoitsu sanoi hämillään. Onpas herkkänahkainen lady, tuhahti Osastonhoitaja hiljaa mielessään, antoi Hoitsulle ohjeet jatkotoimenpiteitä varten ja meni jatkamaan omia töitään.
Toisaalla…Ritke ja sihteerikkö ottivat aurinkoa uuden huvipurren kannella ja miettivät kuinka saisivat Ruukkeen osakkeet itselleen.:)
Ja kaikkihan tämä on vain näytelmää…vai onko? :)
ChatKauniit ja Rohkeat
36
1564
Vastaukset
- olavi
Missäs kohtaa minä esiinnyin?
Kai siellä oli osa minullekin, pienelle maan matoselle joka kyykkii puujalat sukissa ojanpenkalla?
Vai onko minut rankattu jo niin alas, ettei enää edes minusta puhuta?
Puhukaa minusta tai minä jatkan kirjoittelua toisten nimimerkeillä.- MillaN
...sinä olit siellä toisessa huoneessa. Ei se Yökkö ehtinyt luonasi käydä, ymmärrettävistä syistä. Soita ensi yönä kovasti kelloa, niin Yökkö tulee varmasti käymään luonasi.:)
- olavi
MillaN kirjoitti:
...sinä olit siellä toisessa huoneessa. Ei se Yökkö ehtinyt luonasi käydä, ymmärrettävistä syistä. Soita ensi yönä kovasti kelloa, niin Yökkö tulee varmasti käymään luonasi.:)
Kaiken lisäksi sinä petit minua savolaisen kanssa, hyvästi iäksi tämä julma maailma.
PIIP...PIIP....PIIP...PII...PI.P.. - MillaN
olavi kirjoitti:
Kaiken lisäksi sinä petit minua savolaisen kanssa, hyvästi iäksi tämä julma maailma.
PIIP...PIIP....PIIP...PII...PI.P.....olavi, nyt sinuun on iskenyt chattimaailman vainoharhaisuus.:)
*lopetat nyt heti paikalla sen pilliin puhaltamisen* :) - olavi
MillaN kirjoitti:
...olavi, nyt sinuun on iskenyt chattimaailman vainoharhaisuus.:)
*lopetat nyt heti paikalla sen pilliin puhaltamisen* :)Oletko rakastunut savonmieheen vai et, vastaa tai työnnän puujalkani hakkuriin.
Sitten nimittäin minun on hyvin vaikea kyykkyköpötellä Lahden torille savusiian ostoon.
Minä muuten en ole vainoharhainen, olen nimittäin muistanut popsia kaikki ihanan väriset pillerini.
Syön tälläkin hetkellä kuutta eri lajia. On punaista, keltaista, sinistä, valkoista, ruskeaa ja oranssia. Violettiakin otin eilen, mutta se olikin astianpesuainetta ja tuli vähäsen huono olo.
Tsau nyt vähäx aikaa savolainen miestennielijä. - MillaN
olavi kirjoitti:
Oletko rakastunut savonmieheen vai et, vastaa tai työnnän puujalkani hakkuriin.
Sitten nimittäin minun on hyvin vaikea kyykkyköpötellä Lahden torille savusiian ostoon.
Minä muuten en ole vainoharhainen, olen nimittäin muistanut popsia kaikki ihanan väriset pillerini.
Syön tälläkin hetkellä kuutta eri lajia. On punaista, keltaista, sinistä, valkoista, ruskeaa ja oranssia. Violettiakin otin eilen, mutta se olikin astianpesuainetta ja tuli vähäsen huono olo.
Tsau nyt vähäx aikaa savolainen miestennielijä....että rakastunut, mutta ihastunut...savolaiset miehet ovat lupsakkaita lutusia.:)
Ethän vain nyt tule kateelliseksi, sillä palstalla on kateutta ilmassa...ainakin muutaman virtuaalin mielestä.:)
Ota nyt muutama niitä pillereitä ettet mene työntämään puujalkaasi hakkuriin. Olisi tosi ikävää jos käydessäni Lahden torilla en voisi sinua tanssittaa.:) - olavi
MillaN kirjoitti:
...että rakastunut, mutta ihastunut...savolaiset miehet ovat lupsakkaita lutusia.:)
Ethän vain nyt tule kateelliseksi, sillä palstalla on kateutta ilmassa...ainakin muutaman virtuaalin mielestä.:)
Ota nyt muutama niitä pillereitä ettet mene työntämään puujalkaasi hakkuriin. Olisi tosi ikävää jos käydessäni Lahden torilla en voisi sinua tanssittaa.:)Kaikki kivat naiset se saakelin Auerwaara täältä roudaa, ei helekutti sentään.
Olen todella kateellinen savolaiselle, itse olen nimittäin lyhyehkö 148cm pitkä kaljuuntunut lääketiedettä opiskeleva hyttynen.
Lupaan tällä kertaa olla pilkkomatta jalkojani, mutta jos häät tulee sinun ja savolaisen kanssa niin minulle on luvattu yksi tanssi sinulta, OK?
Muutoin pilkon jalkani ja lämmitän niillä saunan, se on varma. - MillaN
olavi kirjoitti:
Kaikki kivat naiset se saakelin Auerwaara täältä roudaa, ei helekutti sentään.
Olen todella kateellinen savolaiselle, itse olen nimittäin lyhyehkö 148cm pitkä kaljuuntunut lääketiedettä opiskeleva hyttynen.
Lupaan tällä kertaa olla pilkkomatta jalkojani, mutta jos häät tulee sinun ja savolaisen kanssa niin minulle on luvattu yksi tanssi sinulta, OK?
Muutoin pilkon jalkani ja lämmitän niillä saunan, se on varma....rakkahin olavi...nyt taisit ottaa yhden pillerin vähemmän. Tarkastas se väriskaala, josko se vihreä pilleri jäi ottamatta.:)
Meidän pitäisi mennä savolaisen kanssa tuonne chattiin, tutustua ja alkaa seurustelemaan heti eka iltana, sitten illat pitkät kartuttaisimme omaisuutta ja hoitaisimme parisuhdettamme. Jos ongelmia syntyisi, voisimme pyytää apua palstan parisuhdeneuvojalta, niin suhteesta kuin omaisuuden sijoittamisesta ja sääliavustuksia emme hyväksyisi. Siinä sitten seurustelisimme, pitäisimme yhteyttä palstan kautta. Rakkaus roihuaisi ja joskus sitten pitäisimme ne häät...virtuaalihäät ja sinä saat vaikka kaksi tanssia.:)
Suosittelen ettet pilko jalkaasi, sauna ei kuitenkaan sillä ehtisi lämmetä.:) - ZeireeNi
olavi kirjoitti:
Kaikki kivat naiset se saakelin Auerwaara täältä roudaa, ei helekutti sentään.
Muutoin pilkon jalkani ja lämmitän niillä saunan, se on varma.tää oli paras *repeeeee* :D:D:D:D
"itse olen nimittäin lyhyehkö 148cm pitkä kaljuuntunut lääketiedettä opiskeleva hyttynen" - sivustaseuraaja
ZeireeNi kirjoitti:
tää oli paras *repeeeee* :D:D:D:D
"itse olen nimittäin lyhyehkö 148cm pitkä kaljuuntunut lääketiedettä opiskeleva hyttynen"Kai te nyt sentään ymmärrätte, että tuo olavilla kirjoittava hyypiö on savonmies joka feikkaa olavia?
Savolaisen viestit tunnistaa aina, ne ovat erilaisia.
Mutta ihan piristävää läppää, ei siinä mitään.
=oD - ZeireeNi
sivustaseuraaja kirjoitti:
Kai te nyt sentään ymmärrätte, että tuo olavilla kirjoittava hyypiö on savonmies joka feikkaa olavia?
Savolaisen viestit tunnistaa aina, ne ovat erilaisia.
Mutta ihan piristävää läppää, ei siinä mitään.
=oDymmärretään.. savonmiehen tunnistaa aina.. sehän hänestä niin hauskan tekeekin.. :)
ja piristää kummasti.. :) - MillaN
ZeireeNi kirjoitti:
ymmärretään.. savonmiehen tunnistaa aina.. sehän hänestä niin hauskan tekeekin.. :)
ja piristää kummasti.. :)...savolaiset ovat lupsakkaan lutuisia.:)
- Savolainen -pysäyttäjä
MillaN kirjoitti:
...savolaiset ovat lupsakkaan lutuisia.:)
Yritättekö te saada meikäpojan punastumaan?
Tepäs olette tänään kohteliaalla päällä, ihan tekisi mieleni halata molempia oikein kunnolla.
Kuten huomaatte, on voittamaton nimimerkkini "mies savosta" vaihtunut uuteen versioon.
Ei hätää, tämä nykyinen on parempi ja naisia kohtaan hellempi. Jutut kyllä pysyy samana ja sehän on pääasia vaikkei päähän nyt liitykään. - MillaN
Savolainen -pysäyttäjä kirjoitti:
Yritättekö te saada meikäpojan punastumaan?
Tepäs olette tänään kohteliaalla päällä, ihan tekisi mieleni halata molempia oikein kunnolla.
Kuten huomaatte, on voittamaton nimimerkkini "mies savosta" vaihtunut uuteen versioon.
Ei hätää, tämä nykyinen on parempi ja naisia kohtaan hellempi. Jutut kyllä pysyy samana ja sehän on pääasia vaikkei päähän nyt liitykään....kultaseni...joko aletaan seurustelemaan? *nauraa*
*saa halata* :) - ZeireeNi
MillaN kirjoitti:
...kultaseni...joko aletaan seurustelemaan? *nauraa*
*saa halata* :)mun pitää sitten tyytyä olaviin, jos sä viet savolaisen.. vois perskules.. *tuhisee* ;)
- MillaN
ZeireeNi kirjoitti:
mun pitää sitten tyytyä olaviin, jos sä viet savolaisen.. vois perskules.. *tuhisee* ;)
...nyt siellä...jos menette joskus olavin kanssa naimisiin, niin mä tiedän mitä ostan teille häälahjaksi...jakkaran...olavi ylettää paremmin suudella sua...kjäh.:)
Aatteles nyt...sinäkin voisit alkaa kartuttaa omaisuutta ja vaikka mitä...pidettäs kaksoisvirtuaalihäät.:)
Mahtais porukka olla kateellista. *nauraa* - Savolainen -pysäyttäjä
MillaN kirjoitti:
...kultaseni...joko aletaan seurustelemaan? *nauraa*
*saa halata* :)Parempi myöhään kuin esim. aamulla.
- olavi
ZeireeNi kirjoitti:
mun pitää sitten tyytyä olaviin, jos sä viet savolaisen.. vois perskules.. *tuhisee* ;)
Kiitos savolainen, järjestit minulle ensimmäiset treffini sitten ala-asteen 2B:llä olleen Minttumaaritin jälkeen.
Olen kasvanut niistä ajoista ruhtinaalliset 13 cm, joten yllän jo pikkuhiljaa antaa Zeireenille suukon edes navan yläpuolelle.
Eihän minun tarvitse saattaa sitten jälkeenpäin Zeikkua kotiin, minulle jäi nimittäin Minttumaarian äidistä karmaisevat kokemukset.
Sehän nauroi minulle päin naamaa ja kysyi Minttumaarialta, että milloin se tyttö ehti sikalasta ensi joulun kinkun kotiin roudata.
Hömph.. - MillaN
Savolainen -pysäyttäjä kirjoitti:
Parempi myöhään kuin esim. aamulla.
...sitten chattiin perustamaan suhdetta, omaisuutta ja rakkautta...tulehan armaani Huuhaaseen.:)
- olavi
ZeireeNi kirjoitti:
Olen maskuliininen Lahtimies, pituuttakin peräti 148cm!!!!
Vien sinut kolmanteen taivaaseen, jos vain löytyy tarpeeksi korkeat tikapuut. - ZeireeNi
olavi kirjoitti:
Vien sinut kolmanteen taivaaseen, jos vain löytyy tarpeeksi korkeat tikapuut.en huomannut viestiäs aikaisemmin, siis sitä edellistä.. joo muuten sopii, mutta oon just lähdössä mökille viikonlopuksi.. palaillaan sitten alkuviikosta tai sunnuntaina asiaan.. :P
- olavi
ZeireeNi kirjoitti:
en huomannut viestiäs aikaisemmin, siis sitä edellistä.. joo muuten sopii, mutta oon just lähdössä mökille viikonlopuksi.. palaillaan sitten alkuviikosta tai sunnuntaina asiaan.. :P
Eli taas tuli periaatteessa pakit, ai jumalauta sentään!
Nyt kyllä lähtee tämä jätkä mökille ja pistää nuotion pystyyn.
Siinä paistellaan Siwasta varastamaani lenkkiä ja puujalkani toimivat sytykkeenä.
Onko nyt kiva kun pistit minut taas kömpimään polvillani torille kampelan ostoon? - *toimittaja
olavi kirjoitti:
Vien sinut kolmanteen taivaaseen, jos vain löytyy tarpeeksi korkeat tikapuut.että kateellisuus alkaa kaivertamaan.
- ...
..taitaapi olla liian vähän juttuseuraa...
..pirukaan tollasia jaksa lukea.- MillaN
...huomenta sinullekin, jaksoit kuitenkin klikata.:)
- Waffen ss
Millan satuilee pitkästä aikaa:))
Kiva stoori , melkein kuin elävästä elämästä.- MillaN
...oikein hyvää huomenta.:)
Kyllä siitä joitakin elävän elämän aineksia löytyy.:)
- Hoo
Eihän tämä voi olla totta!! Ei sen näin pitänyt päättyä. Käääk!
- MillaN
...valitettavasti meni näin.:)
- ihmettelee
se menee.
Näytelmää....? eeeei missään tapauksessa, tämähän on esimerkki elävästä elämästä, ehdottomasti,;)).- MillaN
...on ihmeellistä...ja virtuaalimaailma.:)
- LadyGrue
vihdoinkin kotoinen olo, vaikka kauniit ja rohkeat ei suosikkisarjoihin kuulu.
tarina elävästä chatmaailmasta.
ehkä hitunen totuutta kätkeytyy sanan paljouden sekaan.
*hymyilee haukotellen* - Jermu
Tää uppoa kuin häkä. Lisää vaan juonitteluja peliin ja niitä "kadonneita" sukulaisia ja muita bändäreitä. Niin ja sitten vielä se takaa-ajo ja vedonlyönti. Silloin ollaan jo action-draamassa kiinni.
- MillaN
...jatko-osan.:)
Malta vain odotella.:)
- wirnix
Veivi kirjoittaa jälleen omista kipeistä kokemuksistaan, joista eniten ovat näköjään satuttaneet MillaNin sadut. Syitä voi vain arvella, koska hän Sima-murmelin kanssa tietää satuiluista kaiken, tai ehkä juuri siksi. Veivi kuvaili kuinka ikäneito MillaN raapii rautalangat tukiliiveistään, aihe josta hänellä luultavasti on lähipiirissään empiirisiä kokemuksia. Kuuluuhan sylttytehtaallekin eräs ikäneito. Lisäksi Veivi veti Stonemanin samaan nippuun, vaikka kivimies ei kovinkaan paljoa ole palstalla riehunut. Luultavasti keväinen, Stonen toimeenpanema puihinkapuamis- ja kyykkimisleiri oli Veiville liikaa.
Veivimme tuli huomionkipeänä itkemään virtuaalilemmelleen rupusakin hyväksyntää, jota ei millään hänelle haluta suoda. Koska hänen vuodatuksensa ei oikein saanut vastakaikua kirotuilta vakkareilta, joutui nikitön uurastamaan rohkaisevia kommenttejaan keskellä yötä. Hänen pisin vastineensa hipoi epäilyttävästi hurmoksen rajaa, ja Veivi olisi aivan vaivattomasti voinut taluttaa hänet kiskoille odottamaan toukohousujen pikajunaa Kälviältä. Tosin silloin sylttytehtaalla olisi ollut yksi nikitön vähemmän, ja koko korkeaveisu taisi muutenkin mennä harakoille koska jotkut ottivat sen satiirina.
Nyt Veivi arvelee ajaneensa osan sättikansasta itsemurhan partaalle, ja uhkaa saattavansa sinne loputkin ellemme ole kiltisti. Muuten hän lopettaa Simatsuunin kanssa tänne kirjoittelun kokonaan! *hirn ja wirn*. Veivin verbaliikka on kieltämättä mukaansa tempaavaa, sisällössä sen sijaan olisi hieman toivomisen varaa. Tosin joskus häneltä irtoaa helmiäkin (sätti)sioille.
Tukekaamme kaikki Wavea hänen rypiessään sätin suossa! Tämä foorumi on niin hänelle kuin meille kaikille elintärkeä. Niin tai näin, en ole vieläkään vastuussa.- MillaN
...ei koskaan aikuistu.:)
Veivi ja Sima ihastuu ikihyviksi kun ChatKauniit ja Rohkeat kakkonen ilmestyy.:)
Kummallista tosiaan, miksi rupusakin hyväksyntä heidän suhteestaan on niin merkillisen tärkeätä? Ehkä siksi, että kulisseja ei voi enää kaataa ja siksi hän otti viimeiseksi keinokseen käyttää uhkailua...että "julkimopariskunta lopettaisi kirjoittelun"...ohhoijjaa...*repee*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224750Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262617Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu702332Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128