Hei ! Tuossa kärvistelen talouteni kanssa ... olen kovasti tarkka ihminen. Mutta jatkuuko tämä että olen kokoajan rahaton pärjäten kyllä just ja just. Näkyykö mitään helpotusta siihen?
Työssä käyn ja mukava työpaikka. Mites se menee pärjäänkö sielä? Kiitos ja saisin näihin jotain teiltä Tuntija!
Tuntijalle
3
63
Vastaukset
Hei
kauhuissani katson kelloa, meillä täällä keski-euroopassa on edes tuntia vähemmän :-)
näen kolme asiaa: on nuori mies johon uppoaa rahaa, hänen tarkoituksensa ovat hieman "niitä ja näitä". sitten on mies, joka pärjää rahan kanssa oikein hyvin. kolmantena on lapsi, joka tekee muuttoa ja jonka elämä maksaa myös paljon rahaa.
oletko sinä avustamassa muita ihmisiä?
en osaa katsoa ikää, enkä numeroita. mutta ylimääräistä rahanmenoa näen muiden auttamisen taholta. itseesi et rahaa tuhlaa.
miten sitten tulevassa? nuorempi polvi nousee ja pääsee korkeammalle, kuin edeltäjänsä. tilanne paranee, oli se sitten vaikka kuvainnollista. itse en osaa sanoa tarkemmin.
t. Keskiyö- murehtija....
Kiitos Tuntijasi. Joteskin yhdistän tuon nuori mies tuohon lapseeni joka muuttaa varmaan opiskelemaan noin vuoden päästä ammattiaan. Häneen menny menee rahaa. Kovasti yrittää jo ennen kirjoituksia että pääsisi suoraan yliopistoon. Suorittaa sinne jo tehtäviä.
Sitten elämässä mies hetken aikaa ollut työtön. Tarkka säästäväinen. Ehkä työllistyy ehkä ei. Opettanut minuakin säästeliäämmäksi mitä olen. Vaikka tarkka olen jo muutenkin. Tarkoitatka ehkä häntä sittenkin hän muuttuu ja ottaa minulta enempi hyötyä. Hän nyt auttanut paljon mihin menisi rahaa.
Aloin kiinnostumaan tästä rahan uppoamisesta hän 50v. Ei siis nuori
Ainut nuori lapseni - murehtijaluonne-.,
Hei ! Luin tätä vielä Sanoit kolme asiaa miehiä. Eli yksi on eksäni joka hoitaa hyvin rahansa ja maksaa. Sit lapseni joka todella lähtee noin vuoden parin sisällä riippuen siitä meneekö armeijaan on vikoja kehossa. Häneen menee rahaa tietysti. Onhan iso mies ja syökin paljon.
Sitten on mieskaveri työtön. Tätä ehkä tarkoitat. Hieman tuntuu elää välillä siivellä.
Hieman hänen touhunsa hämärää tuo jotain, esim. ruokatarvikkeita. mutta silti ostattaa minulla enempi .
Nyt tuntuuki mulle riitti kaikki kiusaaminenkin. Ei ole tajunnu olen ollut nyt kipeä en jaksanu palvella sun muuta...mun parempi olla yksin mietin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541422Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551327- 551088
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341031Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801