Saatko mitään näkymään tähän haasteiseen elämäntilanteeseeni. Olen aika
huolissani saanko enää työtä, ja sitten rakkaus ei ole palautunut vaikka
on olemassa, mutta vaikea suhde
Keskiyö
3
74
Vastaukset
Hei
tuo nimimerkkisi on hurmaava! tiedän tuon saaren ja tiedän boutiquen samalla nimellä. näen hoikan naisen ja vilkkaan luonteen, se on samalla muistona nuoruudestani.
sydämeni oikein hakkaa kun ajattelen tätä. akaako nimesi k-kirjaimella?
muistatko annen?
olen ehkä ihan vikajälillä, nyt vain alkoi kohista. näen rahaa kotoa käsin, se saattaa olla kiinnitettynä. lapsirakkautta sinulla on! se on sitä kaikkein aidointa.
unelmat muuttuvat, on keksittävä uusia suuntauksia.
varallisuus näkyy minulle lapsuudestasi, isä oli varmaan kova puhumaan ja saarnaamaan.
äiti oli tiukkis kahvinjuoja.
herättääkö tämä sinussa mitään ajatusta? olenko oikeilla jäljillä?
näen sinut keski-ikäisenä. näen aika arvokkaan kodin. rakkaus on tosiaankin lähtenyt, mutta kuka sanoo että tämä olisi maailman ainoa rakkaus?
jatka unelmointia, ihan tosissasi - ja sinä saat sitä mitä haluat!
tulee kovasti muutoksia, mutta rahaa tulee siinä samassa kyydissä.
t. KeskiyöHei
... jatkan vielä, että anne meni kanadaan...... muistatko?
t. Keskiyö- sansibarista
Hei Keskiyö !!
Kiitos näkemisestäsi, se oli ihanaa, olen myös kova haaveilemaan ja kaiken
luon jo mielikuvissani.
nimeni alkaa kyllä K-lla, mutta nyt en muista anne-nimistä kanadaan
lähtenyttä, mutta olisiko se kielikursseilla ranskassa?sveitsissäolessani??
olisin halunnut kokea elämäni ulkomailla, onko vielä liian myöhäistä?
Näivetyn suomessa..kun tuon talouspuolen saisin kuntoon niin sitten vaikk mitä
,mukavaa että vastasit, olemme kuin vanhoja tuttuja jotenkin tunnut tutulta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465