Saatko mitään näkymään tähän haasteiseen elämäntilanteeseeni. Olen aika
huolissani saanko enää työtä, ja sitten rakkaus ei ole palautunut vaikka
on olemassa, mutta vaikea suhde
Keskiyö
3
<50
Vastaukset
Hei
tuo nimimerkkisi on hurmaava! tiedän tuon saaren ja tiedän boutiquen samalla nimellä. näen hoikan naisen ja vilkkaan luonteen, se on samalla muistona nuoruudestani.
sydämeni oikein hakkaa kun ajattelen tätä. akaako nimesi k-kirjaimella?
muistatko annen?
olen ehkä ihan vikajälillä, nyt vain alkoi kohista. näen rahaa kotoa käsin, se saattaa olla kiinnitettynä. lapsirakkautta sinulla on! se on sitä kaikkein aidointa.
unelmat muuttuvat, on keksittävä uusia suuntauksia.
varallisuus näkyy minulle lapsuudestasi, isä oli varmaan kova puhumaan ja saarnaamaan.
äiti oli tiukkis kahvinjuoja.
herättääkö tämä sinussa mitään ajatusta? olenko oikeilla jäljillä?
näen sinut keski-ikäisenä. näen aika arvokkaan kodin. rakkaus on tosiaankin lähtenyt, mutta kuka sanoo että tämä olisi maailman ainoa rakkaus?
jatka unelmointia, ihan tosissasi - ja sinä saat sitä mitä haluat!
tulee kovasti muutoksia, mutta rahaa tulee siinä samassa kyydissä.
t. KeskiyöHei
... jatkan vielä, että anne meni kanadaan...... muistatko?
t. Keskiyö- sansibarista
Hei Keskiyö !!
Kiitos näkemisestäsi, se oli ihanaa, olen myös kova haaveilemaan ja kaiken
luon jo mielikuvissani.
nimeni alkaa kyllä K-lla, mutta nyt en muista anne-nimistä kanadaan
lähtenyttä, mutta olisiko se kielikursseilla ranskassa?sveitsissäolessani??
olisin halunnut kokea elämäni ulkomailla, onko vielä liian myöhäistä?
Näivetyn suomessa..kun tuon talouspuolen saisin kuntoon niin sitten vaikk mitä
,mukavaa että vastasit, olemme kuin vanhoja tuttuja jotenkin tunnut tutulta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa401903Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4041623Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc491573Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1101281Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen61171Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p56891Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224875- 60832
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘32797En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37648