Keskiyö, ehditkö?

stressi-erkki

Vaivaa ja stressaa tosiaanki terveyteni tällä hetkellä (2 uutta sairautta tänä vuonna ilmennyt, ennen perusterve...) ja työtilanne syksyllä... näiden lisäksi pelkään että avioliittoni kaatuu kiukutteluuni ja steressaamiseeni... voitko kertoa mitä näkyy... olen kolmekymppinen nainen, jolla 2 lasta.

3

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      no on sinulla hämäävä nimimerkki, ensi katsauksella ajattelin sinut mieheksi!
      ja ehdin toki, oli juuri rankka työputki ja nyt alko pieni vapaa..
      sanon aluksi, etten näe enkä ymmärrä sairauksia, näen vain virtoja ja energioita niissä asioissa.
      haastat minua kovasti tällä kysymykselläsi - ja minähän pidän haasteista!

      katsotaan: sinulla on unelma, joka on pitkä ja ikuinen. sen olet jo joskus lapsena itsellesi luvannut. sillä on esteitä, mutta niistä pääse helposti ohitse. se on matkustaminen, kauas ja kalliisti. se onnistuu!
      sinä saat lyhyttä hoitoa näihin vaivoisi, sitä ei tarvitse kauaa etsiä. mutta voi, kun olet rauhaton ja malttaton!
      työtilanne on stressisi numero 1. sitä kautta myös maksast lasten harrastuksia j amenoja. tähän väliin se, että tuo unelmasi matka onnistuu sata varmasti!!

      tässä teidän liitossa on monta kiveä kengässä. jomman kumman isä yrittää toimia välittäjänä ja häntä kannattaisi kuunnella. vanhalla miehellä on elämänkokemusta, elämä on katsos pitkä ja monivivahteinen!
      myrskyä on ja sinä itket siinä siivellä. voisin katsoa lopusta alkuun, mutta se ei olisi reilua.
      lapsilla on oikein paljon myötävirtaa elämässään, toinen on kiinnostunut elämistä. näen hevosia, mutta tarkoitan myös tutkimustyötä ja analyysejä. ilman yliopistoa tätä työtä ei tehdä.

      laitan silmät kiinni ja ajattelen avioliittoasi.
      et ole niin ajattelematon, että antaisit hetkellisten pelkojen tuhota kaikkea luomaanne luottamusta ja kunnioitusta. ei se tästä kaadu.

      t. Keskiyö

    • stressi-erkki

      Stressi-erkki kiittää!

      Pystytkö tarkentamaan tuota isä-juttua? Minulla isä joka ei halua olla tekemisissä kanssani :( ja miehen isä on kyllä elämässämme, mutta minä välittäjänä hän toimii?? Tämä kuvio kiinnostaa...
      Ja sitten, matka on tässä kuussa ja ihanaa jos sinne lähteminen ei sairauteeni kaadu :) Syksyllä olisi toinen matka johon houkuttaisi mennä, mutta raha lienee esteenä..?
      Tyttöni vasta 6v ja kovasti rakastaa eläimiä eikä meillä ole edes yhtään ja nimenomaan hevosen ostosta ja ratsastuksesta puhunut paljon :D jaa siitäkö oikein ammatti?
      Mitäpä pojastani näkyi, haastava luonne tuolla pikkuisella..pelkään ongelmia myöhemmin...pelkään muutenkin lasten kasvatuksen pieleen menemistä...
      Toivon, että avioliittoni tästä kohentuisi ja rahatilanne myös... ja sinun hyvin näkevä viesti antoi toivoa edes vähäsen ainakin jollain saralla... mutta jos pystyt, niin tarkenna toki.. ISO KIITOS!

      • stressi-erkki

        nostelen....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe