naapurin lapsi

voi prkl

Ongelmani ei varsinaisesti ole vakava, haluaisin vaan mielipiteitä miten paljon pitää sietää naapurin n.10-12 v pojan ja hänen neljän kaverinsa touhuilua paritalo yhtiömme pihassa. Yhtiö käsittää 3 uutta paritaloa ja pikkaisen on alkanut ärsyttää tämä yh-äidin poika joka kavereineen huutaa, juoksee ja pyöräilee ikkunamme alla koko päivän putkeen! Tänään mm.12-19.30.nauti siinä sitten aamiaista keittiön pöydän ääressä ja vilkaise ikkunasta ulos niin pojat kiipeävät seinäämme pitkin palotikkaita! Eivät siis asu tässä meidän talossa mutta 5 kundia kun huutaa tunti kausia ikkunan alla niin ei ole kivaa.haluaisin joskus olls kotonani rauhassa.Heillä on oma aidattu piha mutta ei pojat siellä pysy.joo. Hyviä vinkkejä? Äiti ei paljon poikien perään katsele.

2

150

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omakotitalon asukki

vähän sama ongelma. naapurin lapset tunkivat juuri aidan alta pihalle, siis naapurin lapsi ja kaksi kaveria. Ikää löytyy n. 9-10v. mikä järki on siinä, että vieraat ihmiset tunkevat pihalle ilman minkäänlaista lupaa?

• Omakotiasukkaana

Asun omakotitalossa ja huomasin kerran jonkun pojan ajavan fillarilla etupihallamme kukkapenkeissä. No, minä menin ulos ja aivan rauhallisella äänellä sanoin, että olemme nähneet paljon vaivaa, että olemme saaneet etupihamme nykyiseen kuntoonsa ja istuttamamme perennatkin ovat melko kalliita ja rakentamastamme matalasta kivimuurin pätkästä irtoilee kiviä, jos sen yli crossaillaan.

Poika ei katsonut minuun päinkään, mutta pysähtyi kuitenkin kuuntelemaan. Menin takaisin sisälle ja poika tyytyi jatkossa ajelemaan pyörällään kadun ja etupihamme väliin jäävässä ojassa. Tulin siihen tulokseen, että tämä miehen alku ei vain omasta kokemustaustaan lähtöisin osannut ajatella asioita riittävän pitkälle. Hän oli arviolta 11-13 vuotias.

Mitäpä, jos sinäkin, avaaja menisit perustellusti kertomaan, miksi toivoisit, että saisit rauhoitettua oman pihasi poikien leikeiltä. Yksi keino on oleskella itse pihalla, niin paljon, ettei pojat pääse sinne riekkumaan. Minä menen kitkemään perennoja, kun etupihaani uhkaavat uudet crossailijat. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      162
      1568
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      138
      1218
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      889
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      70
      836
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      727
    6. 53
      722
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      705
    8. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      87
      627
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      592
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    Aihe