Hei! Onko kellään kokemuksia klong muang beachistä? Ollaan mietitty ens talvelle matkaa sinne. Olisi kiva saada tietoa kyseisestä paikasta siellä käyneiltä :). Kiitos jo etukäteen :).
Klong Muang Beach
14
841
Vastaukset
- ria55
Me kans menossa tuonne, kaikki tieto kiinnostaa
- Talvi 2014
Myös olis kiva saada tietoja Tup Kaek Sunset Resort hotellista siellä käyneiltä :) .
- klongmuang
Moikka vaan!
Sama juttu meillä.Muu Krabin seutu on tuttua.Ollaan lomailtu mm.Koh Lantal. Kaikki kokemukset alueelta tervetulleita ja erityisesti Sofitel hotellista.- Tenerife Ving
En suosittele: siellä on kuulemma aika paljon käärmeitä. On turvallisempiakin paikkoja mm. Kanarian saaret.
- Klong Muang Beach
Tenerife Ving kirjoitti:
En suosittele: siellä on kuulemma aika paljon käärmeitä. On turvallisempiakin paikkoja mm. Kanarian saaret.
Ei näytä ihmisä moisessa paikassa käyneen. Uskaltaakohan tuota itekkään lähteä :D.
- loistava mesta
Klong Muang Beach kirjoitti:
Ei näytä ihmisä moisessa paikassa käyneen. Uskaltaakohan tuota itekkään lähteä :D.
Siellä 27 päivää viime joulukuussa lomailleena ei voi kuin suositella.Rauhallinen kohde sopii rentoutumiseen. Asuin Beyond Krabi Resortissa, eikä tullut maksamaan omatoimisesti kuin 1700 euroa Finnairin lomalento hotelli omatoimisesti.
- ..loistava mesta
loistava mesta kirjoitti:
Siellä 27 päivää viime joulukuussa lomailleena ei voi kuin suositella.Rauhallinen kohde sopii rentoutumiseen. Asuin Beyond Krabi Resortissa, eikä tullut maksamaan omatoimisesti kuin 1700 euroa Finnairin lomalento hotelli omatoimisesti.
Kun nyt taas joku epäilee tuota hintaa niin neuvotaan. Lennot AM sivuilta ja hotelli varattu www.latestay.com
- Klong Muang Beach
..loistava mesta kirjoitti:
Kun nyt taas joku epäilee tuota hintaa niin neuvotaan. Lennot AM sivuilta ja hotelli varattu www.latestay.com
Hei! Kertoisitko enemmän reissustasi jos siellä kuukauden olit. Olisi kiva tietää onko mahdollista skootterin vuokraukseen. Missä paikoissa kannattaa käydä ym. Kiitos vastauksista :)
- skootterit
Klong Muang Beach kirjoitti:
Hei! Kertoisitko enemmän reissustasi jos siellä kuukauden olit. Olisi kiva tietää onko mahdollista skootterin vuokraukseen. Missä paikoissa kannattaa käydä ym. Kiitos vastauksista :)
skootterin vuokraus onnistuu joka kohteessa thaimaassa. Tiedoksi että thaimaassa täytyy olla kansainvälinen ajokortti, suomen EU-ajokortti ei siis kelpaa, vaikka moni niin luulee mutta JOS jotain sattuu niin vakuutuksien kannalta hyvä olla.
http://www.autoliitto.fi/matkailu/asiapaperit/kansainvalinen-ajokortti/
- Koh Lantalle
Sinä klonmuang...Mitäs mieltä olit Koh Lantasta? Mikä oli hyvää, mikä huonoa? Suosittelisitko?
- kuuspois
Käytä hakua...
- klongmung
Olimme maaliskuussa 2007 Koh Lantalla ja hotelli oli Rawiwarin (sorry,jos kirjoitan sen ulkomuistista väärin) Meillä oli bungalow merinäköalalla.Muutenkin koko iso hotellialue oli siisti ja erittäin ystävällinen henk.kunta.Meidän lisäksi oli yksi perhe suomesta.Lähinnä lomailijat olivat ruotsista ja muistaakseni hollannista.Hotellin spa oli hyvä.Tai ainakin mielestäni hyvä hinta/laatusuhde.Nautittiin kovasti rauhallisesta ilmapiiristä.Suosittelen.
- Sinne siis
klongmung kirjoitti:
Olimme maaliskuussa 2007 Koh Lantalla ja hotelli oli Rawiwarin (sorry,jos kirjoitan sen ulkomuistista väärin) Meillä oli bungalow merinäköalalla.Muutenkin koko iso hotellialue oli siisti ja erittäin ystävällinen henk.kunta.Meidän lisäksi oli yksi perhe suomesta.Lähinnä lomailijat olivat ruotsista ja muistaakseni hollannista.Hotellin spa oli hyvä.Tai ainakin mielestäni hyvä hinta/laatusuhde.Nautittiin kovasti rauhallisesta ilmapiiristä.Suosittelen.
Vaikuttaa rauhalliselta paikalta. Ei Phuketin hälinää. Täytyypä suunnata klong muangille ens talvena
- .,-.
Itselle Klong Muang oli pettymys. Majoituimme Sofitelissa pari viikkoa, ja en todellakaan suosittele ainakaan sijainnin puolesta kyseistä hotellia. Tiellä liikkui koko ajan yötä/päivää rekkoja ja vieressä tosiaan oli ja nökötti iso satamalaituri. Itseä pelotti liikkua tiellä, kun rekkoja ajeli tasaiseen tahtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602