Klong Muang Beach

Talvi 2014

Hei! Onko kellään kokemuksia klong muang beachistä? Ollaan mietitty ens talvelle matkaa sinne. Olisi kiva saada tietoa kyseisestä paikasta siellä käyneiltä :). Kiitos jo etukäteen :).

14

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ria55

      Me kans menossa tuonne, kaikki tieto kiinnostaa

    • Talvi 2014

      Myös olis kiva saada tietoja Tup Kaek Sunset Resort hotellista siellä käyneiltä :) .

    • klongmuang

      Moikka vaan!
      Sama juttu meillä.Muu Krabin seutu on tuttua.Ollaan lomailtu mm.Koh Lantal. Kaikki kokemukset alueelta tervetulleita ja erityisesti Sofitel hotellista.

      • Tenerife Ving

        En suosittele: siellä on kuulemma aika paljon käärmeitä. On turvallisempiakin paikkoja mm. Kanarian saaret.


      • Klong Muang Beach
        Tenerife Ving kirjoitti:

        En suosittele: siellä on kuulemma aika paljon käärmeitä. On turvallisempiakin paikkoja mm. Kanarian saaret.

        Ei näytä ihmisä moisessa paikassa käyneen. Uskaltaakohan tuota itekkään lähteä :D.


      • loistava mesta
        Klong Muang Beach kirjoitti:

        Ei näytä ihmisä moisessa paikassa käyneen. Uskaltaakohan tuota itekkään lähteä :D.

        Siellä 27 päivää viime joulukuussa lomailleena ei voi kuin suositella.Rauhallinen kohde sopii rentoutumiseen. Asuin Beyond Krabi Resortissa, eikä tullut maksamaan omatoimisesti kuin 1700 euroa Finnairin lomalento hotelli omatoimisesti.


      • ..loistava mesta
        loistava mesta kirjoitti:

        Siellä 27 päivää viime joulukuussa lomailleena ei voi kuin suositella.Rauhallinen kohde sopii rentoutumiseen. Asuin Beyond Krabi Resortissa, eikä tullut maksamaan omatoimisesti kuin 1700 euroa Finnairin lomalento hotelli omatoimisesti.

        Kun nyt taas joku epäilee tuota hintaa niin neuvotaan. Lennot AM sivuilta ja hotelli varattu www.latestay.com


      • Klong Muang Beach
        ..loistava mesta kirjoitti:

        Kun nyt taas joku epäilee tuota hintaa niin neuvotaan. Lennot AM sivuilta ja hotelli varattu www.latestay.com

        Hei! Kertoisitko enemmän reissustasi jos siellä kuukauden olit. Olisi kiva tietää onko mahdollista skootterin vuokraukseen. Missä paikoissa kannattaa käydä ym. Kiitos vastauksista :)


      • skootterit
        Klong Muang Beach kirjoitti:

        Hei! Kertoisitko enemmän reissustasi jos siellä kuukauden olit. Olisi kiva tietää onko mahdollista skootterin vuokraukseen. Missä paikoissa kannattaa käydä ym. Kiitos vastauksista :)

        skootterin vuokraus onnistuu joka kohteessa thaimaassa. Tiedoksi että thaimaassa täytyy olla kansainvälinen ajokortti, suomen EU-ajokortti ei siis kelpaa, vaikka moni niin luulee mutta JOS jotain sattuu niin vakuutuksien kannalta hyvä olla.
        http://www.autoliitto.fi/matkailu/asiapaperit/kansainvalinen-ajokortti/


    • Koh Lantalle

      Sinä klonmuang...Mitäs mieltä olit Koh Lantasta? Mikä oli hyvää, mikä huonoa? Suosittelisitko?

      • kuuspois

        Käytä hakua...


      • klongmung

        Olimme maaliskuussa 2007 Koh Lantalla ja hotelli oli Rawiwarin (sorry,jos kirjoitan sen ulkomuistista väärin) Meillä oli bungalow merinäköalalla.Muutenkin koko iso hotellialue oli siisti ja erittäin ystävällinen henk.kunta.Meidän lisäksi oli yksi perhe suomesta.Lähinnä lomailijat olivat ruotsista ja muistaakseni hollannista.Hotellin spa oli hyvä.Tai ainakin mielestäni hyvä hinta/laatusuhde.Nautittiin kovasti rauhallisesta ilmapiiristä.Suosittelen.


      • Sinne siis
        klongmung kirjoitti:

        Olimme maaliskuussa 2007 Koh Lantalla ja hotelli oli Rawiwarin (sorry,jos kirjoitan sen ulkomuistista väärin) Meillä oli bungalow merinäköalalla.Muutenkin koko iso hotellialue oli siisti ja erittäin ystävällinen henk.kunta.Meidän lisäksi oli yksi perhe suomesta.Lähinnä lomailijat olivat ruotsista ja muistaakseni hollannista.Hotellin spa oli hyvä.Tai ainakin mielestäni hyvä hinta/laatusuhde.Nautittiin kovasti rauhallisesta ilmapiiristä.Suosittelen.

        Vaikuttaa rauhalliselta paikalta. Ei Phuketin hälinää. Täytyypä suunnata klong muangille ens talvena


    • .,-.

      Itselle Klong Muang oli pettymys. Majoituimme Sofitelissa pari viikkoa, ja en todellakaan suosittele ainakaan sijainnin puolesta kyseistä hotellia. Tiellä liikkui koko ajan yötä/päivää rekkoja ja vieressä tosiaan oli ja nökötti iso satamalaituri. Itseä pelotti liikkua tiellä, kun rekkoja ajeli tasaiseen tahtiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe