olenko epänormaali

tosi pulassa

Olemme miehen kanssa olleet yhdessä kolme vuotta,minä 50-kymppinen,mies 60-kymppinen. Alussa seksiä oli paljon, mutta aina minun aloitteestani ja jälkeenpäin olen saanut vähän sen kuvan, että oli pakko??...nykytilanteessa tämän vuoden puolella olemme rakastelleet kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla mies tuli niin nopeasti, etten ehtinyt edes mukaan...olen tyytymätön ja tuon sen valitettavasti ilmi, koska itsellä ei halut ole huvenneet mihinkään ja olen tosi turhautunut, minusta minun ikäisellä on vielä oikeus tyydyttävään seksielämään, enkä halua olla "pystyynkuollut". Epäilen, että haluttomuuden lisäksi miehelläni on myös erektiovaikeuksia, ja siis onkin, koska erektion säilytys on vaikeaa...
olen sanonut, että lääkäriin pitäisi mennä ja ollut niin paha akka, että uhannut, että
jos hän ei tee asialle jotain, tulee ero...hän ei halua lääkäriin, eikä koe suhdettamme mitenkään epänormaalina, minusta taas alkaa tulla se tyytymätön, aina kiukkuinen karrikatyyrihahmo, naisen perikuva...en halua olla sellainen, mutta seksuaalisuuteeni
on niin voimakas, että ahdistaa nukkua samassa sängyssä, kun tietää, että siellä
ei juuri seksille ole tulevaisuutta...mitä ihmettä teen, tuntuu, että räjähdysvaara on koko ajan olemassa..

2

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paha mieli

      Meillä sama ikäsuhde,mutta vaimolta puuttuu halut.Itsel olis kaikki kunnos,mutta vaimo on kylmä kuin kala.Tasan ei mene onnenlahjat.Tätä pihtaamista on jatkunut jo vuosia ja muuten elämämme kohdillaa ja ei riidellä asiasta.Vaimolla on kyllä X.n luuranko kaapis ja huonoja kokemuksia miehistä.Rakkaus rupee hiipuun ja valo elämästä himmenee,mut pettämään en lähde.Itse olen kokenut miltä tuntuu petetyks tuleminen ja sitä en soisi kenellekkään.

      • tosi pulassa

        Sinulla on kärsivällinen luonne kun ette riitele asiasta, hyvä niin, osaan kyllä ajatella, miltä toisesta osapuolesta tuntuu kun asia on koko ajan ns.tapetilla. Olen itse syyttänyt itseäni, että rakkauden alkuhuumassa uskoin, että kyllä kaikki järjestyy ja
        en osannut edes uneksia, että muutaman vuoden kuluttua tilanne on tämä.
        Jos kuitenkin haluan jatkaa suhteessa, niin on totuttava olemaan ilman, en vaan
        usko, että kohdallani tulisi tälläistä tottumusta. Pettämään en minäkään ole
        lähdössä,minusta kun ollaan yhdessä, niin silloin ei muita siihen väliin. Mutta kieltämättä ajatus siitä, että pitäisikö vielä aloittaa kaikki alusta jonkun toisen kanssa käy mielessä. Olen ennen tätä liittoamme ollut pitkässä avioliitossa, jonka eron
        syyt taas olivat muualla, seksinpuutetta ei ollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2399
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      173
      1529
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1095
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1089
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    Aihe