Kestääkö 16 mm paksu laminaattilevy välitilassa lieden kuumuutta?
Kokemuksia laminaatista välitilassa lieden takana?
6
3894
Vastaukset
- Jykä99
Ohuempikin levy kestää...
- msJ1
Hienoa jos kestää. Paksumpi levy tulee vaan vielä lähemmäs liettä, niin siksi epäilyttää.
- riksraks1
Itselläni on Ikean Fastbo laminaattilevyt välitilassa. Onhan ne toisaalta kätevät, mutta en kyllä enää toiste laita. Varsinkin lieden takana, kun lieden poistoilma-aukko on levyjen välittömässä läheisyydessä niin, huomaa miten kerää kosteutta levyjen pinnalle ja pienen ajan kuluessa on jo haalistuttanut väriä. Nuo on siis kiskosysteemillä laitettu, että en tiedä miten käyttäytyy sitten seinässä kiinni, mutta hieman pyrkivät taipumaankin. Kyllä ei ole laatan voittanutta välitilassa, näin se vaan on.
- fdssfs
Lasi välitilassa on vielä parempi, ei saumoja murehdittavana.
- samoin aluco
Ei taivu ja kestää kosteutta.
Valikoimakin lisääntyy koko ajan.
Hinnaltaan samaa luokkaa kun laminaatti.
Mikäli laitatte laminaatti levyn 6mm toimii parhaiten - Laminaatti
Kestää.
Kun asennat levyn ulottumaan työtason ja lieden yläpintaa alemmaksi eli niiden taakse, niin kosteudelle arin paikka, levyn reuna, jää piiloon. Lieden takana on muutenkin hyvä olla laminaattia, lasia, laatoitusta tms. ainakin jonkun verrran, koska sinne kuitenkin roiskuu jotain liedeltä. Puhtaanapito on helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285