Hei luin kirjoituksesi joka on muutaman rivin alempana. Miksi olet niin tuohtunut Komean Miehen kirjoituksista ? En aikaisemmin ole lukenut hanen kirjoituksiaan, mutta nyt lueskelin muutaman ja en voi sanoa, etta han kirjoittaisi epa-asiallisesti. Han kirjoittaa asiasta sen oikealla nimella. Itse en siis loytanyt mitaan epa-asiallista, mutta jos sinusta hanen kirjoitukset ovat loukkaavia, niin ala lue niita. Ja ei kenenkaan kirjoituksista kannata loukkaantua, koska nama ovat anonyymisti kirjoitettuja, ja itse kirjoittajalla voi olla viela paljon vakavampiakin ongelmia kuin ylipaino.
Rumalle ja Lihavalle
2
494
Vastaukset
- Ruma ja lihava
Hei! Jos et ole lukenut Komean miehen aikaisempia kirjoituksia, ymmärrän hyvin, että et tajua miksi minä ja niin monet muut ovat pahoittaneet mielensä hänen jutuistaan. Eikä tämä "komea mies" ole edes ainoa, joka tällä palstalla käy purkamassa aggressioitaan nimittelemällä lihavia ihmisiä: sotanorsuja (?) ym.
Ulkonaisista seikoista huolimatta ja niiden takia olemme jokainen ainutlaatuisia ihmisiä. Ihmisarvo ei ole kiinni painosta eikä muistakaan em. kaltaisista seikoista. Sitäpaitsi, miksi juuri ylipainoiset ihmiset tarvitsevat tällaisten "komeitten miesten" kommentteja? Senkö takia, että meillä on ymmärryksessä jotain vikaa tai olemme muuten asioista tietämättömiä? Ylipaino ei ole pelkästään "syö vähemmän, liiku enemmän"-juttu, vaan usein selkeästi psyykkinen asia. Ei pidä liikaa yksinkertaistaa, ei edes lihavuutta tai lihavia.- Komea Mies
Toivoisin todella, että ihmiset lakkaisivat panemasta minun kontolleni sitä, minkä joku muu on kirjoittanut. Jos joku kertakäyttönimimerkki kirjoittaa tänne, että läskit ovat laiskoja sotanorsuja, niin ei se ole minun vikani.
Paras esimerkki on tämä juttu, että minä muka olisin kannattanut lihavien aikuisten pakkohoitoa. Onhan siitä joku tänne kirjoittanut, mutten minä. Silti useampikin on haukkunut minua siitä, että kannatan lihavien pakkohoitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731