Onko kellään hyvää vinkkiä miten saisi kysesiset riesat pois kiveysten välistä.
Joku sanoi että suolaa kun hieroo rakoihin niin kaikki kasvaminen tuhoutuu. Onko kokemuksia tälläisestä vai jotain uutta konstia. Kiitos etukäteen vastauksista.
Kiveyksen rikkaruohot ja sammaleet riesana.
3
437
Vastaukset
- kotitarhuri
Tiedän ainakin sammalsyöjän polttavan kaiken kasvuston, jos sitä yliannostelee. Se voisi toimia paikallisesti myös rikoille, ellet halua myrkyllistä glyfosaattia, eli kaiken vihreän tappavaa roundupia käyttää. Ainakin nää kaksi olis. Mulla kävi nurmen sammalta poistaessa niin, että sammalsyöjää tuli liikaa, myös nurmi tuhoutu käsitellyistä kohdin ja siitä tuo idea. sammalsyöjä 5kg maksanee vajaat 15 EUR. Roundup taisi olla kalliimpaa. Roundup vaatii kuitenkin tehokkaan kasvamisen vaiheen jotta kasvi tuhoutuu. On myös riski pienille lapsille.
- Pihan haltijatar
Mä olen Rounupia käyttänyt, näyttää kuollut kasvusto todella ruskealta kaiken vehreän rinnalla, mut eipä tartte perata ja nyppiä enää. Eikä tuosta lapsille mitään vaaraa ole, elleivät sitte syö sammalta.
Yks juttu muuten, Rounupia ruiskuttaessa kandee katsoa, ettei kävele ruiskutetulla alueella. Siitä kun siirtyy nurmikolle, kuolee kasvit sitte sielläkin kun kenkien pohjista tarttuu myrkkyä. Itse ostan tölkin tiivistettä, joka riittää laatoituksen siistinä pitämiseen hyvinkin koko kesäksi. Meillä laatat etu- ja takapihalla. - kivisydän
Kiitos vastauksistanne.
Täytyy kokeilla molempia vaihtoehtoja. Kerron sitten kokemuksistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä13711225Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710351- 268050
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1976588Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.545739- 815187
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1554464Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314276Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814122Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1363666