Onko kellään hyvää vinkkiä miten saisi kysesiset riesat pois kiveysten välistä.
Joku sanoi että suolaa kun hieroo rakoihin niin kaikki kasvaminen tuhoutuu. Onko kokemuksia tälläisestä vai jotain uutta konstia. Kiitos etukäteen vastauksista.
Kiveyksen rikkaruohot ja sammaleet riesana.
3
393
Vastaukset
- kotitarhuri
Tiedän ainakin sammalsyöjän polttavan kaiken kasvuston, jos sitä yliannostelee. Se voisi toimia paikallisesti myös rikoille, ellet halua myrkyllistä glyfosaattia, eli kaiken vihreän tappavaa roundupia käyttää. Ainakin nää kaksi olis. Mulla kävi nurmen sammalta poistaessa niin, että sammalsyöjää tuli liikaa, myös nurmi tuhoutu käsitellyistä kohdin ja siitä tuo idea. sammalsyöjä 5kg maksanee vajaat 15 EUR. Roundup taisi olla kalliimpaa. Roundup vaatii kuitenkin tehokkaan kasvamisen vaiheen jotta kasvi tuhoutuu. On myös riski pienille lapsille.
- Pihan haltijatar
Mä olen Rounupia käyttänyt, näyttää kuollut kasvusto todella ruskealta kaiken vehreän rinnalla, mut eipä tartte perata ja nyppiä enää. Eikä tuosta lapsille mitään vaaraa ole, elleivät sitte syö sammalta.
Yks juttu muuten, Rounupia ruiskuttaessa kandee katsoa, ettei kävele ruiskutetulla alueella. Siitä kun siirtyy nurmikolle, kuolee kasvit sitte sielläkin kun kenkien pohjista tarttuu myrkkyä. Itse ostan tölkin tiivistettä, joka riittää laatoituksen siistinä pitämiseen hyvinkin koko kesäksi. Meillä laatat etu- ja takapihalla. - kivisydän
Kiitos vastauksistanne.
Täytyy kokeilla molempia vaihtoehtoja. Kerron sitten kokemuksistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278208- 2342778
- 262621
- 1652045
- 1211921
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195