XBOX LIVE ILMAINEN

VIIKONLOPPU .

16

1433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s s

      Oho kerrankin on ilmais vikkonlopusta itelle hyötyä. Loppuu sopivasti 10€ maksanut vuoden sopimus. Onneksi on jo valmiiksi odottamassa 2kpl 5€ maksaneita 4kk jäsenyyksiä.

      • mäki haluun

        mistä sait ostettuu 4kk jäsenyyksii :OOO


    • Xbox..hahaha

      repesin

      • xxx lube xxx

        Sen siitä saa ku antaa kundikaverin kuivana sohasta...


    • ...

      .

    • fps suolesta boxilla

      Kuka oikeasti pelaa räksboxilla? Onneksi on pc

      • xboxgamertag

        Onneksi on neljä PC:tä, kaksi Xbox 360:stä ja PS3. 85% pelaan xboxilla, 10% PC:llä ja 5% ps3:lla.


    • Testaus kiinnostas

      Onko storessa mitään ilmaista nettipeliä saatavana uota voi kokeilla?

      • ekskyysmii

        Lähes kaikissa peleissä on verkkopeli mahdollisuus. Kai sulla joku peli on itselläkin?


      • Teastaus kiinnostas
        ekskyysmii kirjoitti:

        Lähes kaikissa peleissä on verkkopeli mahdollisuus. Kai sulla joku peli on itselläkin?

        Muutama on mutta ei niissä ole verkkopelia, fall out new vegas ja dead space 2.
        Jäänyt vähän vähemmälle nuo pelit toistaiseksi niin mietin jos olisi joku ilmais peli saatavilla.


      • FÄBLE FÄN III
        Teastaus kiinnostas kirjoitti:

        Muutama on mutta ei niissä ole verkkopelia, fall out new vegas ja dead space 2.
        Jäänyt vähän vähemmälle nuo pelit toistaiseksi niin mietin jos olisi joku ilmais peli saatavilla.

        Fable 3 on ilmais peli


      • Testaus kiinnostas
        FÄBLE FÄN III kirjoitti:

        Fable 3 on ilmais peli

        19,90€ näytti olevan hintaa.

        No pitää alkaa ostelemaan jotain pikkuhiljaa jemmaqn kun hinnat putoilee.


      • hullupiski
        Testaus kiinnostas kirjoitti:

        19,90€ näytti olevan hintaa.

        No pitää alkaa ostelemaan jotain pikkuhiljaa jemmaqn kun hinnat putoilee.

        Ilmainen gold jäsenille. 2 peliä kuukaudessa tulee ilmaiseksi joulukuun loppuun saakka. Ebaystä halvalla live goldia kehiin! Kolme kuukautta taitaa olla joku 13€. Sillä ehdit ladata 6 peliä!


      • Testaus kiinnostas
        hullupiski kirjoitti:

        Ilmainen gold jäsenille. 2 peliä kuukaudessa tulee ilmaiseksi joulukuun loppuun saakka. Ebaystä halvalla live goldia kehiin! Kolme kuukautta taitaa olla joku 13€. Sillä ehdit ladata 6 peliä!

        Ahaa, hyvä tietää, mutta saako nuo pelit pitää / toimiiko ne jos lopettaa goldin tilauksen?

        Ps3 plussassahan se loppuu, eli ei saa pelata enää niitä saatuja pelejä.


      • hullupiski
        Testaus kiinnostas kirjoitti:

        Ahaa, hyvä tietää, mutta saako nuo pelit pitää / toimiiko ne jos lopettaa goldin tilauksen?

        Ps3 plussassahan se loppuu, eli ei saa pelata enää niitä saatuja pelejä.

        Saat pitää. En ihan varma ole, mutta taitaa onnistua ladata uudelleenkin jos vaikka kiintolevy hajoaa tms. Jos ostat esim. ebaystä tai huuto.netistä gold kortin, se loppuu itsestään, ei tarvi lopettaa erikseen. Siksi itsekkin käytän vain noita ostettavia koodeja. Halvempia, helpompia eikä sido mihinkään.

        Pelit on ladattavissa aina rajoitetun ajan joten kannattaa olla tarkkana!


      • Testaus kiinnostas
        hullupiski kirjoitti:

        Saat pitää. En ihan varma ole, mutta taitaa onnistua ladata uudelleenkin jos vaikka kiintolevy hajoaa tms. Jos ostat esim. ebaystä tai huuto.netistä gold kortin, se loppuu itsestään, ei tarvi lopettaa erikseen. Siksi itsekkin käytän vain noita ostettavia koodeja. Halvempia, helpompia eikä sido mihinkään.

        Pelit on ladattavissa aina rajoitetun ajan joten kannattaa olla tarkkana!

        Pitääpä tutustua asiaan, hyvä tietää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe