Hain sibelius lukion yleislinjalle.Keskiarvoni on 8,3 ja mulla ei ole musikaalista taustaa, mutta eihän se ole niin tärkeää kun haen yleislinjalle?
Onko sinne yleislinjalle vaikea päästä? Riittäiskö mun keskiarvo?
Olen kuullut että yleislinjalle on helpompi päästä kuin musiikki- tai tanssilinjalle, koska siihen hakee vähemmän ihmisiä.Onko tämä totta?
Sibelius lukion yleislinja
Laura V.
3
540
Vastaukset
- ggg9
kerro pääsitkö, olen itsekin kiinnostunut
- ex-sibisläinen jo
Yleislinjalla ei opiskella musiikkia, joten musikaalisella taustallasi ei ole mitään merkitystä.
Musiikki- ja tanssilinjalle ymmärtääkseni riittää hieman huonompikin lukuaineiden keskiarvo, sillä myös musiikilliset/tanssilliset taidot mitataan.
Yleislinjalle pyrit vain lukuaineidesi keskiarvon perusteella. Itse pääsin sisään linjalle 9:n keskiarvolla. Raja oli silloin juuri tuo 9. - Anonyymi
Moi, haen sinne nyt. Minkälaisia kokemuksia oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019