Naiset.

Rakastan teitä.

Hyvää vappua kaikille naisille.olette ihania.

34

2799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No enpä sanois

      No, enpä nyt sanos en tunne ketään muuta ihanaa naista täällä Iisalmessa kuin ainoastaan itseni. Itekin ajattelin muuttaa pois täältä Iisalmesta koska täällä ei ole yhtään fiksua naista, saatika että olisi kunnollisia miehiä. Kaikki miehet ovat jotain maalaisjuntteja tai amiksia, ei ole ainoatakaan korkeasti koulutettua ja sivistynyttä sekä fiksua miestä ainakaan vapailla markkinoilla. Silmät päästänsä saisi hävetä jos liikkuisi joissain tilaisuuksissa iisalmelaisten miesten seurassa, koska käyttäytymistavat aivan jotain muuta kuin sivistyneitä ja puhuvat karmeankuuloista savonmörkerrystä.

      • Voe tokkiisa.

        Totta maar Iisalmessa puhutaan savon murretta,kuinkas muuten.Eri murteet on suomen kielen rikkaus,ei kaikkien tarvitse,eikä pidäkkään lässyttää kirjakieltä.


      • turuust1

        Olisko tämä parempi, "onks mulkukkaa soittant"?
        Ymmärrätkö tuon murteen?tu


      • voe suakel.
        turuust1 kirjoitti:

        Olisko tämä parempi, "onks mulkukkaa soittant"?
        Ymmärrätkö tuon murteen?tu

        Jo tokkiisa tajusin.Ymmärrätkö tämän," suattaa olla,vuan suattaa olla olemattakkii."


    • Turhautunut mies

      Miksi seksin saaminen on niin vaikeata iisalmelaisilta naisilta? Pitääkö tässä lähteä katselemaan naista itselle toiselta paikkakunnalta, jonne päätyä sitten itsekin?

      • kyllä saa

        Ehkä olet kinunut vääriltä naisilta,tai sitten syy löytyy omasta käytöksestä.


      • Turhautunut mies
        kyllä saa kirjoitti:

        Ehkä olet kinunut vääriltä naisilta,tai sitten syy löytyy omasta käytöksestä.

        Ei pitäisi ainakaan löytyä omasta käytöksestä. No, kerropa mistä löytyy? Etenkin vapaat iisalmelaiset 25-38 vuotiaat naiset ovat siinä ikähaarukassa jotka kiinnostavat ja mielellään vapaat, jos siitä vaikka muodostuisi oikea parisuhde? Epäilen, että tuollaista mahdollisuutta löytyy mistään päin Iisalmea, olet kova guru mikäli voit antaa vastausta.


      • Siellä sain minäkin
        Turhautunut mies kirjoitti:

        Ei pitäisi ainakaan löytyä omasta käytöksestä. No, kerropa mistä löytyy? Etenkin vapaat iisalmelaiset 25-38 vuotiaat naiset ovat siinä ikähaarukassa jotka kiinnostavat ja mielellään vapaat, jos siitä vaikka muodostuisi oikea parisuhde? Epäilen, että tuollaista mahdollisuutta löytyy mistään päin Iisalmea, olet kova guru mikäli voit antaa vastausta.

        Käyppä Kiuruvedellä, et pety...


      • Onnea vaan
        Turhautunut mies kirjoitti:

        Ei pitäisi ainakaan löytyä omasta käytöksestä. No, kerropa mistä löytyy? Etenkin vapaat iisalmelaiset 25-38 vuotiaat naiset ovat siinä ikähaarukassa jotka kiinnostavat ja mielellään vapaat, jos siitä vaikka muodostuisi oikea parisuhde? Epäilen, että tuollaista mahdollisuutta löytyy mistään päin Iisalmea, olet kova guru mikäli voit antaa vastausta.

        No ei heti ensimmäisenä pidä vongata seksiä.Oletko käynyt esim tanssilavoilla tai ravintoloissa siellä on myös paljon vapaita.Ite olen aikoinaan löytänyt kaksikin pitempiaikaistsa suhdetta juuri tansseista.Kai se on myös tuurista kiinni miten käy.Jatka vain yrittämistä,kyllä se vielä tärppää.Niin ja lenkkipolut ja kuntosalit,ovat aika hyviä mestoja,näistä paikoista on myös toisinaan tärpännyt.


      • toukokuuta.
        Turhautunut mies kirjoitti:

        Ei pitäisi ainakaan löytyä omasta käytöksestä. No, kerropa mistä löytyy? Etenkin vapaat iisalmelaiset 25-38 vuotiaat naiset ovat siinä ikähaarukassa jotka kiinnostavat ja mielellään vapaat, jos siitä vaikka muodostuisi oikea parisuhde? Epäilen, että tuollaista mahdollisuutta löytyy mistään päin Iisalmea, olet kova guru mikäli voit antaa vastausta.

        Viestistäsi ei oikein selvinnyt,haluatko vain seksiä.vai vakavampaa parisuhdetta.Missä paikoissa liikut,käytkö kaupungin riennoissa vai missä.Jotain häikkää on,jos et löydä naista.


    • piiuliinalii

      naisena toivoisin miehiltä rohkeampaa otetta lähestymiseen. Nainen ei voi tehdä aloitetta, huorahan sellainen on, joten pitää odottaa, että mies tekee aloitteen. Jos ei sormus sormessa killu, niin miehet vaan pientä silmäpeliä kehiin.

      • Tiedustelua

        Älä höpötä! Muualla naiset tekee aloitteita jopa enemmän kuin miehet ja he eivät todellakaan ole huoria, vaan ennemminkin saavat siitä pisteet kotiin. Iisalmessa, kun tekee miehenä aloitteita niin saa naisilta paskaa naamoille saavikaupalla, mikäli ei heitä joku mies satu kiinnostamaan. Iisalmessa naiset ovat tosi töykeitä lähestyviä miehiä kohtaan, vaikka kuinka asiallisesti tulisi tekemään tuttavuutta. Oletko sinä kenties varattu vai sinkku ja mihinkä ikäryhmään kuulut olisi kiva tietää?


    • 0Iivia

      Mene viestin aloittaja sanomaan suoraan naisille ihanuuden lausahdus vai ootko naiseton neitsyt pelle? ja ne ketkä eivät saa naista syyttäkööt itseään kuolevat yksinäisenä kun muilla on perheet ja lapsia :)

    • NamiPusiNam

      Kyllä oot ihana itsekkin.

    • hetikimppuunkuinlimp

      Olisi kiva, jos Iisalmessa kapakassa lähestyvät miehet eivät olisi älyttömässä kännissä, töykeitä, törkeitä ja heti perseessä kiinni. Vaikka se seksi olisi itselläkin mielessä, ei varmaan miehestäkään tuntuisi mukavalta, kun ohi kävellessä heti ensimmäisenä tarttuisi palleista kiinni ja kourisi haaroväliä? Tällaiseenkin olen tällä kylällä törmännyt, että baaritiskillä istuessa tuntematon tulee kourimaan persettä. Tai sitten erittäin huonoihin iskurepliikkeihin. Ihan mukava jutustella ja katsoa, tulisiko siitä jotain, kun lähestyy fiksusti. Naisetkin on vain ihmisiä ja hyvät ihmissuhdetaidot ja keskustelutaidot johtavat usein toivottuun lopputulokseen. Puolin ja toisin. Toki ei voi yleistää, ja niitä örveltäjiä löytyy niin naisista, kuin miehistä.

      • Miehen näkökulma

        Entäs jos on fiksusti käyttäytyvä mies, mutta alussa tuntemattomien ihmisten kanssa varautuva ja ei niin supliikki? Esimerkiksi itse kuulun tuohon ryhmään joka on alussa hieman "kömpelö" etenkin aloittamaan keskusteluja naisten kanssa, eli mitään päätä huimaavia iskurepliikkejä esimerkiksi sinun olisi turha odottaa. Tosin en kuitenkaan ala kyselemään minkälainen sää on nyt ja miksi olet täällä, ym. Ihmiset joiden kanssa olen ollut seurustelu- ja parisuhteessa sekä sukulaiset ovat samaa mieltä, että olen erittäin sosiaalinen, keskustelutaitoinen, huumorintajuinen ym. Tämä ei tarkoita sitä, että olisin yleensä joka paikassa "ujo", hiljainen, arka, jne. Rohkeutta, heikompien puolustamistamista, esiintymisuskallusta ja kaikenlaista muutakin vastaavaa löytyy, koska sen verran on elämänkokemusta takana ja koulutukseltani/ammatiltani olen kouluttaja/opettaja. Ihmettelen myös sitä miksi naiset eivät tule tekemään miehiin aloitteita, jos olette jostain henkilöstä kiinnostuneita?

        Kerran on kohdalleni tapahtunut Iisalmessa sellainen ihme, että eräässä Iisalmelaisessa baarissa tuli nainen minua lähestymään "iskemismielessä". Tämä tapahtui noin vuosi sitten. Valitettavasti jouduin sanomaan hänelle, että tule seuraavan kerran tekemään tuttavuutta selvinpäin. Tämä nainen oli melko seis ja ikäerokin oli varmaan 15 vuotta ulkonäön perusteella, joten tuskin tulisi tekemään tuttavuutta selvinpäin. Tiedä, vaikka olisi ollut selvinpäin fiksu, mutta kielteinen vastaus ei ollut hänelle mieleen, koska haistatteli ja lähti pois paikalta nenä pystyssä. Minä en kyllä antaisi heti pakkeja, jos joku nainen tulisi selvinpäin tekemään tuttavuutta, aloittaa se sitten tutustumisen kuinka huonolla repliikillä tahansa. Ei sitä koskaan voi tietää minkälainen ihminen sieltä ajanmyötä paljastuisi.

        Olisin kiinnostunut tietämään mikä on sinun ikäsi, jotta osaisin vähän "hahmottaa" minkälaisessa ikäryhmässä on sinun mainitsemia odotuksia, tietenkään ei hirveästi pysty yleistämään, mutta kuitenkin. Tarkkaa ikää ei tarvitse mainita, kerro vaikka kuulutko esimerkiksi ikäluokkaan 18-25 vuotiaat, 26-32 vuotiaat, 33-40 vuotiaat?


      • Miehen näkökulma

        Edellisestä jäi myös uupumaan kysymys, että haetko yleensä baarista seksiä vai oletko liikenteessä sillä silmällä, että josko tästä tulisi jotain? Itse en ole seksin perään yöelämässä liikkeellä, koska sitä ehtii harrastamaan sitten myöhemminkin, jos juttelu johtaa pidempään tutustumiseen/seurusteluun.


    • SemmonenKesä

      Kyllä sieltä iisalmesta naisia sain. Ei mikään ongelma:)

      • Ei kukaan lämpene

        Ei enää pelitä, vanhat iskureplat, ei enää pelitä isänä pokausvinkit.


    • hetikimppuunkuinlimp

      olen viimeiseen ikäluokkaan ehtinyt nainen. Seksi on kyllä olennainen osa suhdetta, ja jos mies ei vaikka parin kuukauden jälkeenkään ole seksuaalisessa mielessä kiinnostunut minusta, tunnen kyllä siinä vaiheessa, etten ole varmastikaan se oikea hänelle. Mutta toki olen liikkeellä siinä mielessä vakavasti, että parisuhdettahan sitä etsii. Tuntuu vaan, että tosiaan nämä repliikit on ollu tosi karmeita. Tulee semmoinen, apua karkuun tai sitten samalla mitalla takaisin törkeesti olo. Vaikken olekaan mikään töykeä ihmisenä, mutta puolustusreaktio herää kyllä tietyssä vaiheessa. Naisena, ainakin minun mielestäni on tärkeää tuntea itsensä halutuksi, se, että mies ottaa lähelle tanssiessa ja on miehisesti läsnä, kiihottaa.

      • Miehen näkökulma

        Iltoja sinulle hetikimppuunkuinsikalimppuun! :D

        En minä kirjoituksessani tarkoittanut mitään seksinpihtaamista parin kuukauden verran, vaan sitä että heti samana iltana baarista valomerkin jälkeen päädyttäisiin vällyjen alle. Mikäli juttu lähtee luistamaan, niin kyllä sitä seksiä voi olla jo kuukaudenkin sisään, mutta viimeistään kyllä tuohon 2 kuukauteen mennässä. Muussa tapauksessa voi olla niin ettei toinen ole seksuaalisessa mielessä kiinnostunut toisesta. Itse en tässä iässä enää hirveän paljoa lämpene yhden illan juttuihin baarireissun päätteeksi. Kahdenkeskinen tutustuminen baari-illan ulkopuolella on suotavaa ennen petipuuhiin menemistä ja eiköhän se yhteisen ajan viettäminen jomman kumman kotona johda sitten jossain vaiheessa seksiin, kun oikea aika koittaa ja fiilikset loksahtavat yksiin. Välttämättähän se ei katsoa edes aikaa onko ilta, päivä vai aamu. :D


    • Mutkan kautta takas

      Olen asunut puolitoista vuotta Iisalmessa pitkän tauon jälkeen ja täytyy sanoa, että naisten taso ei päätä huimaa. Iisalmelaiset naiset ovat todella töykeitä käytökseltään ja heiltä ei löydy minkäänlaista huumorintajua. Muualla naiset osaavat ottaa huumorilla kaksimieliset iskurepliikit, mutta iisalmelaiset ovat vailla huumorintajua. Ei oikein osu nappiin Iisalmen mainosslogan "Iisalmelaiset ovat leppoisia ja huumorintajuisia ihmisiä".

    • SemmonenKesä

      Ei ollu naisten kans Iisalmessa ongelmia. senkun meni vaan:D

    • iippolannainen

      Itse naisena törmään usein ukkomiehiinjoilla kakarat ja eukko kotona ja mies on lähtenyt poikien kanssa kapakkiin. Tullaan sitten kovaan ääneen ehdottelemaan kaikenlaista ja toiset ukot vieressä naureskelee. Varsinkin yksi ukkomies jääny mieleen juuri siitä kovaäänisestä iskurepliikistää, naimisissa ja useampi lapsikin on. Siinä on kyllä tod ärsyttävä ukko!! Taidan joku kaunis päivä ihan piruuttani valaista vaimoa miehensä käytöksestä! Ukkomiehet: Jos kiinnostaa toiset naiset niin erotkaa! Sitten olette vapaita juoksemaan naisten perässä. Sama koskee tietenkin myös parisuhteessa olevia naisiakin.

      • kuoripoika, kuori

        Ukkomies on jokatytön ihanne, onhan hänet jo hyväksi havaittu jonkun muun naisen (tai useammankin) toimesta.Sinkkumieheen sortuessaan nainen sen sijaan ottaa ison riskin, koska jokin syyhän täytyy olla siihen miksi mies on sinkku.
        Naisen sinkkuudesta ei voida vetää samaa johtopäätöstä siksi koska nainen on sinkkuna vain jos hän itse niin haluaa.


      • Yhen miehen mielpije
        kuoripoika, kuori kirjoitti:

        Ukkomies on jokatytön ihanne, onhan hänet jo hyväksi havaittu jonkun muun naisen (tai useammankin) toimesta.Sinkkumieheen sortuessaan nainen sen sijaan ottaa ison riskin, koska jokin syyhän täytyy olla siihen miksi mies on sinkku.
        Naisen sinkkuudesta ei voida vetää samaa johtopäätöstä siksi koska nainen on sinkkuna vain jos hän itse niin haluaa.

        Minä olen 35-vuotias sinkkumies eikä minulla ole lapsia enkä ole varattu. Sen sijaan kokemattomuudesta minua ei voida syyttää, koska eukkoja on aina löytynyt ja tulee löytymään. En ole koskaan nähnyt mitään kunnon syytä miksi hankkiutuisin naimisiin, saati että alkaisin pyöräyttelemään kersoja jalkoihin.

        Avoliittoon voin joskus mennä koska se on eron hetkellä helpommin hoidettavissa pois alta kuin avioliitto. Minulla on yleensä Iisalmessa kerrallaan yksi nainen, mutta olen tullut siihen tulokseen että parempi vaihtaa uuteen iisalmelaiseen naiseen viimeistään viiden vuoden kuluessa. Haaremit minulla on Pohjanmaalla ja Pohjois-Karjalassa paikkakunnilla xxx, koska minulla tulee työreissuja vuodessa useita kertoja kyseisille paikkakunnille jolloin on hyvä olla myös naisia sielläkin ettei tarvitse puutteessa elää.

        Lisäksi hyväpuoli näissä Pohjanmaan ja Pohjois-Karjalan naisissa on se, etteivät he ole samanlaisia nirppanokkia kuin Iisalmelaiset eivätkä välitä/pistä pahaksi vaikka vierailen samalla reissulla useamman naisen luona. Annas olla jos minulla olisi Iisalmessa useampi nainen samaan aikaan tai Iisalmessa oleva kulloinenkin naiseni tietäisi näistä muiden paikkakuntien naisista, niin paikka varmaan räjähtäisi ilmaan ja tulisi puukkoa koska sen verran kyynisiä ovat yläsavolaiset naiset.

        Ei siihen tarvitse olla mitään ihmeempää ja maata mullistavaa syytä, vaikka mies sattuisi olemaankin sinkku. Lisäksi monet ovat sanoneet, ettei Iisalmessa ole edes sellaisia naisia joiden kanssa voisi kuvitella vakiintua ja saati perustaa perhettä. Syntyperäiset iisalmelaiset, mutta jo paikkakunnalta poismuuttaneet ja sittemmin uudelta paikkakunnalta puolisonsa löytäneet ovat sanoneet samaa.


    • kakskytneljä

      Minulla on lyömätön iskurepliikki, kysyy vaan heti suoraan; Tuleeko sitä persettä vai ei?... asia selviää muutamassa sekunnissa, ilman aikaa viepää paskanjauhantaa. Joku dooris hieman voi nikotella, mutta alan naiset kyllä tarttuu koukkuun. Ne jotka nikottelee niin ne saakin jäädä kasvamaan.

    • m24ii

      On vähän typerää yleistää iisalmelaisia naisia nirsoiksi tai pihtareiksi tms. Jos jollekin sattuu useita samantyylisiä peräkkäin, kannattaisiko vaihtaa naisihannetta? Tai sitten on vaan huono tuuri. Mielestäni niin miehestä kuin naisestakin näkee ulospäin, onko esimerkiksi töykeä vai helposti lähestyttävä. Tottakai kaiken voi pilata sopimattomalla kommentilla, en itsekään olisi ystävällinen jos minulle tullaan jotain asiatonta laukomaan.

      • Iisalmelainen mies

        Vasta ikään menin tekemään tuttavuutta yhteen naiseen, jolloin kysyin tältä iisalmelaiselta naiselta että "pannaanko me menemään vai mennäänkö me panemaan ja saanko sun numeron koska omani mä kadotin?", mutta tästä hyvästä sain vain erittäin töykeätä käytöstä palkaksi sen sijaan että hän olisi alkanut keskustelemaan kanssani ja tekemään parempaa tuttavuutta! :(


    • vimaluikkis

      siis aika törkee naikkonen. Itse olisin lähteny heti sun mukaan ja olis pidetty hauskaa koko lailla. Numerooni en ois antanu,mutta muuta siitäkin eestä ja takaa.

    • aikuinen joo

      No voi yhen kerran, tätä lukiessa pitää miettiä, onko kirjoittajat siis ihan tosissaan, ihan kuin jotakin pikkupentujen kirjoituksia.... tai aivovammaisten, ei täysipäisten... tsiisus millasta räpystelyä...

    • PK-69

      Miksi Iisalmessa ei näytä olevan yhtään täysijärkistä naista, en ymmärrä?

      Justiinsa jouduin "heittämään pihalle" yhden iisalmelaisen naisen, koska järki ei todellakaan hänellä päätä palellut! Olimme ehtineet olla yhdessä noin 3 viikkoa, kun eräänä päivänä hän ehdotti, että harrastaisimme PK-leikkejä (eli pissikakka-leikkejä) sekstaillessa!! Silloin pomppas, eikä läheskään kaikki ollut tässä vaan hän sanoi, että on ajatellut värjätä kestovärillä alapääkarvat sinimustaksi samalla kuin värjää hiukset!!

      Kaiken tämän hän sanoi kirkkain silmin ja täysin järjissään sekä tosissaan. Täytyy korvien välin olla todella heikoissa kantimissa jos alkaa edes ajattelemaan tuollaisia vaihtoehtoja! Peppuseksi kondomin kanssa on äärimmäinen raja sekstaillessa ruskeanreiän kanssa. Jotain PK-juttuja voisi ehdotella vain joku murrosiässä tms. elämänvaiheessa oleva nuori jolla on vielä oma seksuaalinen identiteetti hakusessa, kun ei tiedä onko suuntautunut samaan vai vastakkaiseen sukupuoleen.

    • Anonyymi

      Joopa joo! Lueskentelin noita kirjoituksia.kristus mitä tekstiä ja kunnioitusta naista kohtaan.ee voe olla totta.parempi kun en kirjoita .mitä ajattelen.mutta juhannus tulossa kaikille naisille hyvää juhannusta.jos ei paikkaa pitää .tiedän paikan.

    • Anonyymi

      Jaa, kyllä minä tunnen paljonkin fiksuja naisia (ja miehiä) Iisalmesta, mutta he eivät taida juuri kaupunkimme yöelämässä aikaansa kuluttaa, on ihan muunlaiset kiinnostuksen kohteet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe