Haluaisin siirtää vanhalta kannettavaltani Microsoft Officen uuteen koneeseeni. Löysin lisenssin siirtoon ohjeet (http://blogging.cwl.cc/2012/02/easy-way-to-move-your-microsoft-office.html), jotka toivottavasti toimii (en ole vielä testannut).
Minulla on siis Officesta fyysinen levy ja aktivointikoodit, mutta uudessa kannettavassani ei ole DVD-asemaa. Pitääkö minun hankkia joku USB-DVD-soitin vai pystynkö asentamaan ohjelman ilman sitä? Ja miten se tehdään?
MS Office 2008 - lisenssin siirto?
tietokone-tollo
1
155
Vastaukset
- Muistelen näin
Saattaisi onnistua Siirtymäapurilla tai TimeMachinen palautustoiminnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764