Sain uuden työn, vähän jännittää miten tulen pärjäämään. :) Työssä olen aina ollut "onnellisten tähiten alla" mutta entäs se rakkaus sitten? Miksi en tahdo löytää vakautta siihen?
Mitäs sitten?
2
<50
Vastaukset
Hei
aika hyvä kysymys!
jännittäminen osoittaa sitä, että haluat tehdä työsi 200%:sti. hienoa.
olet sosiaalinen ja saat helposti yhteyden ympäristöösi. joskus sinua kadehditaan siitä ominaisuudesta.
rakkaudessa sinä näytät myös luonteesi mukaan kaiken kykysi ja menet täysillä. se on hieno ominaisuus, mutta ehkä alkumetreillä kannattaa olla hieman varovaisempi. älä anna ymmärtää, että osaat kaiken ja että olet valmis tekemään kaiken! sinusta tulee muuten helppo tapaus, joka aina silittää asiat suoriksi ilman, että kumppani joutuu häkeltymään ja hikoilemaan.
sinun oikeustajusi on sitä luokkaa, että voisit olla loistava tuomari. et siedä vehkeilyä, olet rehti ja odotat sitä muiltakin. mutta valitettavasti tämä maailma ei aina toimin sitä rataa. sinä petyt silloin kamalasti ihmisiin.
sinulle näkyy niin paljon kaikenlaista, että tässä eivät kirjaimet riitä. näen rullia, metallirullia ja kumirullia, mutten tiedä mitä ne tarkoittavat. tässä näkyy paljon menoa ja melskettä. on muutoksia, ehkäpä juuri tuon uuden työnsi puolesta, luulisin. sinä löydät omasi nopeasti, et hitaasti tutustumalla. se tulee kuin salamanisku, erittäin epätavallista luonteellesi. se on ihan salama, silloin sinä tiedät mitä se rakkaus on.
t. Keskiyö- VaaleanpunainenHelmi
Lämmin kiitokseni!
Haluan todela hoitaa työni niin hyvin kuin vain ikinä pystyn. :) Tulen myös ihmisten kanssa toimeen, hyvinkin erilaisten. Olen kyllä rehti ja reilu, haluan tasavertaisuutta kaikille, mutta se ei ole mahdollista valitettavasti tässä ajassa. Olen sortunut tuohon virheeseen juuri, että olen miellyttänyt kumppania viimeiseen asti, itseni kustannuksella. Sellaista ei jaksa pitkään. Nyt olen onneksi oppinut tuosta jo ainakin osittain pois. Vai rullia siellä "kuvissa" näkyy, mielenkiintoista. :) No todella on epätyypillistä minulle jos kohtaan sen oikean kuin salamaniskusta! Se olisi mahtavaa! :) Mukavaa kevättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162058Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1591545Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551374- 551158
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1641131Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62872Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
- 56811