Mitäs sitten?

VaaleanpunainenHelmi

Sain uuden työn, vähän jännittää miten tulen pärjäämään. :) Työssä olen aina ollut "onnellisten tähiten alla" mutta entäs se rakkaus sitten? Miksi en tahdo löytää vakautta siihen?

2

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

aika hyvä kysymys!
      jännittäminen osoittaa sitä, että haluat tehdä työsi 200%:sti. hienoa.
      olet sosiaalinen ja saat helposti yhteyden ympäristöösi. joskus sinua kadehditaan siitä ominaisuudesta.

rakkaudessa sinä näytät myös luonteesi mukaan kaiken kykysi ja menet täysillä. se on hieno ominaisuus, mutta ehkä alkumetreillä kannattaa olla hieman varovaisempi. älä anna ymmärtää, että osaat kaiken ja että olet valmis tekemään kaiken! sinusta tulee muuten helppo tapaus, joka aina silittää asiat suoriksi ilman, että kumppani joutuu häkeltymään ja hikoilemaan.

sinun oikeustajusi on sitä luokkaa, että voisit olla loistava tuomari. et siedä vehkeilyä, olet rehti ja odotat sitä muiltakin. mutta valitettavasti tämä maailma ei aina toimin sitä rataa. sinä petyt silloin kamalasti ihmisiin.

sinulle näkyy niin paljon kaikenlaista, että tässä eivät kirjaimet riitä. näen rullia, metallirullia ja kumirullia, mutten tiedä mitä ne tarkoittavat. tässä näkyy paljon menoa ja melskettä. on muutoksia, ehkäpä juuri tuon uuden työnsi puolesta, luulisin. sinä löydät omasi nopeasti, et hitaasti tutustumalla. se tulee kuin salamanisku, erittäin epätavallista luonteellesi. se on ihan salama, silloin sinä tiedät mitä se rakkaus on.

t. Keskiyö

• VaaleanpunainenHelmi

Lämmin kiitokseni!

Haluan todela hoitaa työni niin hyvin kuin vain ikinä pystyn. :) Tulen myös ihmisten kanssa toimeen, hyvinkin erilaisten. Olen kyllä rehti ja reilu, haluan tasavertaisuutta kaikille, mutta se ei ole mahdollista valitettavasti tässä ajassa. Olen sortunut tuohon virheeseen juuri, että olen miellyttänyt kumppania viimeiseen asti, itseni kustannuksella. Sellaista ei jaksa pitkään. Nyt olen onneksi oppinut tuosta jo ainakin osittain pois. Vai rullia siellä "kuvissa" näkyy, mielenkiintoista. :) No todella on epätyypillistä minulle jos kohtaan sen oikean kuin salamaniskusta! Se olisi mahtavaa! :) Mukavaa kevättä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe