Täällä on luultavasti yksi & sama ihminen itkenyt kokoajan,että ravut ovat niin kaksinaamaisia,ilkeitä,raukkoja jne.Ihme kyllä,itse olen rapu enkä ollenkaan samanlainen mitä tämä teini väittää vaan päinvastoin.En ole huomannut ystävissänikään mitään negatiivista,todella tunteellisia,rehellisiä & ihmisistä sekä eläimistä välittäviä persoonia.
Tuntuu nyt vain siltä,että tätä ihmistä v*tuttaa niin paljon kun ei ole päässyt ravun kuoren sisään..tai ehkäpä sai pakit..mikä on oikein hyvä.Kannattaisi mennä itseensä,ehkäpä vika onkin sinussa koska ravut tunnistavat kaksinaamaisen ihmisen välittömästi.
Monta ihmistä haluaisi olla kaverini,mutta olen sen verran fiksu,että valitsen ystäväni tarkkaan & näitä kaveriksi haluavia ärsyttää se.Taitaa olla sama juttu kohdallasi?Älä inise vaan tutustu rapuihin vaikka en kyllä usko,että tulet tuolla pentuasenteella & idioottimaisuudella koskaan pääsemään heidän kanssaan samalle tunne saatika sitten älytasolle.
Valittajalle!
11
784
Vastaukset
- rapumies
Se asian laita on,olen kanssasi samma mieltä me tunnistamme hyvin nopeasti kaksinaamaiset ja ilkeät ihmiset.Olemme tosi herkkävaistoisia ihmisiä ja ravut ovat vain niin ihaania.
Kiitos hyvästä palautteesta rapujen puolesta.
Hyvää syksyn jatkoa! - Tonttu83
Niinpä,ite oon kauris ja paras ystäväni on rapu.Se on auttanut mua aina vaikeissa elämäntilanteissa ja on aina tukena.
Niinhän sitä on sanottu,että rapua parempaa ystävää saa hakea ja tuskin koskaan löytääkään.
Allekirjoitan. - Aasi
MIES! miehet
- Aasi
että tääl on eräs psykopaatti nimim."mix" puhuu eläinten puolest ja väittää että emme saisi syyä lihaa.Joten kohdista vihasi tuohon hulluun äläkä mulle! ainii sähä ottki rapu umpimätä paska joka ei halveksi tollasii mielenvikasii.rapu vain hyyssää ja hoivaa eikä tajuu et mielenvikaset on vaarallisii hulluja niinku tuo säälittävä "mix".Rapu,kauris ja neitsyt on samanlaisia hössöjä jotka ei ees siedä toisiaan!Neitsyt ja Kauris on VITTUMAISIA myös!
- Redbull
Ole hyvä pentu & painu inisemään muualle täältä!Tajuatko ettei ketään kiinnosta pentumaiset kommenttisi,taitaa neiti olla aika vihainen kun jaksaa aina valittaa..murkku/teini-ikäkö vaivaa?
- Redbull
Ja vielä..Huvittuneena luen tekstejäsi..taas kerran.
Vai että eivät rapu,kauris ja neitsyt siedä toisiaan?Suurin osa ystävistäni on kauriita ja poikaystäväni on myöskin,hänen kanssaan yhteiseloa vedetään jo neljättä vuotta..että emme siedä toisiamme vai?Meillä menee loistavasti!
Tässä on nähtävästi käynyt niin,että olet saanut pakit tai ravut eivät voi sietää tyhmyyttäsi,niinkuin en minäkään.
"nimim."mix" puhuu eläinten puolest ja väittää että emme saisi syyä lihaa Joten kohdista vihasi tuohon hulluun äläkä mulle!"
Voi elämä,kukakohan se täällä kohdistaa vihaa muihin?Haukkuu kaikki neitsyet,ravut,kauriit & sitten vielä kehtaa valittaa mulle vihasta.Katsohan itseäsi peilistä ääliö.
"ainii sähä ottki rapu umpimätä paska joka ei halveksi tollasii mielenvikasii."
Jos opettelisit nyt vaikka aluksi kirjoittamaan.Anteeksi vain,mutta en ole ikinä puolustanut vegejä enkä myöskään tuomitse vaan olen suvaitsevainen,toisin kuin eräät.
Kukakohan täällä se vihan lietsoja on?Ei voi muuta kuin nauraa. - Joopajoo
Taas sitä yleistetään ja luullaan tietävänsä kaikesta kaiken..Möh..En jaksa edes alkaa valistamaan kun ei kuitenkaan menis jakeluun!!!!!
- Aasi
on tosi ärsyttävä hössöttäjä,aina itteä ja omii ideoita esittämäs ja niin rasittava ja vittumainen luonne...ja kova valittamaan! Ravuthan vihaavat jousimiehiä!
- snake
Aijaa,en mä ainakaan omia vanhempiani vihaa..
- Fraasi
-------------------
- jouskarinakku
melkein jo jätin vastaamatta tähän viestiin mutta oli kuitenkin pakko!
Pidä aasi pääs kiinni ja keskity tärkeämpiin asioihin kuin vouhottamiseen näillä palstoilla..
Kaikille ois näin parempi..hae nyrkkeilysäkki kaupasta ja hakkaa sitä..saat purettua pahimmat agressiot pois itestäs!!! KIITOS!
Ja ai niin, oikeassahan olet meistä jousimies-naisista..me ollaan ärsyttäviä, vittumaisia ja kovia valittamaan! Koita kestää..
Elämä on kovaa..
Mietihän miksi ollaan tälläsiä..ehkäpä siksi että tollaset aasit soittavat turhaan suutaan..jokaiseltahan menee silloin hermot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268