Hirveä ikävä

to K

sua tähtisilmä..

61

1077

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiljaa hyvä tulee

ah oota kun mä saan oikean käden vapaaks .nin palataan asiaan

• Anonyymi

Mahtaneeko olla oikia käsi työn touhussa vai askareissa

• 374656

jaa-a, nyt se on K...

• K nainen

Ai mua vai ; )

• K-mies 007

Ai mua vai?

• ap.

Niin yhtä ihanaa K.... naista.. ;)

• ketä, ketä?

Katiako vai Katjaa, nuo nimet täällä palstalla ovat olleet. Vai jotain muuta K naista? Onko nimessä viisi kirjainta?

• ap.
        ketä, ketä? kirjoitti:

Katiako vai Katjaa, nuo nimet täällä palstalla ovat olleet. Vai jotain muuta K naista? Onko nimessä viisi kirjainta?

Muuta K naista ja on viisi kirjainta nimessä..

• ap.
        ap. kirjoitti:

Muuta K naista ja on viisi kirjainta nimessä..

menee n -> n..

• hyvä tarkentaa
        ap. kirjoitti:

menee n -> n..

Kaikki heti oletti aloitus viestistä, että viesti menee mieheltä naiselle.

• Anonyymi
        hyvä tarkentaa kirjoitti:

Kaikki heti oletti aloitus viestistä, että viesti menee mieheltä naiselle.

Useimmiten ne kai on miehiä jotka ehtii naisia

• ERITTÄIN NÄTTI

Eräs K.nainen on erittäin nätti ja sain hänet pysähtymään hetkeksi katseesta ja se varmasti hieman jäi häntä mietityttään, sen jälkeen vältteli katsetta, josta ymmärsin olla vahtaamassa enään lisää. :)

• ERITTÄIN NÄTTI

Tiedättekö, kun jostain ihmisestä kokee aivan hemmetillisen eroottisen tuntemuksen ja alkaa heti minulla ainakin paisumakudot turpoamaan, Hänestä kävi juuri niin. Onneksi hän kiitti minun osoittamasta "kiinnostuksesta" tai silmäilystä, muutamalla silmänräpäytyksellä.
        Sellainen luonnon nätti hoikka nainen, rupeaa aivan panettamaan, kun mietin. :D

Sori vaan taas kaikille herkkämielisille jolla nousee viestistä pala kurkkuun.

• eräs K nainen
        ERITTÄIN NÄTTI kirjoitti:

Tiedättekö, kun jostain ihmisestä kokee aivan hemmetillisen eroottisen tuntemuksen ja alkaa heti minulla ainakin paisumakudot turpoamaan, Hänestä kävi juuri niin. Onneksi hän kiitti minun osoittamasta "kiinnostuksesta" tai silmäilystä, muutamalla silmänräpäytyksellä.

Jos kyseessä olisin minä, niin voin sanoa että minua on harmittanut tosi paljon, että silloin vähän ujostelin katsettasi ja jos se on estänyt sinua lähestymästä minua ja se taas on aiheuttanut minulle epävarmuutta tunteistasi. Sillä sitähän minä juuri haluan, lähestymistäsi ja saada katsella sinun kanssasi pitkään silmiin ja muuhunkin kohtaan saa katsoa ja saisit koskeakin. ;)

Sinua ja läheisyyttäsi minä haluan todella paljon. Ja katsot niin ihanasti. Katseesi ei häiritse koskaan, sinä komea.

• ERITTÄIN NÄTTI
        eräs K nainen kirjoitti:

Jos kyseessä olisin minä, niin voin sanoa että minua on harmittanut tosi paljon, että silloin vähän ujostelin katsettasi ja jos se on estänyt sinua lähestymästä minua ja se taas on aiheuttanut minulle epävarmuutta tunteistasi. Sillä sitähän minä juuri haluan, lähestymistäsi ja saada katsella sinun kanssasi pitkään silmiin ja muuhunkin kohtaan saa katsoa ja saisit koskeakin. ;)

Sinua ja läheisyyttäsi minä haluan todella paljon. Ja katsot niin ihanasti. Katseesi ei häiritse koskaan, sinä komea.

Tälläinen vastaus sitä aina laittaa ajatukset harhailemaan.

Vai, että saisin ihan koskeakkin. (ajatuksesta jo alkoi...) ;P

Luulen, että (tosin en ole varma) hän on tällähetkellä töissään ja ei voi olla hän. K-naisia Suomessa on paaaljon.

• eräs K nainen

Luulen, että (tosin en ole varma) hän on tällähetkellä töissään ja ei voi olla hän. K-naisia Suomessa on paaaljon.

Miksi en voisi olla hän, voin minä töissäkin kirjoittaa nettiin.

• Eräs K nainen
        eräs K nainen kirjoitti:

Jatkan vielä. Tänään olen lomalla.

• ERITTÄIN NÄTTI
        Eräs K nainen kirjoitti:

Jatkan vielä. Tänään olen lomalla.

Voit olla... tässä en sen enempää halua paljastaa esim. nimiä. mutta erittäin nätti. :)

• eräs K nainen

Voit olla... tässä en sen enempää halua paljastaa esim. nimiä. mutta erittäin nätti. :)

Jos olet hän, niin olet komein ja seksikkäin mies, jonka tiedän.

• ERITTÄIN NÄTTI
        eräs K nainen kirjoitti:

Jos olet hän, niin olet komein ja seksikkäin mies, jonka tiedän.

Olisihan tuo kiva juttu, mutta empä usko, että olen komein ja seksikkäin, vaikka jotkut joskus kehuneet sitäkin. Voisimme jatkaa tätä lauseiden vaihtoa loputtomiin, mutta pienellä tunnisteella tosin todennäköisesti tuhoamme tämän höpöttelyn ja kuvitelmat.

Laita joku pieni vinkki hänestä.

• eräs K nainen

Olisihan tuo kiva juttu, mutta empä usko, että olen komein ja seksikkäin, vaikka jotkut joskus kehuneet sitäkin. Voisimme jatkaa tätä lauseiden vaihtoa loputtomiin, mutta pienellä tunnisteella tosin todennäköisesti tuhoamme tämän höpöttelyn ja kuvitelmat.

Laita joku pieni vinkki hänestä.

Jos olisit hän, niin vinkkinä että olet ihailtavassa ja seksikkäässäkin ammatissa.

• arvuuttaja arto
        eräs K nainen kirjoitti:

Jos olisit hän, niin vinkkinä että olet ihailtavassa ja seksikkäässäkin ammatissa.

lihamestari, leipuri, palomies, poliisi...vai jopa maatalouslomittaja?

• eräs K nainen
        arvuuttaja arto kirjoitti:

Kaksi asiaa osui oikeaan viestissäsi.

• arvuuttaja arto
        eräs K nainen kirjoitti:

Kaksi asiaa osui oikeaan viestissäsi.

hhmmm, mitkähän ;)

• eräs K nainen

hhmmm, mitkähän ;)

Taidat tietää ;)

• arvuuttaja arto
        eräs K nainen kirjoitti:

Taidat tietää ;)

Kuule K nainen, kohta saat....aarrrgggg....

• eräs K nainen

Kuule K nainen, kohta saat....aarrrgggg....

Haluan..

• ERITTÄIN NÄTTI
        eräs K nainen kirjoitti:

Haluan..

Menkää pois, irl. Erittäin masentava paikka olla ja kirjoittaa.

• hannu haiseva
        eräs K nainen kirjoitti:

Haluan..

Jos kaipaamasi on poliisi, olet todennäköisesti törmännyt 70% todenäköisyydellä narsistiin, saatat olla jopa sitä itse.

• eräs K nainen
        hannu haiseva kirjoitti:

Jos kaipaamasi on poliisi, olet todennäköisesti törmännyt 70% todenäköisyydellä narsistiin, saatat olla jopa sitä itse.

Ei hän ole poliisi.

• Anonyymi

Se on ihan normaalia mu se mihin se mielletään ei aina pidä paikkaansa mietit sitä ajatusta tarkemmin mikä tuli mieleesi ni se useimmiten menee ihan vai kuinka mukava olisikaan herätä hänen vierestään

• Anonyymi

Totta tuokin mu jos kumpikin muistaa katseen sovitte tapaamisen kyseiseen paikkaan silloin on todennäköisempää myös että kumpikin kyllä muistaa miltä toinen näytti

• Anonyymi

Lääkäri konduktööri maaurakoitsija asfalttimies ammatteja on melkolailla paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tuokin mu jos kumpikin muistaa katseen sovitte tapaamisen kyseiseen paikkaan silloin on todennäköisempää myös että kumpikin kyllä muistaa miltä toinen näytti

Ja tuohon riittää päivä ja kellon aika koska ja suunnilleen mihin aikaan

• Anonyymi
        eräs K nainen kirjoitti:

No koska se k ei todellakaan kirjoittele täällä taitaa olla elämää livessä sen verran paljon

• täällä yksi

Kaisa

• Yksi kaipaava

Ainakin tämä H ikävöi Kaisaa :)

• lapinlempi

porolla pääsee

• Varo

vaan, ettei poronsarvi osu herkkään paikkaan. Lopeta leikkisi!

• lapinlempi
        Varo kirjoitti:

vaan, ettei poronsarvi osu herkkään paikkaan. Lopeta leikkisi!

luulin sua luonnonkuvaaaksi. mullaki ikävä poroo.täällå etelässä

• Tuksullemustis
        lapinlempi kirjoitti:

luulin sua luonnonkuvaaaksi. mullaki ikävä poroo.täällå etelässä

Tuksu mieles tiesinpä sen Arto!

• ....
        Tuksullemustis kirjoitti:

Tuksu mieles tiesinpä sen Arto!

heh :D

• suosittu kirjain

Tämä palsta vilisee K nimisiä, tällaisiin aloituksiin kannattaisi laittaa tarkennuksia.

• kaikki ei omis

Niin, miksi ei voisi laittaa koko etunimeä, vaikka pelkäisi paljastumista. Kaimoja kun kuitenkin löytyy pilvin pimein.

• Anonyymi
        kaikki ei omis kirjoitti:

Niin, miksi ei voisi laittaa koko etunimeä, vaikka pelkäisi paljastumista. Kaimoja kun kuitenkin löytyy pilvin pimein.

Katia on vain yksi

• Anonyymi

No toisilla voi olla huonomuisti mu jos se tuntui hyvältä sitä tuskin unohtaa

• kjaveimikää

Mulla ei ole sua ikävä YHTÄÄÄN! Painu helvettiin

• Anonyymi

Kotiin vai koti on moni kuollu mu matkalle vie useampi

• Anonyymi

Kyllä mulla on Katja myssykkää ikävä ei vaan tietoa missä viilettää

• Anonyymi

Helsingistä saattaisi muutama sata löytyä sieltä valitsee mieleisensä

• Anonyymi

Ai että oikeen Myssyä ikävä😉 taidan tietää missä viilettää tällä hetkellä. Tosin myssyä ei taida nyt tarvita niinkuin talvella.

• Anonyymi

T. Nalle

• Anonyymi

Mistäpäin suomea olet nalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin suomea olet nalle?

Perseestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perseestä

Kaikki me ollaan😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki me ollaan😂

Et taida tuntea oikein tuota biologiaa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä vaikuttaa😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla noinkin mu sieltä läheltä kuitee

• Anonyymi

Nalle? Mun Nalle😍?..tai oli..joskus..

• Anonyymi

Niinkö 🤩🥰...

• Anonyymi

En jaksa lukea noita kommentteja, mutta haikeana katson noita nimimerkkejä. Kuka idiootti meni keksimään, että kaikki ollaan anonyymejä. Keskustelu olisi hedelmällisempää kun jokainen saisi anonyymin tilalle kirjoittaa haluamansa tunnisteen. Silloin tietäisi keskusteleeko saman kanssa vai onko keskustelija vaihtunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      93
      1738
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1159
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1158
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      34
      783
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      724
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      670
    Aihe