Sanokaapa onko normaalia uudessa talopaketissa että ulko-oven aukko on periaatteessa hieman liian pieni korkeussuunnassa. Eli karmihan pitää saada mahdollisimman hyvin tiivistettyä elementin runkoon...alle laitoin n.1cm solumuovi kaistaleen joka painuu aivan litteäksi, sivuille molemmin puolin jää hyvin tilaa n.1cm, mutta ylös ei jää oikeastaan yhtään, ehkä maksimissaan 2-3mm. Tuota ei saa mitenkään kovin hyvin/helposti eristettyä, uretaanillavaahhdotus on aivan perseestä tuollaiseen rakoon. Sama oli eräällä toisella saman valmistajan talopaketissa.
Yhden vanhemman talon ulko-oven uusimisen olen nähnyt ja siinähän oli yläpuolellakin saman verran tilaa kuin sivuilla.
Ulko-ovi ja oviaukon koko
4t44t3t
3
428
Vastaukset
- minävaan1
meille tuli sama ongelma, elastista massaa täyteen onnistuu kun teippaa karmin ensin hyvin...
- adasdt
senttihän siellä pitäisi joka puolelle jäädä jotta uretaanin pystyy spruuttaamaan
- Jöämfziv
Onhan tuo turhan tiukaksi mitoitettu. Aukkomitta-30mm on yleinen tapa, tällöin sivuille jää 15mm ja ylös ja alas jää 15mm. Mutta jos ostat uretaanipistoolin, tulee siinämukana muutama ohut pilli millä pääsee tuollaiseen 3mm väliinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491