Vanhan, hyvän sanonnan mukaan mikään muu ei ota suomalaisen miehen sydämeen ja itsetuntoon niin paljon kuin se, että nainen ajaa Lata-autolla ohitse.
Sen suomalainen mies haluaa kostaa välittömästi ja yrittää näyttää omat ajotaitonsa ohittamalla sääntöjäkin rikkomalla kyseisen naishenkilön Latan
ensimmäisen sopivan tilaisuuden tullen.
Se meistä miehistä.
Vielä tähän ikäänkään tultuani en ole kuitenkaan saanut selvitetyksi itselleni sitä, mikä ottaa eniten suomalaisen naisen sydämeen ja itsetuntoon ?
Rakastettavat kauniimman sukupuolen edustajat - odotan vilpittömiä, rehellisiä vastauksianne, ettenkö sanoisi - jopa innolla !
Mikä ottaa eniten sydämeen ?
43
1618
Vastaukset
- Liena
Sydänvaivat voidaan jakaa kahteen luokkaan. On kipu siitä, kun rakkaus päättyy. Ja sitten on sama juttu siitä, kun on yksipuolisesti ihastunut. Ensimmäinen on paha, jälkimmäinen pahempi.
Yksipuolinen ihastuminen tuottaa vakavammat sydänvaivat kuin rakkauden päättyminen.
Ottaen huomioon kaikki luonnevikani, ärsyttävät tapani ja vaivoin salatun pohjattoman tylsyyteni, seurustelisinko minä itsekään itseni kanssa?
Vaan eipä kannata kyynelten tippua poskille sydänvaivojen vuoksi. Parasta käyttää nenäliinaa ja pyyhkiä kyyneleet ennen kuin ne valuvat poskille asti.
Jos jokin masentaa eikä sille voi mitään, sekin ottaa sydämelle.
Sydänkipuja voi myös parantaa, jos kutsuu kotiinsa jonkuntoista sukupuolta olevan. Kannattaa sytyttää tunnelmallisia kynttilöitä, tarjota hänelle punaviiniä ja kehua häntä kaikintavoin. (imarteluako?) - neidonkenkä
No se tietenkin kun pettyy,pettyy..
kun ystävä osoittautuukin muuksi
mitä ensin kuvitteli.....
kun odottaa vielä jotain tapahtuvaksi,
eikä kuitenkaan mitään.....
ehkä sitä ihastuukin liian helposti,
siitä pettymys,kun tilanne onkin yk-
sipuolista,,,sydämillä ja tunteilla
leikitään - työläisnainen
työssäni eteenpäin ja ylennyt sisulla ja terveellä järjellä, pelkkä kansakoulu pohjakoulutuksena, kyllä se ottaa eniten itsetuntoon kun kielitaito on olematonta ja nykyisin pitäs osata monet ulukomaan kielet.
Miehet ei itsetuntoa lotkahuta, jos yks jättää niin toinen ottaa.
Ja mulla on niin hyvä itsetunto että jos mies ei ymmärrä hyvän päälle se on sen oma häpiä.- Ellu
Kun sanoit kielitaidottomuuden ottavan sydämeen?
Sehän ei ole edes korjaamaton asia.
Sydänsuru ei ole mitenkään väärä sana kun puhutaan hyljätyksi joutumisesta tai torjutuksi tulemisesta.
Mielestäni onneton rakkaus ottaa sydämeen ja yleensä vaikeat hankalat ihmissuhteet.
Dramaattisesti voisimme ilmaista, että esimerkiksi alkoholisti, tai huumeenkäyttäjä lapsi särkee vanhempiensa sydämen.
Sittenhän on tietenkin aivan puhtaasti fyysisiä sydänsairauksia, joiden uskon johtuvan paljolti juuri henkisestä pahoinvoinnista. - työläisnainen
Ellu kirjoitti:
Kun sanoit kielitaidottomuuden ottavan sydämeen?
Sehän ei ole edes korjaamaton asia.
Sydänsuru ei ole mitenkään väärä sana kun puhutaan hyljätyksi joutumisesta tai torjutuksi tulemisesta.
Mielestäni onneton rakkaus ottaa sydämeen ja yleensä vaikeat hankalat ihmissuhteet.
Dramaattisesti voisimme ilmaista, että esimerkiksi alkoholisti, tai huumeenkäyttäjä lapsi särkee vanhempiensa sydämen.
Sittenhän on tietenkin aivan puhtaasti fyysisiä sydänsairauksia, joiden uskon johtuvan paljolti juuri henkisestä pahoinvoinnista.ota vaan itsetuntoon.
Luulen että lasten vaikeudet ottais eniten sydämeen. - Anu
työläisnainen kirjoitti:
ota vaan itsetuntoon.
Luulen että lasten vaikeudet ottais eniten sydämeen.Mitenkähän sellaisen sydänsurun kokee,kun
on vaihdettu tonen sydän.
Että se ei olekkaan se oma,kyllä minusta
tuntuu että, tunnepuoli on jotensakin
toisin järjestetty.
En tiedä sitten miten, kun minä koen jonkun
järkytyksen niin sydänkohtaus on lähellä.
Ei kai ne siirrännäisetkään niin kestäviä
ole, kyllä se koskee yhtä paljon.
Joku sanoi että aivoista lähtee käskyt
ihmis kehoon ja sitä kautta sitten sydämeenkin.
Taidan olla aivan hakoteillä, mietiskelen
vain näitäkin asioita. - Ellu
työläisnainen kirjoitti:
ota vaan itsetuntoon.
Luulen että lasten vaikeudet ottais eniten sydämeen.että lasten vaikeudet saattavat viedä vanhemmat ennenaikaiseen hautaan.
Kuvitellaan(tiedetäänkin tapauksia)kun aikuinen lapsi huumehöyryissään käy kiristämässä yksinhuoltajaäidiltään viimeiset pennit.
Sitten tietenkin lasten vaikeudet, silloin kun heillä on työttömyyttä, aviokriisejä ja tälläistä.
Älä sinä sitä kielitaidottomuuttasi murehdi! Aina löytyy tulkkeja.Vai onko työpaikallasi kielitaito edellytyksenä, johonkuín, tai jossain selviytymiseen? - soilike
Ellu kirjoitti:
että lasten vaikeudet saattavat viedä vanhemmat ennenaikaiseen hautaan.
Kuvitellaan(tiedetäänkin tapauksia)kun aikuinen lapsi huumehöyryissään käy kiristämässä yksinhuoltajaäidiltään viimeiset pennit.
Sitten tietenkin lasten vaikeudet, silloin kun heillä on työttömyyttä, aviokriisejä ja tälläistä.
Älä sinä sitä kielitaidottomuuttasi murehdi! Aina löytyy tulkkeja.Vai onko työpaikallasi kielitaito edellytyksenä, johonkuín, tai jossain selviytymiseen?Aikoinaan työelämässä näin punäista, jos työyhteisössä yriteltiin tytötellä.
Sydämmeen sattui monikin asia, mutta hoidin ne urhoolisesti ilmaisematta ympäristölle, enkä varsinkaan kulloisellekkin pettymyksen kohteelle. - Klara
soilike kirjoitti:
Aikoinaan työelämässä näin punäista, jos työyhteisössä yriteltiin tytötellä.
Sydämmeen sattui monikin asia, mutta hoidin ne urhoolisesti ilmaisematta ympäristölle, enkä varsinkaan kulloisellekkin pettymyksen kohteelle.ota sydämeen olla ilkeä pionille?
Sen, jos minkä, luulisi aiheuttavan piston sydämessä.
Tai tietysti, jos se on luonteenpiirre, jota ei edes huomaa, ei se voi silloin aiheuttaa edes pientä värinää. - työläisnainen
Ellu kirjoitti:
että lasten vaikeudet saattavat viedä vanhemmat ennenaikaiseen hautaan.
Älä sinä sitä kielitaidottomuuttasi murehdi! Aina löytyy tulkkeja.Vai onko työpaikallasi kielitaito edellytyksenä, johonkuín, tai jossain selviytymiseen?hyvin kielitaidollani pärjään työssäni, sen verran osaan lukea, mutta sitten kun tulee ulkomailta asiakkaita ja tekisi mieleni jutella heidän kanssaan, olen kipsissä ja mieleni tekisi painua maan alle.
- Ellu
työläisnainen kirjoitti:
hyvin kielitaidollani pärjään työssäni, sen verran osaan lukea, mutta sitten kun tulee ulkomailta asiakkaita ja tekisi mieleni jutella heidän kanssaan, olen kipsissä ja mieleni tekisi painua maan alle.
englanniksi(sitä yleensä liikemiesdelekatio käyttää)ettet puhu englantia.
Meillähän on ollut aikoinaan pääministerinäkin aika kankea kielimies. Häntä sanottiin tankeroksi.
Oikein hyvin voi olla "tankero", jos muuten osaa työnsä ja hoitaa hommansa hyvin.
- Albert51
Kun katsoin vastanneita, minusta moni puhuu asian vierestä - miksi ihmeessä.Eikö ole itsestään selvää että alustaja tarkoittaa kipua joka johtuu rakkaudesta tai edes ihastuksesta. Ei sydämeen muut asiat satu, vaikka kaikenlaisia kipuja voimme tunnetasollakin tuntea: Ottaahan se kupoliin kun ei osaa haluamallaan tavalla vierasta kieltä tai edes omaansa. Mutta että sydämeen .. hmmm.
Yksipuolinen ihastus ei minusta ole mitenkään erityisempää - ehkä siksi että ihastun ihmisiin usein. Mutta kun on ollut rakastunut kaksipuolisesti vuosia ja se päättyy, siinä on ihmisellä kestämistä. Ja kaikkein vaikeinta se on jos rakastettu menee kuoleman kautta - ei ehkä sattumisen suuruudessa, mutta kun siitä on vaikea selvitä taas eteenpäin.
Albert- Liena
Hän kyseli mielestäni sitä, mikä kenenkin sydämeen ottaa eniten.
Jokainen vastasi omasta puolestaan miltä itsestä tuntui.
Ehkä sinä tunnet toisin mutta ei kai meidän kaikkien tarvitse tuntea sinun laillasi.
Ei kukaan puhunut asian vierestä, vaan aivan omista tuntemuksistaan. - Liena
sinulle, mutta ei lähde liikkeelle, jokohan tämä lähtisi.
- pioni
taas oivalsit oikein,se on vaikeaa, mutta kyllä
yksipuolinen ihastuminenkin sattuu, sydämmelle ei voi sanoa,nyt unohda.
Se vain jyskyttää raskaasti painon alla,möykky nousee kurkkuun asti,ainakin pionilla - työläisnainen
vastasin että mun itsetuntoon kolahtaa kielitaidottomuus, ei satu sydämeen tippaakaan.
Miehet ei mulle sydänsuruja aiheuta.
Lasten vaikeudet kyllä sattuu sydämeen ja kipeästi, toinen on iäkkäiden vanhempien kärsimykset, heistä ei raaskisi luopua mutta järki sanoo että parempi kun pääsisivät pois. - Albert51
työläisnainen kirjoitti:
vastasin että mun itsetuntoon kolahtaa kielitaidottomuus, ei satu sydämeen tippaakaan.
Miehet ei mulle sydänsuruja aiheuta.
Lasten vaikeudet kyllä sattuu sydämeen ja kipeästi, toinen on iäkkäiden vanhempien kärsimykset, heistä ei raaskisi luopua mutta järki sanoo että parempi kun pääsisivät pois."Miehet ei mulle sydänsuruja aiheuta."
Kuulostaa kovalta, kivisydämiseltä. Vai haluatko olla vain ollaksesi.
Vaikka joskus, kun ei tahdo jaksaa naisten kanssa, ajattelee että helpointa olisi jos teitä ei olisi .. ollenkaan. Tosin en minä miestenkään kanssa viihtyisi - karmea ajatus, maailma jossa vain miehiä .. huh.
Albert - Ellu
Albert51 kirjoitti:
"Miehet ei mulle sydänsuruja aiheuta."
Vaikka joskus, kun ei tahdo jaksaa naisten kanssa, ajattelee että helpointa olisi jos teitä ei olisi .. ollenkaan. Tosin en minä miestenkään kanssa viihtyisi - karmea ajatus, maailma jossa vain miehiä .. huh.
Albertvain miehet aiheuttavat ja ovat aiheuttaneet sydänsuruja.
Niin, huh, maailmaa, missä ei olisi molempia sukupuolia!
Kun ajatusta jatketaan, niin meidän kaikkien olemassaolokin on juuri sen ansiota, että kumpaakin sukupuolta on. - työläisnainen
Albert51 kirjoitti:
Albertmies joka antaa arvon naiselleen, rakastan ja kunnioitan häntä koko sydämestäni.
- soilike
Albert51 kirjoitti:
AlbertSilloin joskus ennen, joskus maailma kaatui ja elämä loppui kun.....
Mutta nyt ei enää miespuoliset pysty sydämmenrauhaa järkyttämään.
Onneks`... - Kirjar
Albert51 kirjoitti:
AlbertRakastuessani sain piston sydämeeni, mieskö sen aiheutti, vai omat tunteeni, sitäpä en osaa selittää.
Avioliitossa me molemmat aiheutimme varmasti toinen toisillemme niitäkin sydänsuruja jotka olisivat saaneet jäädä aiheuttamatta.
Miehen äkillinen poismeno repi sydämeni eikä niitä haavoja ommella kokoon eikä peitetä laastarilla.
Eivät miehet ole enää sydänsuruja tuottaneet, mutta joskus haluaisi kokea edes pienen piston, edes pienen ihastuksen piston tuolla sydämessä.
Ehkä se olis terveellistäkin, ihastua mieheen tällä iällä. Antaisiko se siivet selkään koko tulevaisuudelle? - Miina
Kirjar kirjoitti:
Rakastuessani sain piston sydämeeni, mieskö sen aiheutti, vai omat tunteeni, sitäpä en osaa selittää.
Avioliitossa me molemmat aiheutimme varmasti toinen toisillemme niitäkin sydänsuruja jotka olisivat saaneet jäädä aiheuttamatta.
Miehen äkillinen poismeno repi sydämeni eikä niitä haavoja ommella kokoon eikä peitetä laastarilla.
Eivät miehet ole enää sydänsuruja tuottaneet, mutta joskus haluaisi kokea edes pienen piston, edes pienen ihastuksen piston tuolla sydämessä.
Ehkä se olis terveellistäkin, ihastua mieheen tällä iällä. Antaisiko se siivet selkään koko tulevaisuudelle?joskin myös luonteenlaadustakin riippuen, uskon tuohon ihastumisen - miksei rakastumisenkin - kantamiin siipiin. Ne kantavat ja kantavat arkea. Terveellistä sekä sydämelle että koko ihmisen elämälle.
Elämämme tässä vaiheessa sellaista sattuu vain niin tavattoman harvoin, jos koskaan. Sääli. Jos sattuu, niin ollaan onnellisia. - Kirjar
Miina kirjoitti:
joskin myös luonteenlaadustakin riippuen, uskon tuohon ihastumisen - miksei rakastumisenkin - kantamiin siipiin. Ne kantavat ja kantavat arkea. Terveellistä sekä sydämelle että koko ihmisen elämälle.
Elämämme tässä vaiheessa sellaista sattuu vain niin tavattoman harvoin, jos koskaan. Sääli. Jos sattuu, niin ollaan onnellisia.nuortuvansakin jos pienen pienenkin ihastumisen tunteen vielä tavoittaisi.
Onkohan se vain ettei tässä iässä enää niin aktiivisesti hakeudu paikkoihin jossa toiseen sukupuoleen tutustuisi, ehkä löytäisi toisen joka ajattelee elämästä samalla tavalla kuin itsekin.
Vaikka itsestäni tuntuisi vaikealta sitoutua enää kun entisen kumppaninkin menetys tuntuu raskaalta, enkä haluaisi kokea samaa uudelleen.
Tai - voimmehan unelmoida, jos kuitenkin vielä joskus. - Miina
Kirjar kirjoitti:
nuortuvansakin jos pienen pienenkin ihastumisen tunteen vielä tavoittaisi.
Onkohan se vain ettei tässä iässä enää niin aktiivisesti hakeudu paikkoihin jossa toiseen sukupuoleen tutustuisi, ehkä löytäisi toisen joka ajattelee elämästä samalla tavalla kuin itsekin.
Vaikka itsestäni tuntuisi vaikealta sitoutua enää kun entisen kumppaninkin menetys tuntuu raskaalta, enkä haluaisi kokea samaa uudelleen.
Tai - voimmehan unelmoida, jos kuitenkin vielä joskus.Jos muistan oikein, leskeytesi on vielä nuorta. Olotilaasi helpottaa paljon nettiyhteydet. Hyvä niin.
Minä elin aatoksissani mieheni kanssa 1 1/2 vuotta, kunnes "lähdin tuvastani". Eikä meillä ollut mitenkään harmooninen avioliitto, joskus ajattelin viha-rakkaussuhteeksi, mutta liitto oli vahva. Hän oli osa minua, minä häntä, toisaalta nyt tunsin vapautuneisuutta.
Sitten tosiaan panin kukkamekon päälle (yli 60:nä), lähdin tansseihin. Kävin kerran viikossa pari tuntia pyörähtelemässä, enempää en olisi jaksanutkaan, niin oli vientiä. Uusia "kavaljeereja", ikäisiäni, vähän nuorempia, sain. Mieliala oli korkealla, menin yksin, lähdin pois yksin.
Jossain vaiheessa sitten kokeilin seurusteluntapaistakin. Kuka oli sairaalloisesti mustasukkainen, kuka turhan maailmanmies jne. tai luonteemme vain eivät sopineet. Ja kummasti sitä varmaan aina vertasi edesmenneeseen. Ne ajat ovat ohi.
Nyt olen 4 vuoden ajan ollut taas kotosalla, matkustellut, nauttinut perhepiiristäni. Itsensä hoitaminen ja netti ajanvietteinä. Mutta koskaanhan ei tiedä, mitä huominen tuo. Ja hyvä niin.
- ????
!!!!!
- Liena
Ikäryhmät Lisää keskusteluja
17 22 30
40 50 60
70 80
Olet jo lähettänyt samanlaisen viestin.- Anu
Ainako lankaan lennetään,
todellako luulette ettei hp
vedätä meitä. - Kirjar
Anu kirjoitti:
vedätä meitä.mutta ihan hyvä aihe ja kysymyskin.
Itsetuntohan kärsii loukkauksista mutta tuskin ne meillä naisillakaan käy sydämen päälle.
Kipu sattuu sydämeen kun sitä vaivaa sairaus.
Läheisten kuolema on se suurin kipu minun sydämessäni ja se ei meinaa hellittää.
Aviomiehen kuolema todella repi minun sydämeni, teki minusta vain puolikkaan joka ei meinaa parantua vuosienkaan mukana.
Yksi suuri kipu tuli kun näin oman lapseni tuskan hänen menettäessään pienen prinsessansa.
Se tuska ja kaipaus jonka näin hänen kasvoillaan, riipaisi minua todella syvältä.
Toisen, lapseni lapsen sairastuminen, leikkauksineen ja muine komplikaatioineen oli minullekin kova paikka.
Itkien me rukoilimme lapselle ja apua ja meille kaikille voimia ymmärtää kohtaloita.
Oman lapsen menettäminen olisi jo minullekin liikaa. - Anu .
Kirjar kirjoitti:
mutta ihan hyvä aihe ja kysymyskin.
Itsetuntohan kärsii loukkauksista mutta tuskin ne meillä naisillakaan käy sydämen päälle.
Kipu sattuu sydämeen kun sitä vaivaa sairaus.
Läheisten kuolema on se suurin kipu minun sydämessäni ja se ei meinaa hellittää.
Aviomiehen kuolema todella repi minun sydämeni, teki minusta vain puolikkaan joka ei meinaa parantua vuosienkaan mukana.
Yksi suuri kipu tuli kun näin oman lapseni tuskan hänen menettäessään pienen prinsessansa.
Se tuska ja kaipaus jonka näin hänen kasvoillaan, riipaisi minua todella syvältä.
Toisen, lapseni lapsen sairastuminen, leikkauksineen ja muine komplikaatioineen oli minullekin kova paikka.
Itkien me rukoilimme lapselle ja apua ja meille kaikille voimia ymmärtää kohtaloita.
Oman lapsen menettäminen olisi jo minullekin liikaa.Minä tiedän mistä puhut, olen kokenut senkin,
viisivuotta sitten.
Omanlapsen menettämisestä en koskaan
pääse yli,on se niin kova asia.
Ja nyt tänä syyskesällä menetin melkein
yhtä aikaa veljeni ja sisareni.
Kuukauden välein, minusta alkoi tuntua,
että kohtalolla vai mikä lienee on minua
vastaan todella jotakin.
Mutta äitini ennen sanoi, kun hän menetti
pienet tyttönsä yhtä aikaa, että ei ole enempää
taakkaa laitettu kuin minkä ihminen pystyy kantamaan. - Rituli
Anu kirjoitti:
vedätä meitä.vedättää, joku kuitenkin, tiedä häntä, mikä niistä.
- Rituli
Anu . kirjoitti:
Minä tiedän mistä puhut, olen kokenut senkin,
viisivuotta sitten.
Omanlapsen menettämisestä en koskaan
pääse yli,on se niin kova asia.
Ja nyt tänä syyskesällä menetin melkein
yhtä aikaa veljeni ja sisareni.
Kuukauden välein, minusta alkoi tuntua,
että kohtalolla vai mikä lienee on minua
vastaan todella jotakin.
Mutta äitini ennen sanoi, kun hän menetti
pienet tyttönsä yhtä aikaa, että ei ole enempää
taakkaa laitettu kuin minkä ihminen pystyy kantamaan.sydämeeni koski jo tuo Kirjar`in puhevuoro ja niin myös Anun. Kipeästi otti.
Minä olen menettänyt äitini ja isäni. Kyllä nekin kirpaisi, mutta oman lapsen menettämistä tuskin kestäisin ollenkaan.
Ajatuskin koskee niin, että pahaa tekee.
Rakkaussuruja minulla ei muistaakseni ole ollut.
Mieheni on minun ensimmäiseni ja yhdessä olemme elää köllötelty. Tietysti hänen menettämisensä olisi maailman loppu.
- nyt ole
aloituksesta huomanneet kuka se siellä luuraa
piruilemassa ja nauraa partaansa?- Liena
On entinen Ohmis, eikä hän ikinä ollut kelvoton. Jollei joku toinen ole hänen nikillään avausta tehnyt ja nyt entinen mukava nikki saa syytökset niskaansa, sinunko takiasi.
- Kirjar
Liena kirjoitti:
On entinen Ohmis, eikä hän ikinä ollut kelvoton. Jollei joku toinen ole hänen nikillään avausta tehnyt ja nyt entinen mukava nikki saa syytökset niskaansa, sinunko takiasi.
kun täällä on mukana teitä kauemmin mukana olleita, te jo tunnette nikkejä.
Toivotaan että kukaan ei häiritse, tämähän on ihan hyvä aihe. - SamPias
Kirjar kirjoitti:
kun täällä on mukana teitä kauemmin mukana olleita, te jo tunnette nikkejä.
Toivotaan että kukaan ei häiritse, tämähän on ihan hyvä aihe.Ja minä kun olen aina luullut, että naisen itsetuntoon vaikuttaa eniten se, että ns. partyille, elikkäs kutsuille, teatteriin, tms tulee toinenkin nainen aivan samanlaisissa kretonkeissa, elikkäs kuteissa kuin hän itse !
Eiks sellainen otakkaan yhtään itsetuntoon ?
Tai se, kun oma siippa, tai nykyinen seuralainen vilkuilee ja seurustelee samoilla kutsuilla mieluimmin toisen naisen kuin mukaan tuomansa naisen kanssa ?
- Ohmis
Ja minä kun olen aina luullut, että naisen itsetuntoon vaikuttaa eniten alentavasti se, että ns. partyille, elikkäs kutsuille, teatteriin, tms tulee toinenkin nainen aivan samanlaisissa kretonkeissa, elikkäs kuteissa kuin hän itse !
Tai se, kun oma siippa, tai nykyinen seuralainen
alkaa vilkuilla ja seurustella samoilla kutsuillla
mieluimmin toisen naisen kuin mukanaan tuomansa naisen kanssa.
Eikö sellainen otakaan yhtään itsetuntoon ?
( Tämä teksti ei läpäissyt "sensoria" kun lähetin sen omalla nikilläni allekirjoitettuna, eli SamPias oli tuolla ylhäällä ja olisin sen laittanut jatkeeksi omaan keskusteluuni. kas kummaa, "sensori" ei sitä hyväksynyt, vaikka monen kertaan yritin lähettää.
Nyt laitoin lähettäjäksi entisen nikkini ( Ohmis )
ja näin tässä kävi. Arvoisat keskustelijat SamPias
on ylläpidon puolesta laitettu tällä päivämäärällä boikottiin. Pahoittelen tilannetta ! ) - SamPias
Kirjoitin vastoin parempaa tietoa. Joku oli sisällön ylläpitäjistä nyt hidas. Anteeksi ylläpito, anteeksi, tämä sekaannus !
- Liena
Me kaikki olemme olleet tänäpäivänä "tarkkailun kohteena", minä kuvittelen niin.
- soilike
Onko se mielestänne fiksua?
Tuoda jokaiseen keskusteluun Hp tai joku muu vanha nikki.
Pahkeinen, että loukkasin pionia, en vain tiedä kuinka
Toiset puhuu sydän surustaan, kuolleista omaisistaan , keskustelee tosissaan.
Te näverrätte, näverrätte, yritätte löytää uusien nikkien takaa vanhoja, joiden kanssa väittely on jäänyt hieman kesken.
Menkään "ihteenne" ja keskustelkaa ilman itsesääliä- Klara
tiedä tai ymmärrä loukkaustasi, on aivan turhaa lähteä kenenkään sitä Sinulle osoittamaan.
Fiksu ihminen tietää rajat.
Sääli vain Sinun vajavaista ymmärrystäsi. - Anu
Klara kirjoitti:
tiedä tai ymmärrä loukkaustasi, on aivan turhaa lähteä kenenkään sitä Sinulle osoittamaan.
Fiksu ihminen tietää rajat.
Sääli vain Sinun vajavaista ymmärrystäsi.Sydämeen ottaa oman lapsen kuolema,
se ottaa niin kauan kuin elää.
Se on sellainen kipu ja tuska,
ettei ole siirrettävissä pois.
Sitä ei aika himmennä, eikä
kyyneleet kuivu koskaan.
Mitkään rakkaus-surut ei ole
mitään sen rinnalla.
Rakkaus-suruun voi sanoa,
että jos yksi jättää,
niin toinen ottaa.
- yks vaaka vain...
sydämeen otaa eniten kun lapsi sortuu lesbouteen
aikuisen naisen houkuttelemana.
Mistä kaikesta ihanuudesta hänen elämä jää kokematta jos ei voi kokea miehen ja naisen välistä ykseyttä,kaipuuta, rakkautta.- Liena
Sinulla tuollainen tapaus tietossa, kyllä kai.
Nyt kuitenkin hyvää yötä, nukuttaa jo niin pirskutisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093019Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1202380Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17780Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699