Pistin aamulla nuvi 2545 navigaattorin päivittämän karttojaan. Lataukseen meni puoli tuntia ja nyt se asentanut päivitystä jotain kolme tuntia. Kuinka pitkään tässä oikein menee? Piti lähteä tän läppärin kanssa hoitamaan yksi toinen juttu, mutta nyt se näköjään jää väliin.
Kauonko Garminen päivitys kestää?
4
281
Vastaukset
- ei kolmea tuntia.
En tiedä mitä sä sielä pulaat sen vehkeen kanssa, itse olen asentanut karttoja Nuvin muistikortille omalla tietokoneellani, ja esim Euroopan kartat menee noin 4 minuutissa. Et kai kuitenkaan jollakin puhelinyhteydellä päivitä? Siis nettitikulla?
- ap., tuli kuntoon
USB johdon kanssa päivittelin.
10 tunnin nälkeen nyppäsin johdon irti ja yritin käynnistää navigaattoria, ei onnistunut vaan sammui aina kun yritti ladata karttaa.
Seuraavaksi laitoin USB johdon uudelleen kiinni ja kun Garminin ohjelma otti uudellen puhelimeen yhteyttä niin sen jälkeen se sammui taas ja käynnistyessä ilmoittikin että lataa ohjelmaa ja sen jälkeen ilmoitti että ohjelmisto on päivitetty.
Tämän jälkeen lähti päivittämään karttaversiota ja sihen meni 45 minuuttia.
Kokeilin tämän jälkeen että onko vanhempaan nuvi 200 malliin tarjolla päivityksiä ja olihan siihenkin. Se latasi päivityksen ja sen jälkeen pyysi uudelleen käynnistykesen, jonka jälkeen homma eteni kuten toisessa navigaattorissa.
Ensimmäinen navigaattori ei siis jostain syystä pyytänyt uudelleen käynnistystä sen jälkeen kun oli saanut päivityksen ladattua ja jumiintui siihen. - Kartanpäivittaatoisi
Minä lataan karttatiedoston gmapsupp.img Garminiini, kestää n. 15 min/200 kB tai n. 30 min/1,5 Gb. (Eri kartat ovat eri kokoisia, vaihdan muistikorttia, kun haluan vaihtaa maasto/maantiekartan.)
- se vaan pelaa
Minulla maasto/maantie samalla kortilla, vaihdan Nuvin asetuksista maaston kun tarvii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315703
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134182- 1962379
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661770Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791696Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351477Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741355viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195