Kauonko Garminen päivitys kestää?

kestää ja kestää

Pistin aamulla nuvi 2545 navigaattorin päivittämän karttojaan. Lataukseen meni puoli tuntia ja nyt se asentanut päivitystä jotain kolme tuntia. Kuinka pitkään tässä oikein menee? Piti lähteä tän läppärin kanssa hoitamaan yksi toinen juttu, mutta nyt se näköjään jää väliin.

4

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kolmea tuntia.

      En tiedä mitä sä sielä pulaat sen vehkeen kanssa, itse olen asentanut karttoja Nuvin muistikortille omalla tietokoneellani, ja esim Euroopan kartat menee noin 4 minuutissa. Et kai kuitenkaan jollakin puhelinyhteydellä päivitä? Siis nettitikulla?

    • ap., tuli kuntoon

      USB johdon kanssa päivittelin.

      10 tunnin nälkeen nyppäsin johdon irti ja yritin käynnistää navigaattoria, ei onnistunut vaan sammui aina kun yritti ladata karttaa.

      Seuraavaksi laitoin USB johdon uudelleen kiinni ja kun Garminin ohjelma otti uudellen puhelimeen yhteyttä niin sen jälkeen se sammui taas ja käynnistyessä ilmoittikin että lataa ohjelmaa ja sen jälkeen ilmoitti että ohjelmisto on päivitetty.

      Tämän jälkeen lähti päivittämään karttaversiota ja sihen meni 45 minuuttia.

      Kokeilin tämän jälkeen että onko vanhempaan nuvi 200 malliin tarjolla päivityksiä ja olihan siihenkin. Se latasi päivityksen ja sen jälkeen pyysi uudelleen käynnistykesen, jonka jälkeen homma eteni kuten toisessa navigaattorissa.

      Ensimmäinen navigaattori ei siis jostain syystä pyytänyt uudelleen käynnistystä sen jälkeen kun oli saanut päivityksen ladattua ja jumiintui siihen.

    • Kartanpäivittaatoisi

      Minä lataan karttatiedoston gmapsupp.img Garminiini, kestää n. 15 min/200 kB tai n. 30 min/1,5 Gb. (Eri kartat ovat eri kokoisia, vaihdan muistikorttia, kun haluan vaihtaa maasto/maantiekartan.)

      • se vaan pelaa

        Minulla maasto/maantie samalla kortilla, vaihdan Nuvin asetuksista maaston kun tarvii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1128
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      47
      916
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      69
      897
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe