Kauonko Garminen päivitys kestää?

kestää ja kestää

Pistin aamulla nuvi 2545 navigaattorin päivittämän karttojaan. Lataukseen meni puoli tuntia ja nyt se asentanut päivitystä jotain kolme tuntia. Kuinka pitkään tässä oikein menee? Piti lähteä tän läppärin kanssa hoitamaan yksi toinen juttu, mutta nyt se näköjään jää väliin.

4

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kolmea tuntia.

En tiedä mitä sä sielä pulaat sen vehkeen kanssa, itse olen asentanut karttoja Nuvin muistikortille omalla tietokoneellani, ja esim Euroopan kartat menee noin 4 minuutissa. Et kai kuitenkaan jollakin puhelinyhteydellä päivitä? Siis nettitikulla?

• ap., tuli kuntoon

USB johdon kanssa päivittelin.

10 tunnin nälkeen nyppäsin johdon irti ja yritin käynnistää navigaattoria, ei onnistunut vaan sammui aina kun yritti ladata karttaa.

Seuraavaksi laitoin USB johdon uudelleen kiinni ja kun Garminin ohjelma otti uudellen puhelimeen yhteyttä niin sen jälkeen se sammui taas ja käynnistyessä ilmoittikin että lataa ohjelmaa ja sen jälkeen ilmoitti että ohjelmisto on päivitetty.

Tämän jälkeen lähti päivittämään karttaversiota ja sihen meni 45 minuuttia.

Kokeilin tämän jälkeen että onko vanhempaan nuvi 200 malliin tarjolla päivityksiä ja olihan siihenkin. Se latasi päivityksen ja sen jälkeen pyysi uudelleen käynnistykesen, jonka jälkeen homma eteni kuten toisessa navigaattorissa.

Ensimmäinen navigaattori ei siis jostain syystä pyytänyt uudelleen käynnistystä sen jälkeen kun oli saanut päivityksen ladattua ja jumiintui siihen.

• Kartanpäivittaatoisi

Minä lataan karttatiedoston gmapsupp.img Garminiini, kestää n. 15 min/200 kB tai n. 30 min/1,5 Gb. (Eri kartat ovat eri kokoisia, vaihdan muistikorttia, kun haluan vaihtaa maasto/maantiekartan.)

• se vaan pelaa

Minulla maasto/maantie samalla kortilla, vaihdan Nuvin asetuksista maaston kun tarvii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      162
      1562
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1522
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1338
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      225
      1242
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1125
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      327
      1094
    7. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      174
      1087
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      310
      1027
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1026
    Aihe