Eli siis kylmällä koneella ei pysy käynnissä ellei pidä käynnissä pienellä kaasun painelulla. Hieman kun lämpenee alkaa tyhjäkäyntikin toimia ja kone laittaa "ryypyn päälle" ja pitää kierroksia korkeammalla. Lämpmänä toimii normaalisti..Tyhjäkäynti n. 750 r/min. Tulpat vaihdoin, ei vaikuttanut asiaan..ilmansuodatin vuosi sitten vaihdettu, ei vielä näyttänyt kovin likaiselta. Vikakoodit tarkistin, ei vikakoodeja..Mitä kannattaisi seuraavaksi tarkistaa? Ilmavuoto jossain, tyhjäkäyntiventtili, tulpanjohdot, bensansuodatin ???
4A-FE ei käy tyhjäkäyntiä kylmänä
2
2999
Vastaukset
- jaahans1
Itsellä täysin samat ongelmat. Mitä asiaa tutkinut, niin vaikuttaisi, että vika tyhjäkäyntiventtiilissä.
Siellä oleva solenoidi tai vastaava ei toimi ja avaa läppää.
Varaosaa kun kyselin, niin ei myydä solenoidia erikseen vaan hintaa tulee tyhjäkäyntiventtiilille 540 euroa.
Jäi ostamatta.- markku20
Juu tyhjäkäyntiventtiilin putsaus auttoi..kaasuläppäkotelosta vain ilmanputsarin putki irti ja reippaasti kaasuttimen putsausainetta siihen tyhjäkäyntiventtilin reikään ja samalla putsasin myös kaasuläppäkotelon sisäpuolelta..itse tyhjäkäyntiventtiliä en irrottanut, mutta tuli kuntoon ilman irroittamistakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit765900KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2774786Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881557Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro151439- 1051367
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081274Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191231