Miksei miehet kerro tunteistaa!!!??

LoVeGiRL

Mä oon nyt seurustellu noin reilun kuukauden mun oman ihanaiset jätkän kanssa... Aluks oli iha ihanaa kun oltiin ja se toitotti yölläki myöhää kuin pal hän must välittää ja sit tietty kännissäkin... Mut nyt on alkanu tää hiipumaa.. mä kuulen enää vaa kavereiltani et "se kaipaili sua eile" ja jotai et "vittu se oli eile ilone ku kuuli et tuuut tänne tänää" Mut ei se enää mul mitää sano... Kaikki vaa sanoo mul et "se on vaa ujo" Sit hän sanoo vaa et "ei hän jaksa semmosii kokoaja saarnata" kun kysyn et kui et enää ookkaa semmone... MUT TE ETTE TIEDÄKKÄÄN KUIN IHANAA SEMMONE "SAARNAAMINE" on!!!! Ku kuulee et oot tärkee, rakastan sua sun muuta ihanaa!!! EI SELLASEE KYLLÄSTY!!! EI IKINÄ!!! Jote kertokaa kullallenne Vaik joka päivä et te tykkäätte siit jos niin kerra on!! Sanokaa sille mitä te aattelette!!!! Se on NIIIIIN ihanaa!!!

3

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuh

Olette siis seurustelleet reilun kuukauden.
      Eli se ensimmäinen kuukausi on juuri sitä tyypillistä alkuhuuma-aikaa, jolloin halutaan olla toisissa liimautuneena kiinni ja puhua söpöjä ja paljon.

Itselleni on käynyt pari kertaa noin, mutta sen kuukauden jälkeen huomaankin, että ei tää tyyppi oo mulle. Ihastumiselle voi olla monta syytä.
      Joskus on vain kaivannut läheisyyttä ja sitä läheisyyttä saadessa huomaa vähän ajan kuluttua, että se nimenomaa oli vain läheisyyden tarvetta, ei muuta.

Joskus toki kuitenkin nuo jutut menee toisin.
      Alkuhuumaa se joka tapauksessa on varmaan ollut, ja arki alkaa koittaa.
      Mutta jos hän sinun poikaystäväsi vielä on, silloinhan sinun tulisi pystyä puhumaan siitä suoraan hänen kanssaan jos jokin kiikastaa.

Tsemppiä

• Sinkkumees19

mutta se kulta puuttuu.

• nuppu

onko sulle tullu mieleen, et säkin voisit joskus kertoa sille, kuinka paljon siitä välität? eiköhän se seuraa esimerkkiä ja ala taas kehumaan suakin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      73
      5002
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      117
      4717
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4203
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      106
      4158
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3318
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3124
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2838
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2787
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2773
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2762
    Aihe