Elisan epätoivo

huvittunut

Sain juuri firman toimitusjohtajan lähettämän
sähköpostin. Viestissä TJ laittoi eteenpäin Elisan
hänelle lähettämän "tarjouksen" firmamme
työntekijöille.

"Tarjouksessa" luvataan 100€ puheaikaa Elisan
liittymän avaajalle.

Hetkinen...eikös tämä ole se sama tarjous, joka
näkyy TV:ssä ja lehtimainoksissa?

Eli nyt kun Elisa on käynyt läpi mitä ilmeisemmin
mittavan kalliin mainoskampanjansa, aletaan
häiritsemään firmoja lähes ilmaisen sähköpostin
kautta.

Luin muodon vuoksi ilmoituksen läpi. Alhaalla
pienellä painetussa tekstissä (zoomasin isommaksi)
lukee, että 100€ tarjous hyvitetään 5€/kk
(=laskutusjakso). Tarjous koskee vain uusia
asiakkaita.
Ylempänä oli isolla, että liittymän kuukausimaksu
on vain 3.95€.

Siis hetkinen....hyvityksenä saisin 5€/kk, mutta
samaan aikaan maksaisin liittymän kuukausimaksua
3.95€. Johan siinä on tarjousta 1.05€!!!
Vuosia uskollisena asiakkaana olleita ei muisteta
mitenkään.

Puheluhinnaksi ilmoittavat 0.12€/min. Tuolla
tarjouksella puhuisin siis 8.75min.kuukaudessa ilmaiseksi. On se mahtava tarjous!!

Itse vaihdoin liittymään, jossa puhelut ovat
0.025€ ja kk-maksu 3€ edullisempi. Liittymän
avaaminen oli maksuton.

Pienen laskutehtävän jälkeen totesin, että jos
puhun yli 80min./kk (1.2h) tällä nykyisellä
liittymälläni, on puheluni jo edullisempia,
kuin tämä Elisan mahtava 100€:n tarjous.
Lisäksi tämän Elisan "tarjouksen" kanssa olet
naimisissa 20 kk (1 vuosi 8kk).

Omasta mielestäni puhun hyvin vähän puhelimellani.
Kuukaudessa tyypillisin puhelimella soittamani
aika on n. 2-2.5h. Siis soittamani puhelut
aiempien laskujen mukaan.

Mutta alle 1.2h kuukaudessa puhuva tuskin
tarvitsee edes omaa puhelinta!

Että semmoista peliä Elisalla.

P.S. Elisan GPRS-yhteys on markkinoiden kallein
5€/Mb hinnallaan. Älkää vain menkö siihen lankaan,
että kuvittelette käyttävänne sitä 19.90€/100Mb
yhteyttä ennen kuin saatte tuon yhteyden
kytkemisestä kirjallisen vahvistuksen!

9

1139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelevä

... millä liittymällä voi soittaa kaikkiin liittymiin hintaan 0.025 euroa/minuutti?

Avaan heti sellaisen!

• korjaus

Tekstistä tietenkin jäi pois sanan "edullisempi".
        Siis avasin liittymän, joka on 0.025€ edullisempi
        kuin....

Toinen kauneusvirhe on 1.2h..pitäisi olla 1h 20min.

Laskutehtävä kumminkin on oikein.

• teidän entinen asiakas
        korjaus kirjoitti:

Tekstistä tietenkin jäi pois sanan "edullisempi".
        Siis avasin liittymän, joka on 0.025€ edullisempi
        kuin....

Toinen kauneusvirhe on 1.2h..pitäisi olla 1h 20min.

Laskutehtävä kumminkin on oikein.

Hutiloiko teidän firmassa kaikki yhtä paljon? Eikö sinua ole kielletty kertomasta mistään firmanne asioista ulkopuolisille ja varsinkaan kirjoittamasta niitä nettiin? Herää kysymys mitä kaikkea lörpöttelet kotona ja kavereillesi...

• heh..
        teidän entinen asiakas kirjoitti:

Hutiloiko teidän firmassa kaikki yhtä paljon? Eikö sinua ole kielletty kertomasta mistään firmanne asioista ulkopuolisille ja varsinkaan kirjoittamasta niitä nettiin? Herää kysymys mitä kaikkea lörpöttelet kotona ja kavereillesi...

Mistä sä päättelit ton edellisen olevan jollakin operaattorilla duunissa? Mahtaa sullakin olla aikamoinen Elisa-viha päällä, voi sua ressukkaa. :))))

Etteks te olekaan saaneet juhlallisia bonuksia tai mahtavia summia osakkeista vai mikä mättää??

Se on tänäpänä niin että kaikki tietoliikenteeseen ja tietotekniikkaan liittyvä sahaa edes taas ylös alas ja jostain kumman syystä kun yhden firman kurssi menee alas niin se vetää kaikki muutkin kurssit alas vaikka muut firmat oliskin muuten noususuhdanteessa. Tommoinen se on toi markkinalaki.

PS. mä suosin mieluiten suomalaista ja sellaisia on kolme; Elisa, dna ja Globetel. Eikä mulla oo noista firmoista ainuttakaan osaketta, mä suosin niitä ihan asiakkaana vaan. Ja suomalaisuuden suosimisen periaatteesta myöskin. On vaan kumma että nykyään toi suomalaisuuden suosiminen on vähän niin ettei millään ilveellä ja kaikki kansallisomaisuus pitää jostain kumman pakosta myydä ulkomaille, ikäänkuin kansallisomistus olis jotenkin häpeällistä. Ottakaa mallia ranskalaisista, ne on ylpeitä omista jutuistaan ja omasta maastaan.

• suomalaista suosin
        heh.. kirjoitti:

Mistä sä päättelit ton edellisen olevan jollakin operaattorilla duunissa? Mahtaa sullakin olla aikamoinen Elisa-viha päällä, voi sua ressukkaa. :))))

Etteks te olekaan saaneet juhlallisia bonuksia tai mahtavia summia osakkeista vai mikä mättää??

Se on tänäpänä niin että kaikki tietoliikenteeseen ja tietotekniikkaan liittyvä sahaa edes taas ylös alas ja jostain kumman syystä kun yhden firman kurssi menee alas niin se vetää kaikki muutkin kurssit alas vaikka muut firmat oliskin muuten noususuhdanteessa. Tommoinen se on toi markkinalaki.

PS. mä suosin mieluiten suomalaista ja sellaisia on kolme; Elisa, dna ja Globetel. Eikä mulla oo noista firmoista ainuttakaan osaketta, mä suosin niitä ihan asiakkaana vaan. Ja suomalaisuuden suosimisen periaatteesta myöskin. On vaan kumma että nykyään toi suomalaisuuden suosiminen on vähän niin ettei millään ilveellä ja kaikki kansallisomaisuus pitää jostain kumman pakosta myydä ulkomaille, ikäänkuin kansallisomistus olis jotenkin häpeällistä. Ottakaa mallia ranskalaisista, ne on ylpeitä omista jutuistaan ja omasta maastaan.

>Mistä sä päättelit ton edellisen olevan jollakin operaattorilla duunissa?

Koskeeko vaitiolo firman asioista vain operaattoreiden työntekijöitä? Jos on vaikka rakennusteollisuudessa, niin saako kertoa saamastaan tarjouksesta muille; urakoitsija se ja se kirjoitti meille, yrittää sitä ja tarjoaa tätä, naurettava tyyppi...

> Mahtaa sullakin olla aikamoinen Elisa-viha päällä, voi sua ressukkaa. :))))

Keskeytitkö lääkekuurisi?

• (jatkoa;)))
        suomalaista suosin kirjoitti:

>Mistä sä päättelit ton edellisen olevan jollakin operaattorilla duunissa?

Koskeeko vaitiolo firman asioista vain operaattoreiden työntekijöitä? Jos on vaikka rakennusteollisuudessa, niin saako kertoa saamastaan tarjouksesta muille; urakoitsija se ja se kirjoitti meille, yrittää sitä ja tarjoaa tätä, naurettava tyyppi...

> Mahtaa sullakin olla aikamoinen Elisa-viha päällä, voi sua ressukkaa. :))))

Keskeytitkö lääkekuurisi?

"Keskeytitkö lääkekuurisi?"

En onnekseni tarvitse lääkekuureja kuten aika moni muu täällä näköjään.

"Koskeeko vaitiolo firman asioista vain operaattoreiden työntekijöitä? Jos on vaikka rakennusteollisuudessa, niin saako kertoa saamastaan tarjouksesta muille; urakoitsija se ja se kirjoitti meille, yrittää sitä ja tarjoaa tätä, naurettava tyyppi... "

Ei tietenkään saa, mutta tuosta sai jotenkin käsityksen että mollaat nimenomaan operaattoria ja sen väkeä. Toki oot oikeilla jäljillä, jos mulla olisi firma A joka saa tarjouksen firmalta B niin en tietenkään sallisi että mun väkeni menee ja laulaa maailmalle meidän firman saamasta tarjouksesta.

• mollannut
        (jatkoa;))) kirjoitti:

"Keskeytitkö lääkekuurisi?"

En onnekseni tarvitse lääkekuureja kuten aika moni muu täällä näköjään.

"Koskeeko vaitiolo firman asioista vain operaattoreiden työntekijöitä? Jos on vaikka rakennusteollisuudessa, niin saako kertoa saamastaan tarjouksesta muille; urakoitsija se ja se kirjoitti meille, yrittää sitä ja tarjoaa tätä, naurettava tyyppi... "

Ei tietenkään saa, mutta tuosta sai jotenkin käsityksen että mollaat nimenomaan operaattoria ja sen väkeä. Toki oot oikeilla jäljillä, jos mulla olisi firma A joka saa tarjouksen firmalta B niin en tietenkään sallisi että mun väkeni menee ja laulaa maailmalle meidän firman saamasta tarjouksesta.

>tuosta sai jotenkin käsityksen että mollaat nimenomaan operaattoria ja sen väkeä.

En minä operaattoria mollannut, vaan jonkin firman työntekijää "huvittunut", joka oli TJ:ltä saanut tehtävän, mutta ymmärsi roolinsa väärin. Rankaisuna virheestä aloin välittömästi heidän "entiseksi asiakkaaksi" :)

• sori sitten
        mollannut kirjoitti:

>tuosta sai jotenkin käsityksen että mollaat nimenomaan operaattoria ja sen väkeä.

En minä operaattoria mollannut, vaan jonkin firman työntekijää "huvittunut", joka oli TJ:ltä saanut tehtävän, mutta ymmärsi roolinsa väärin. Rankaisuna virheestä aloin välittömästi heidän "entiseksi asiakkaaksi" :)

Ilmiselvä väärinkäsitys tapahtunut sitten mulla, pyydän anteeksi. :)

• jenkkilikka

viime vuonna ACN ja kiinitti hetkeksi huomion pois todellisista ongelmapesistä. Nyt taas todellisuus paljastuu karmeana ja huomataan monopolien viimeiset yritykset kusettaa tätä maksajakansaa.

Vielä kun totuus paljastuisi Soneran järjestelmävioista ja sekasotkuisyta, niin kummasti ACN:nkin kilpi kirkastuisi ja kansa huomaisi puhelujen ja puhumisen oikean hinnan eikä tarttisi Saunalahden tapaan luikerrella erimoisilla hintakikkailuilla ja kaksoislaskutuksilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      129
      3249
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2439
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe