Elämää vapun jälkeen

Kaikki pihalla?

Onpas täällä hiljasta, kaikki toipuu vielä vapusta, niinkö? Kaarinassa oltiin niin hissunkissun, että tuli jouluaatto mieleen. Kaikki juhlakansa varmaan oli Turussa. Meidän asuinalueella keskustan liepeillä liikkui pari ihmistä vapun aikaan, ihan kuin maaseudulla asuis.

16

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markku G

      Sohval menny koko päivä ja vähän väliä käteen vedellen krappepanetust helpottaen.

    • Kaikki pihalla?

      No ok, koitetaas heittää vähän kulttuuria tähän väliin. Paras näkemäs leffa? Mikään hydrauliikkaleffa ei sit kelpaa, tää tiedoks nimim. Markku G:lle.

      Vanhoista leffoista mä sanoisin Blade Runner ja vähän uudemmista ihan tyttöleffa Toscanan auringon alla. Blade Runner ei kaipaa selittelyjä ja Toscanan auringon alla kelpaa sitte kun elämä potkii kumiteräsaappaalla päähän. Surkea alku ja ihana loppu.

    • Terrorhorror

      Kaikki katastrofielokuvat, aivan kaikki. 2012, Day after tomorrow, kaikki.

    • Markku G

      Moottorisahamurhat -leffa on hyvä!

    • Kaikki pihalla

      Miksen ole yllättynyt. Sit varmaan menee Jason X myös? Niin ja Illasta aamunkoittoon, Hostel tai pahin kaikista; Saw? Pelkäsin mennä yksin kylppäriin varmaan kuukauden. Oisko ehdottaa jotain missä ei käytettäis moottorisahaa tai vesuria?

    • Raskas vappu?

      Podetteko te vielä? Onko mitään eloa uinuvan pikkukaupungin seesteisen pinnan alla?

    • Markku G

      No nyt on jo uudestki krappest otettu niskalenkki. Nuija ja tosinuija -leffa on kans hyvä ja siin ei muistaakseni oo moottorisaha tai vesuri astalona.

    • Kaikki pihalla

      Juu ja siinä kohta, jossa Jim Carrey puolustaa tätä Samsonite-naista siltä veistä heiluttelevalta kokilta. Saman herran Ace Ventura:ssa se sarvikuonovaleasu, jossa meni tuuletin rikki. Hitto kun teki pahaa kattoa, kun se luikerteli sarvikuonon ahterista ulos. Lienet nähnyt?

      Moottorisahoista en diggaa, mutta ei kovin lempeää meno ollut Silent Hill:ssä. Siinä näkee, miten voi käydä kun on terveydenhuolto retuperällä. Mutta nää väkivaltaleffat, miksi? Kiinnostaako kärsimys, pakkomielle nähdä tuoretta hemoglobiinia vai tekniset vempaimet? Katson mäkin nyrkkeilyä, mut se on eri juttu.

    • Markku G

      Mua nauratti se Jimin ilme siin, ku se ulostautui sen ahterist. Silent Hillii en oo nähny. Tekniset vempaimet ei kiinnosta juurikaan. No mua kiinnostaa kaikki muut kategoriat, paitsi musikaalit, tappeluleffat, avaruusleffat ja fantasiat.

    • Kaikki pihalla

      Aina kun näen katukuvassa hikisiä miehiä, piirtyy verkkokalvolle se sarvikuonokohtaus, pitäs varmaan mennä terapiaan. Jos pitäs valita joku kategoria ylitse muiden, ois se ilman muuta tieteisleffat ja -sarjat. Yks mun mielestä parhaita on District 9, ellet ole nähny, suosittelen. Tuo just telkkarist tullut Repo Men oli myös ihan ok. Ja nyt ulos, pitäs tuolla pihalla saada jotain aikaseks.

    • Markku G

      Tieteisleffat on viel kans sellane kategoria, mikä ei kiinnosta. Armageddon on poikkeus, vaikkei vissii perinteine scifipläjäys olekkaan. Mitäs sait ulkona aikaseks?

    • Kaikki pihalla..

      Itse asiassa piti leikata talven aikana pystyyn kuivuneet viiruhelven korret, mutta tyydyin seisoskelemaan kaffemukin kanssa takapihalla. Aivan ihana ilma on, mut jostain syystä takki ihan tyhjä. Naisen mieli on siks niin puhdas, kun hän vaihtaa sitä niin usein. Lähdinkin kirjastoon.

      Kirjastosta sitte lainasin Hugleikur Dagssonin Popular Hits 2:n ja yksi ylitse muiden, Onnea ja syanidia. Ootko tuota viimeistä netistä käyny selaamassa? Myös Raakaa lihaa sopii mun vinksahtaneelle mielenlaadulle. Onko nää sulle ihan hepreaa?

    • Markku G

      Oli kyllä kaunis päivä. Takapihal varmasti nauttii tän päiväsel ilmal. Kaikki oli mulle ennestään tuntemattomia, paitsi Onnea ja syanidia -kirjasta olin kuullut ja kuviakin nähnyt joskus aiemmin. Onneks on google, ni sielt selvis.

      Viiruhelpi on näköjää kaunis pihakasvi ja nämä kirjat ovat vähintäänki mielekintosen oloisia lyhyen kertomuksen ja kuvien perusteella.

    • Kaikki pihalla..

      Hei uskomatonta jotta joku näitä keskusteluja todellakin valvoo, tai siis tarkoitan että valvoja tekee jotain. Täällä roikkui just erään harhaisen kommentoijan pitkät sepustukset New Yorkin syyskuun iskusta. Pyysin siirtämään oikeaan osioon, mikä sit lieneekään ja hoplaa, alle tunnissa siirretty.

      Ja nyt ulkona näyttää siltä, että vois kohta sataakin. Nyt otan itteäni niskasta kiinni ja menen siivoomaan pihaa. Naapurit on siistineet omaa pihaa about 4 tuntia, hemmetti kun hävettää.

      Pihalla on neliön kokoinen läikkä kuollutta nurmikkoa, kun tippui lintulaudalta koko talven kaikkea skeidaa, niin mitäs sille sitte tekis. Ostaisko kilon ruohonsiementä, josta käyttäs sitte lusikallisen..Pöh, jotain rikkaruohoa siihen kohta kasvaa, mitä väliä kunhan on vihreää. Ei pidä niuhottaa, eiks nii?

    • Markku G

      Niinpä, mun mielest sais kirjottaa aikalail vapaast, kunhan ei ketään ei julkisuudes olevaa mainitse nimeltä.

      Mihinkäs ratkaisuun päädyit pihanurmkon suhteen neitonen?

    • Kaikki pihalla...

      Kaadoin multaa ja iskin suikeroalpia siihen kasvamaan, ei tartte siitä sit ajaa nurmikkoa. Pitäs tässä vähän juhlia valmistella ja siivota, yök. Mitenkä tämä kevät nyt tämmöiseen nyhjäämiseen kallistui, ootteko kaikki muut ihan intoa täynnä?

      Luin Kauneus&Terveys-lehdestä jotta keväällä ois kaikista vuodenajoista suurin "riski" rakastua. Ei pihalla ihmettelemällä kyl mitään tapahdu. Mietin, josko ottais piristykseks taas raitoja hiuksiin, mut viimeks kun näin tein, näytin ihan blondilta pesukarhulta.

      Ei mut voishan käydä Tuorlassa kahvilla. Mahtaako siellä olla jo ne kanat ulkona? Ne on kovia seuraamaan, en yhtään ihmettele että Rillit Huurussa-sarjan Sheldonilla on kanapelko. Sitkeitä otuksia ja pistävä tuojotus. Oon nuorena viettäny paljon aikaa kanalassa ennenkuin kaupungistuin. Eivät ole tyhmiä otuksia ja niillä on aina nälkä. Sietää varoa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe