Jos joku haluaa ostaa, multa N-gagen 2 peliä Sonic N ja Tony Hawks Pro Skater ja 32Mbit Muistarin 200€:lla niin vastaa mun viestiini...
N-Gage myynnissä
7
658
Vastaukset
- vastaaja
Jopa on koneella hintaa!
- joku vaan......
nuon kallista. edellisiski viesteis jokku lupas myydä jollaki 80 eurolla. kannattaa alentaa hintaa. mä ainaki myisin jollaki 100 eurolla ku sul on nuo pelikki.
Onnea!!- Hei Haloo...
Kun N-Gage ja noi Kaks peliä maksaa uutena:
N-Gage=150e
sonic=46e
Tony Hawks pro skater=40-50e
Ne maksais uutena yhteensä Yli kaks sataa!!
Eihän niitä satasella voi myydä...
- kiinnostunut
Kuten otsikossa mainitaan 100€ puhelimesta, pelejä en tarvitsisi, muistikortista voisin maksaa hieman lisää...
sopiiko?
Toni
(050-5883858)- muistikortti..
muistikortin saa mukana kun ostaa kaupasta!! (32mb) mä ostin kesällä gagen ja se tuli mukana mut siihen ei mahdu kuin pari kappaletta(n.5)
eli kannattaa ostaa jostai halvalla gage ja verkkokaupasta 128mb muistikortti postikulujen kaa 42e(mulla se makso just sen ku kesällä ostin)
- n-gage owner
just & joo! mä ostin en keikkini 115€ ja kaupanpäälle tuli tony haukka ja 32mb muistikortti jolla oli flo boarding peli. et silleen ja sain viel uutena x) siis ihan kaupasta uutena.
- äly hoi!!
n-gagen saa kaupasta 130e korkeintaan ja tony hawk tulee mukaan!!(verkkokauppa.com) ja sonicN voi ottaa kazaalla, oon ite ottanu mulle sen..:D
eli siis kaupasta saa uuden puhelimen n.70-80e halvemmalla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1155253Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371669- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111153Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201119Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861040Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846