Ei ole tainnut päivittää pariin päivään ? Onko muilla sama "ongelma" ? Vai eikö ole päivitettävää....
Avast! antivirus
5
638
Vastaukset
- päivitys
on tullut 24.08.2004
http://www.avast.com/eng/download/updates/index.html
Taitavat olla "kesälomalla".- CPR
Avastiin julkaistaan päivitykset tasaisesti kahden-kolmen päivän välein jos uusia ITW-viruksia ole löytynyt. Perjantai on tavallisesti laajimman päivityksen julkaisupäivä. Ihan normaalia toimintaa, ei siellä lomalla olla.
- JPP
CPR kirjoitti:
Avastiin julkaistaan päivitykset tasaisesti kahden-kolmen päivän välein jos uusia ITW-viruksia ole löytynyt. Perjantai on tavallisesti laajimman päivityksen julkaisupäivä. Ihan normaalia toimintaa, ei siellä lomalla olla.
Thanks !!! Muuten, kertokaa kommentteja kyseisestä ohjelmasta vaan !!!!
- Hana
JPP kirjoitti:
Thanks !!! Muuten, kertokaa kommentteja kyseisestä ohjelmasta vaan !!!!
Helvetin hyvä ohjelma. Minulla oli kerran f-secure anti-virus client Security 5.52 koekäytössä ja se löysi minun koneestani peräti 5 virusta, joista poisti vain yhden. Silloin sain viimeistään tarpeekseni siitä ohjelmasta ja päätin asentaa Avast! Home Edition, joka päivittämisen jälkeen skannasi koko koneen läpi ja löysi ne 4 jäljellä jäänyttä virusta koneestani ja poisti ne kaikki f-securen jättämät. Tämä ei tietenkään minua auttanut, sillä kone jumitti edelleenkin käynnistäessäni windowsia ja päätin vielä kerran ottaa monilta ihmisiltä keskustelupalstalta saamieni tietojen mukaan Antivir koneeseen. Poistin Avastin ja hankin Antivir -virustorjuntaohjelman koneelleni ja sehän löysi vielä 10 virusta koneelta lisää (taisi olla Makroja) ja poisti ne örkit. Sen jälkeen kone onkin pyörinyt kuin rasvattu. Antivirissä on kuten Avastissakin realiaikainen skannaus...ja kaikesta huolimatta vaikka ohjelma on ilmainen , itse luotan siihen täysin. F-securen paskoja en enää koneelleni laita, jotka eivät hoida hommiansa edes asetuksilla, jotka kuvaavat "Tekokas tarkistus" ja palomuuri "koti".
Avastilla on päivityksiä kuitenkin enemmän kuin Nortonilla, joten uskon että siellä tehdään parhaillaan uusia määrityksiä ja ne putkahtavat ilmestymispäivänään yleisesti klo 18 suomen aikaan. - Hana
Hana kirjoitti:
Helvetin hyvä ohjelma. Minulla oli kerran f-secure anti-virus client Security 5.52 koekäytössä ja se löysi minun koneestani peräti 5 virusta, joista poisti vain yhden. Silloin sain viimeistään tarpeekseni siitä ohjelmasta ja päätin asentaa Avast! Home Edition, joka päivittämisen jälkeen skannasi koko koneen läpi ja löysi ne 4 jäljellä jäänyttä virusta koneestani ja poisti ne kaikki f-securen jättämät. Tämä ei tietenkään minua auttanut, sillä kone jumitti edelleenkin käynnistäessäni windowsia ja päätin vielä kerran ottaa monilta ihmisiltä keskustelupalstalta saamieni tietojen mukaan Antivir koneeseen. Poistin Avastin ja hankin Antivir -virustorjuntaohjelman koneelleni ja sehän löysi vielä 10 virusta koneelta lisää (taisi olla Makroja) ja poisti ne örkit. Sen jälkeen kone onkin pyörinyt kuin rasvattu. Antivirissä on kuten Avastissakin realiaikainen skannaus...ja kaikesta huolimatta vaikka ohjelma on ilmainen , itse luotan siihen täysin. F-securen paskoja en enää koneelleni laita, jotka eivät hoida hommiansa edes asetuksilla, jotka kuvaavat "Tekokas tarkistus" ja palomuuri "koti".
Avastilla on päivityksiä kuitenkin enemmän kuin Nortonilla, joten uskon että siellä tehdään parhaillaan uusia määrityksiä ja ne putkahtavat ilmestymispäivänään yleisesti klo 18 suomen aikaan.Lue lisää virustorjuntaohjelmista sivulla http://koti.mbnet.fi/milyli tai http://www.virustorjunta.net
...sekä tee http://www.tietokone.fi/foorumi/keskustelu.asp?threadid=57913&opened=0&show=&page=1&areapage=4&list=&logout=1 sivulla mainittu virustesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614709Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974421- 743882
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963797Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192835- 352608
- 372512
- 242489
- 382479
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232354