Kuulin tosi hyvän idean. Neuvotellaan osto tai vuokrasopimus hotelli Pyhäsalmesta ja siirretään siihen sopivat osat terveyskeskuksesta. ja jos kaikki ei sovi siirrettäköön loput muualle tai rakennetaan vain sen verran lisää.
Eikös se ole ollut ainakin jossain vaiheessa myynnissä? Keskeinen sijainti ja edullinen siihen verrattuna jos uutta ruvetaan suolle rakentamaan.
Vuokrataan /Ostetaan Hotelli= uusi terveyskeskus!
15
311
Vastaukset
- 24/7 duunissa
Mene töihin vötkylä!!
- luo v uutta
lisätiloja sais viereisestä kaupungintalosta. Hallintoa voi siirtää Haapajärvelle eikä sitä tavankuntalainen huomaisi edesmutta tervkeskuspalvelut tarvitaan paikkakunnalla.
- järkikkäyttöön
Monitoimihalli!
Siinä hyvä. Verhoilla potilaat laattialle ja omaiset sieltä ylhäältä vilkuttelisivat ja
lääkärikunta touhuaisi vihreiden verhojen suojelemana ja sisar hento valkoiset
puikkelehtisivat ja petipaikkoja olisi ihan tarpeellinen määrä, ei homeongelmia, ei,ei, mitä nyt vähän. - soveltuvin osin
pianko tuohon väliseiniä tekisi ja toisen kerroksenkin ja on myytävänä muutamalla sadallatuhannella
- lagunavieraille
liika edullinen ja helpporatkaisu. ja missä sitten lagunavieraat majoittuu
- idean isä
ei yhtään hullunpi idea onhan siinä huoneita kymmeniä, salista sais pienillä muutoksilla polin tilat ja pupiin voisi saneerata myös jotakin tiloja varmaan parilla millillä sais koko projegtin, majoitustiloja voisi lisätä tarvittaessa emolahteen, juottoloita on pyhäjärvellä muutenkin tarpeeksi, kannattaa miettiä vai mitä
- paljoko maksaisi?
Minusta myös hyvä idea. ja siinähän on kahteenkin suuntaan tilaa laajentaa.
- vai
kannats´s miettiii
- tuumasta
vai kirjoitti:
kannats´s miettiii
ei muuta kun tuumasta toimeen, saneeraus ei maltaita maksa, on tosiaan hyvä idea, hotelli yrittäjät pääsevät eläkepäiviä viettämään ja kaupunki saa suhteellisen edullisen terveyskeskuksen
- kilpuri
eläpä hättäile.
sehän on niin maavarassa koko laitos, että elä vielä!!
OLnko tässä sama meininki kuin monitoimihallissakin. Omistaja/t eivät ole tarjonneet kiinteistöään myytäväksi.- ei mutakun
Onhan tarjonneet jo pitkään, on oikein kaupungille tullut myynti ehdotus, se siitä, ja luulisi että on rakennettu hyvin kun omistajat on itse rakennuttaneet ja valvoneet ei ole valvonta yksin kunnanmiesten varassa
- jupelo55
ei mutakun kirjoitti:
Onhan tarjonneet jo pitkään, on oikein kaupungille tullut myynti ehdotus, se siitä, ja luulisi että on rakennettu hyvin kun omistajat on itse rakennuttaneet ja valvoneet ei ole valvonta yksin kunnanmiesten varassa
niin on
- 1 SIMPPA
Hotelli on sopiva ikosen koulun siirtoa ajatellen,takapiha toimii lapsia varten...
- järkikätteen
Olisi siellä hyvä sairaidenkin käyskennellä ei tarvitsisi koko ajan maata paikallaan, aatteleppa kuin ihanteelinen paikka tosiaan olisi uudeksi terveyskeskukseksi onkohan tämä nyt sitä kansalaiskeskustelua mitä valtuusto edellytti mitä ei ole käyty hyvinvoititalon tai jäähallin tai kylätalojen kohdalla ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532