Vuokrataan /Ostetaan Hotelli= uusi terveyskeskus!

keskeinen sijainti

Kuulin tosi hyvän idean. Neuvotellaan osto tai vuokrasopimus hotelli Pyhäsalmesta ja siirretään siihen sopivat osat terveyskeskuksesta. ja jos kaikki ei sovi siirrettäköön loput muualle tai rakennetaan vain sen verran lisää.
Eikös se ole ollut ainakin jossain vaiheessa myynnissä? Keskeinen sijainti ja edullinen siihen verrattuna jos uutta ruvetaan suolle rakentamaan.

15

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24/7 duunissa

      Mene töihin vötkylä!!

    • luo v uutta

      lisätiloja sais viereisestä kaupungintalosta. Hallintoa voi siirtää Haapajärvelle eikä sitä tavankuntalainen huomaisi edesmutta tervkeskuspalvelut tarvitaan paikkakunnalla.

    • järkikkäyttöön

      Monitoimihalli!

      Siinä hyvä. Verhoilla potilaat laattialle ja omaiset sieltä ylhäältä vilkuttelisivat ja
      lääkärikunta touhuaisi vihreiden verhojen suojelemana ja sisar hento valkoiset
      puikkelehtisivat ja petipaikkoja olisi ihan tarpeellinen määrä, ei homeongelmia, ei,ei, mitä nyt vähän.

    • soveltuvin osin

      pianko tuohon väliseiniä tekisi ja toisen kerroksenkin ja on myytävänä muutamalla sadallatuhannella

    • lagunavieraille

      liika edullinen ja helpporatkaisu. ja missä sitten lagunavieraat majoittuu

      • idean isä

        ei yhtään hullunpi idea onhan siinä huoneita kymmeniä, salista sais pienillä muutoksilla polin tilat ja pupiin voisi saneerata myös jotakin tiloja varmaan parilla millillä sais koko projegtin, majoitustiloja voisi lisätä tarvittaessa emolahteen, juottoloita on pyhäjärvellä muutenkin tarpeeksi, kannattaa miettiä vai mitä


    • paljoko maksaisi?

      Minusta myös hyvä idea. ja siinähän on kahteenkin suuntaan tilaa laajentaa.

      • vai

        kannats´s miettiii


      • tuumasta
        vai kirjoitti:

        kannats´s miettiii

        ei muuta kun tuumasta toimeen, saneeraus ei maltaita maksa, on tosiaan hyvä idea, hotelli yrittäjät pääsevät eläkepäiviä viettämään ja kaupunki saa suhteellisen edullisen terveyskeskuksen


    • kilpuri

      eläpä hättäile.
      sehän on niin maavarassa koko laitos, että elä vielä!!

      OLnko tässä sama meininki kuin monitoimihallissakin. Omistaja/t eivät ole tarjonneet kiinteistöään myytäväksi.

      • ei mutakun

        Onhan tarjonneet jo pitkään, on oikein kaupungille tullut myynti ehdotus, se siitä, ja luulisi että on rakennettu hyvin kun omistajat on itse rakennuttaneet ja valvoneet ei ole valvonta yksin kunnanmiesten varassa


      • jupelo55
        ei mutakun kirjoitti:

        Onhan tarjonneet jo pitkään, on oikein kaupungille tullut myynti ehdotus, se siitä, ja luulisi että on rakennettu hyvin kun omistajat on itse rakennuttaneet ja valvoneet ei ole valvonta yksin kunnanmiesten varassa

        niin on


    • 1 SIMPPA

      Hotelli on sopiva ikosen koulun siirtoa ajatellen,takapiha toimii lapsia varten...

      • järkikätteen

        Olisi siellä hyvä sairaidenkin käyskennellä ei tarvitsisi koko ajan maata paikallaan, aatteleppa kuin ihanteelinen paikka tosiaan olisi uudeksi terveyskeskukseksi onkohan tämä nyt sitä kansalaiskeskustelua mitä valtuusto edellytti mitä ei ole käyty hyvinvoititalon tai jäähallin tai kylätalojen kohdalla ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe