Vuokrataan /Ostetaan Hotelli= uusi terveyskeskus!

keskeinen sijainti

Kuulin tosi hyvän idean. Neuvotellaan osto tai vuokrasopimus hotelli Pyhäsalmesta ja siirretään siihen sopivat osat terveyskeskuksesta. ja jos kaikki ei sovi siirrettäköön loput muualle tai rakennetaan vain sen verran lisää.
Eikös se ole ollut ainakin jossain vaiheessa myynnissä? Keskeinen sijainti ja edullinen siihen verrattuna jos uutta ruvetaan suolle rakentamaan.

15

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24/7 duunissa

      Mene töihin vötkylä!!

    • luo v uutta

      lisätiloja sais viereisestä kaupungintalosta. Hallintoa voi siirtää Haapajärvelle eikä sitä tavankuntalainen huomaisi edesmutta tervkeskuspalvelut tarvitaan paikkakunnalla.

    • järkikkäyttöön

      Monitoimihalli!

      Siinä hyvä. Verhoilla potilaat laattialle ja omaiset sieltä ylhäältä vilkuttelisivat ja
      lääkärikunta touhuaisi vihreiden verhojen suojelemana ja sisar hento valkoiset
      puikkelehtisivat ja petipaikkoja olisi ihan tarpeellinen määrä, ei homeongelmia, ei,ei, mitä nyt vähän.

    • soveltuvin osin

      pianko tuohon väliseiniä tekisi ja toisen kerroksenkin ja on myytävänä muutamalla sadallatuhannella

    • lagunavieraille

      liika edullinen ja helpporatkaisu. ja missä sitten lagunavieraat majoittuu

      • idean isä

        ei yhtään hullunpi idea onhan siinä huoneita kymmeniä, salista sais pienillä muutoksilla polin tilat ja pupiin voisi saneerata myös jotakin tiloja varmaan parilla millillä sais koko projegtin, majoitustiloja voisi lisätä tarvittaessa emolahteen, juottoloita on pyhäjärvellä muutenkin tarpeeksi, kannattaa miettiä vai mitä


    • paljoko maksaisi?

      Minusta myös hyvä idea. ja siinähän on kahteenkin suuntaan tilaa laajentaa.

      • vai

        kannats´s miettiii


      • tuumasta
        vai kirjoitti:

        kannats´s miettiii

        ei muuta kun tuumasta toimeen, saneeraus ei maltaita maksa, on tosiaan hyvä idea, hotelli yrittäjät pääsevät eläkepäiviä viettämään ja kaupunki saa suhteellisen edullisen terveyskeskuksen


    • kilpuri

      eläpä hättäile.
      sehän on niin maavarassa koko laitos, että elä vielä!!

      OLnko tässä sama meininki kuin monitoimihallissakin. Omistaja/t eivät ole tarjonneet kiinteistöään myytäväksi.

      • ei mutakun

        Onhan tarjonneet jo pitkään, on oikein kaupungille tullut myynti ehdotus, se siitä, ja luulisi että on rakennettu hyvin kun omistajat on itse rakennuttaneet ja valvoneet ei ole valvonta yksin kunnanmiesten varassa


      • jupelo55
        ei mutakun kirjoitti:

        Onhan tarjonneet jo pitkään, on oikein kaupungille tullut myynti ehdotus, se siitä, ja luulisi että on rakennettu hyvin kun omistajat on itse rakennuttaneet ja valvoneet ei ole valvonta yksin kunnanmiesten varassa

        niin on


    • 1 SIMPPA

      Hotelli on sopiva ikosen koulun siirtoa ajatellen,takapiha toimii lapsia varten...

      • järkikätteen

        Olisi siellä hyvä sairaidenkin käyskennellä ei tarvitsisi koko ajan maata paikallaan, aatteleppa kuin ihanteelinen paikka tosiaan olisi uudeksi terveyskeskukseksi onkohan tämä nyt sitä kansalaiskeskustelua mitä valtuusto edellytti mitä ei ole käyty hyvinvoititalon tai jäähallin tai kylätalojen kohdalla ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      289
      2407
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1123
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1061
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1043
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      882
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      809
    8. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      694
    9. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      689
    Aihe