Täällä olis 25-vuotias mies, joka voisi lähteä kaveriks tappamaan aikaa esim. kävelylenkille, rannalle, baariin tai puistoihin. Oon jo onnistunut tutustumaan netin kautta joihinkin ihmisiin, joten näyttää siltä että kannattaa edelleen jatkaa yrittämistä.
Tuntuu hieman hankalalta koittaa kuvailla itseä kovin tarkasti, mutta oon varmaankin ihan mukava ja aika rauhallinen tyyppi. Mulla ei oo tapana tuomita ketään liiallisesti ulkoisten ominaisuuksien perusteella, joten siinä mielessä kuka vaan voi ottaa yhteyttä. Toivoisin kuitenkin sun olevan edes hieman samaa ikäluokkaa, sanotaan suuntaa antavaksi haarukaksi vaikka 20-35v.
Laita yksityisviestiä tai kommentoi tähän jatkoksi, jos kiinnostus sattui iskemään. Vietetään yhdessä sosiaalisempi ja muutenkin mielekäs kesä. :)
Turkulaisia vailla tekemistä?
24
749
Vastaukset
nostellaan vähän ylöspäin
nostetaan jälleen
Ylös. Kiitos myös kommentoijalle ilmoituksen nostamisesta. :)
- 040-5872901
Kuten huomaat niin ei ketään kiinnosta tehdä yksinäisyydelleen mitään. Itse ne asu lähelläkään turkua.
- asdfdfsdsfd
Yhteydenotot tapahtuu yleensä profiilin kautta, joten niitä ei tässä huomaa.
asdfdfsdsfd kirjoitti:
Yhteydenotot tapahtuu yleensä profiilin kautta, joten niitä ei tässä huomaa.
Juurikin näin. Mun mielestä on muutenkin outoa väittää, etteikö kukaan yksinäinen haluaisi tehdä tilanteelleen mitään. Oon saanu useamman asiallisen yhteydenoton tän ilmoituksen ansiosta, ja tapaamisia on myös suunnitteilla useampia. Erästä palstalaista oon nähnyt jo useita kertoja oikein mukavissa merkeissä. Toki on varmasti myös niitä ihmisiä, jotka eivät ole oikeasti valmiita tai halukkaita tutustumaan toisiin, mutta ilmiö ei vaikuta olevan omien kokemusten perusteella yhtä yleinen kuin luullaan. (Ja vaikka mun saama kuva asiasta oliskin jotenkin yksipuolinen tai väärä, niin ainakaan yrittämättömyydellä yksinäisyys ei taatusti häviä.)
Elämä on kuitenkin ainutlaatuinen ja loppupeleissä suhteellisen lyhytkin kokemus. Kannattais pyrkiä käyttämään rajattu aika mahdollisimman hyvin.kahlittu88 kirjoitti:
Juurikin näin. Mun mielestä on muutenkin outoa väittää, etteikö kukaan yksinäinen haluaisi tehdä tilanteelleen mitään. Oon saanu useamman asiallisen yhteydenoton tän ilmoituksen ansiosta, ja tapaamisia on myös suunnitteilla useampia. Erästä palstalaista oon nähnyt jo useita kertoja oikein mukavissa merkeissä. Toki on varmasti myös niitä ihmisiä, jotka eivät ole oikeasti valmiita tai halukkaita tutustumaan toisiin, mutta ilmiö ei vaikuta olevan omien kokemusten perusteella yhtä yleinen kuin luullaan. (Ja vaikka mun saama kuva asiasta oliskin jotenkin yksipuolinen tai väärä, niin ainakaan yrittämättömyydellä yksinäisyys ei taatusti häviä.)
Elämä on kuitenkin ainutlaatuinen ja loppupeleissä suhteellisen lyhytkin kokemus. Kannattais pyrkiä käyttämään rajattu aika mahdollisimman hyvin.Saanen kysyä että onko teillä ollut tapaamisillanne paljon hiljaisia hetkiä ja mistä puhutte kun puhutte?
Minä kun nyt olen yrittänyt eroon yksinäisyydestä tulee välillä päähän etten osaa keskustellajuha260 kirjoitti:
Saanen kysyä että onko teillä ollut tapaamisillanne paljon hiljaisia hetkiä ja mistä puhutte kun puhutte?
Minä kun nyt olen yrittänyt eroon yksinäisyydestä tulee välillä päähän etten osaa keskustellaVälillä saattaa olla hiljaisempia hetkiä, mutta niistä ei kannattais välittää liikoja. Tuskinpa "normaalitkaan" ihmiset ovat ihan koko aikaa äänessä tapaamistensa aikana. Ite koitan olla yleensä miettimättä puheenaiheita ja valmiita lauseita etukäteen, koska ne saattaa vaan lisätä jännitystä ja viedä keskittymistä väärään suuntaan. Kannattaa myös muistaa, että vastuu keskustelun etenemisestä on molemmilla osapuolilla.
Oon puhunu monenlaisista asioista tapaamieni ihmisten kanssa. Yleisimpiä aiheita tutustumisen alkuvaiheessa on varmaankin molemminpuolinen perustietojen vaihto (työ/opiskelujutut, harrastukset, elämäntilanne jne.), yhteiset kiinnostuksenkohteet ja ajankohtaiset asiat. Mitään tiettyä kaavaa ei kuitenkaan oo mun mielestä pakko noudattaa, ja kaikki molemmille osapuolille käyvät puheenaiheet on hyviä puheenaiheita.kahlittu88 kirjoitti:
Välillä saattaa olla hiljaisempia hetkiä, mutta niistä ei kannattais välittää liikoja. Tuskinpa "normaalitkaan" ihmiset ovat ihan koko aikaa äänessä tapaamistensa aikana. Ite koitan olla yleensä miettimättä puheenaiheita ja valmiita lauseita etukäteen, koska ne saattaa vaan lisätä jännitystä ja viedä keskittymistä väärään suuntaan. Kannattaa myös muistaa, että vastuu keskustelun etenemisestä on molemmilla osapuolilla.
Oon puhunu monenlaisista asioista tapaamieni ihmisten kanssa. Yleisimpiä aiheita tutustumisen alkuvaiheessa on varmaankin molemminpuolinen perustietojen vaihto (työ/opiskelujutut, harrastukset, elämäntilanne jne.), yhteiset kiinnostuksenkohteet ja ajankohtaiset asiat. Mitään tiettyä kaavaa ei kuitenkaan oo mun mielestä pakko noudattaa, ja kaikki molemmille osapuolille käyvät puheenaiheet on hyviä puheenaiheita.kiitos vastauksesta
Tuota miettimistä olen yrittänyt itsekkin mutta silti tulee ajatukset päähän että pitää keksiä jotain
eiköhän ne tässä ajan kanssa poistu kunhan jaksaa tavata muita yksinäisiä- ihmettelen.-.
kahlittu88 kirjoitti:
Elämä on kuitenkin ainutlaatuinen ja loppupeleissä suhteellisen lyhytkin kokemus. Kannattais pyrkiä käyttämään rajattu aika mahdollisimman hyvin." Oon saanu useamman asiallisen yhteydenoton tän ilmoituksen ansiosta, ja tapaamisia on myös suunnitteilla useampia. Erästä palstalaista oon nähnyt jo useita kertoja oikein mukavissa merkeissä. "
Miten se on mahdollista, kun sun sp tms osoitettakaan ei ole ilmoituksissasi? - .ikkremimiN
ihmettelen.-. kirjoitti:
" Oon saanu useamman asiallisen yhteydenoton tän ilmoituksen ansiosta, ja tapaamisia on myös suunnitteilla useampia. Erästä palstalaista oon nähnyt jo useita kertoja oikein mukavissa merkeissä. "
Miten se on mahdollista, kun sun sp tms osoitettakaan ei ole ilmoituksissasi?Profiilin kautta voi lähettää yksityisviestejä. Toki sillä toisellakin täytyy silloin täytyy olla S24-profiili.
- mmmMMMHUHaaHAAAAAAAA
Ajatellaanpa nyt välillä positiivisesti! Jos Turkua ei olis, niin sittenhän kaikki turkulaiset olis ympäri Suomea!!
Terävää päättelyä. :D Ylös ^
- Lonely.
Vieläkö ois seuraa tarjolla? :) Oon 20-vuotias nainen ja vasta reilu viikko sitten Turkuun muuttanut. En tunne täältä ketään, joten uudet tuttavuudet kelpais kyllä!
- ManIsGood
jeesus sua auttakoon:)
turku on helvetti
mutta nauti elämästä ja ole rohkea
rakkaus voittaa lopulta kaikki:)
- huokauss2
Itselläni oli aiheeseen hyvin liittyvä keskustelunavaus tuossa hetki sitten :P Elikkä meitä näkyy siis löytyvän Turusta: Itse olen 19-vuotias nuori nainen, tylsistyneen yksin. Ainakin työ on sosiaalista -.-
Eipäs olekaan tullut hetkeen vilkuiltua tätä ketjua, mutta ilmeisesti se olis ihan viisasta. Kaikki halukkaat voi edelleen laittaa mulle viestiä mun profiilin kautta, joten ei muuta kuin reippaasti nimimerkkiä rekisteröimään jos sellainen vielä puuttuu. Se on ainakin omasta mielestä suht pieni vaiva, jos sillä sattuu saamaan vaikka uuden kaverin ja lisää mielekästä tekemistä tylsyyden keskelle. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124540MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar902334Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5621769Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 81369
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64957Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3928