Millaisella annostuksella msm-jauhetta?

jossu822

Eli kuinka paljon msm-jauhetta tulisi ottaa päivässä että sillä olisi vaikutusta hiuksiin? Pussin kyljessähän sanotaan muistaakseni 2 tl-2rkl päivässä. Ja mihin te sitä sekoitatte kun on niin järkyttävän pahaa? Itse olen laittanut vissyn sekaan 1 tl aamuin illoin kun enempää ei pysty, maistuu niin pahalle. Mehuja en oikein harrasta, enkä smoothieita, niiden kanssa se varmaan parhaiten menisi. Tosin mehussakin se miastuu läpi jos laittaa lasilliseen vaikka 2 tl. Tuo 2 tl päivässä on kuitenkin varmaanihan liian pieni?

29

11365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jauhe

      Suositeltava päiväannos: 1/2 – 2 tl (ylläpito), 1 – 3 rkl (terapeuttinen annostus). Annostus kannattaa jakaa useampaan osaan päivän aikana. Nauti esimerkiksi 1 tl aamulla ja 1 tl illalla.

      Sekoita sellaisenaan veteen tai mehuun. Parhaiten MSM toimii yhdessä C-vitamiinin kanssa, eli sekoita MSM-jauhetta veteen parhaassa tapauksessa esimerkiksi C-vitamiinipitoisten marjajauheiden tai tuoreen sitruunamehun kanssa. Aloita MSM-jauheen käyttö pienellä annostuksella (1/2 tl) ja nosta käyttömäärä vähitellen korkeammaksi (2 tl - 3 rkl).

      • Anonyymi

        MSM-jauhe - https://tonzes.com/jointfi.htm Hyvä tuote, nivelsäryt poissa tämän jauheen ansiosta,vaikka polvissani pahat kulumat niin pystyn juoksemaan eikä ole polvi särkyjä.


    • eikannatauskookaikke

      Syö vähän tai paljon, ei vaikuta hiuksiisi mitenkään.

      • Tyytyväinen käyttäjä

      • minä tiedän

        EIhän kaikkiin tarvii uskoa,ne vaan toimii :)


    • tapsaturkusest

      Mikä vaan auttaa kunhan oikein kovasti siihen uskotte

      • Ehkä ei kaikkia

        En itsekään meinannut uskoa, mutta kokeilin lopulta ja auttaahan se selvästi. Hiusten laatu melkein kuin nuorena ja varmaan tuuhentanutkin lääkkeiden ja biotiinin lisänä. 1 teelusikallinen päivässä näyttää riittävän, voisi kokeilla kahdellakin.


    • ccrrsada

      No varmasti on yhtä tuuhea kuin nuorena jne......juujuuuuuuuuuuuu

      • Ei yhtä tuuhea

        Paljon tuuheampi kuitenkin kuin huonoimmillaan. Tuuhentui jo lääkkeillä, mutta MSM saanut ainakin näyttämään paremmalta ja varmaan tuuhentanut lisää.
        Kun kerran auttaa eläimillä niin eihän se mikään ihme, että auttaa ihmisilläkin.


    • ddddddddsds

      Oletko siis syöttänyt kissallesi tätä jauhoa ja vedät johto päätöksesi sen perusteella

      • Ota selvää

        mihin sitä käytetään eläimillä.


    • täti

      Kateelliset taas täällä panettelee. Mulla kans ihan selvästi hiuslaatu parantunut, kasvaa paljon vahvemmaksi eikä katkeile ja hapsota kuin ennen. Lisäksi syön biotiinia ja omega-3 lisänä. Olen käyttänyt kohta pari vuotta ja annostus vähän vaihtelee, miten muistan ottaa, yleensä 2 tl-2 rkl päivässä. Ja nainen olen, ikää 40 v.

    • 1111111111111111

      Laittakaa ne kolikkonne mielummin terveelliseen ruokaan kun näihin käärmeöljyihin

    • MSM-jauhe
      • MSM-jauhe

      • Annosteluohje

        Tuossa Satulasopen MSM-jauheesssa on muuten tällainen annosteluohje:

        Ensimmäiset 2-3- päivää vajaa 1 tl kolmekertaa päivässä
        Seuraavat 2-3-päivää 1,5 tl kolme kertaa päivässä
        Ylläpitoannos 1-2 tl kolmkertaa päivässä

        Pienennä annosta mikäli käytön aikana ilmenee vatsavaivoja.

        Rikki eli MSM-jauhe näköjään voi aiheuttaa joillekin suurempina annostuksina laksatiivisia oireita.


      • Noin paljon
        Annosteluohje kirjoitti:

        Tuossa Satulasopen MSM-jauheesssa on muuten tällainen annosteluohje:

        Ensimmäiset 2-3- päivää vajaa 1 tl kolmekertaa päivässä
        Seuraavat 2-3-päivää 1,5 tl kolme kertaa päivässä
        Ylläpitoannos 1-2 tl kolmkertaa päivässä

        Pienennä annosta mikäli käytön aikana ilmenee vatsavaivoja.

        Rikki eli MSM-jauhe näköjään voi aiheuttaa joillekin suurempina annostuksina laksatiivisia oireita.

        Olin lukevani jostain, että kilomäärän mukaan riittäisi noin teelusikallinen. Minulle sekin aiheuttaa ilmavaivoja.


    • Ei ainakaan liikaa

      Teelusikallinen illoin amuin on hyvä annos. Yksikin teelusikallinen on hyvä jos kokee ongelmia.

    • Ei auttanut

      Itse käytin jauhetta 1rkl / vrk veteen sekoitettuna vuoden ajan, muistaakseni 11 pussia yhteensä. Valitettavasti mitään kehuttavaa vaikutusta käytöllä ei hiuksiini ollut. Toivoin että olisin saanut apua hiusten lähtöön, mutta ei auttanut. Kalliiksi tuli tyhjä, eli yksi pussi (Yhdysvalloissa pussitettu versio) maksoi noin 20 euroa.

      • Miten niin muka

        kalliiksi jos yksi pussi riittää edes kuukaudeksi ja maksaa vain 20e?! Kuule elämässä kaikki muu se vasta tuleekin kalliiksi!


    • Luonnon MSM

      Onko käyttämänne MSM luonnollista kamaa (esim.kanadalainen puusta tehty) vai synteettistä yleensä Kiinassa valmistettua jauhetta? Itse käytän vain ja ainoastaan 100% kanadalaista puhdasta MSM-jauhoa, en koske tuolta idän suunnalta tuleviin synteettisiin jauhoihin......
      Eli se siitä edullisesta hinnasta, edullista saa mutta kannattaa muistaa että laitatte tätä siis suuhunne ja elimistöönne eli ei kai ole ihan sama mitä se on, vaikka saisi kuinka halavalla!!!!!

      • Pelko pois

        Mistä lie Pharmacare Suomessa tekee.


    • hhhhhhhheheee

      No hyvä että puuta kyetään hyödyntämään näinkin ja saadaan sitä sitten syötettyä urpoille :)

    • Piristäjä

      Hei...tässä vois olla parempi vaihtoehto eli maku ei ole läheskään niin kitkerä.Veteen sekoitettuna esim.

      • Piristäjä

        Puhdistamon MSM C ravintosisältö / 100g:


    • optimsm

      Kannattaa ostaa sellaista mikä on optimsm. Lisäksi c-vitamiinia ja molybdeeniä kylkeen. C-vitamiini tehostaa rikin imeytymistä ja rikki kuluttaa elimistön molybdeenivarastoja. Tuote on siis rikkiä, jota ihminen tarvitsee. Tämä ei ole mitään ihmeellistä rakettitiedettä tai poppajuttuja.

    • 51551

      Onko jotain lisäravinnetta jolla ei ole vaikutusta hiuksiin..? xDD

    • Huisin
    • halvalla

      Puuilo, Tokmanni..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe