Eli kuinka paljon msm-jauhetta tulisi ottaa päivässä että sillä olisi vaikutusta hiuksiin? Pussin kyljessähän sanotaan muistaakseni 2 tl-2rkl päivässä. Ja mihin te sitä sekoitatte kun on niin järkyttävän pahaa? Itse olen laittanut vissyn sekaan 1 tl aamuin illoin kun enempää ei pysty, maistuu niin pahalle. Mehuja en oikein harrasta, enkä smoothieita, niiden kanssa se varmaan parhaiten menisi. Tosin mehussakin se miastuu läpi jos laittaa lasilliseen vaikka 2 tl. Tuo 2 tl päivässä on kuitenkin varmaanihan liian pieni?
Millaisella annostuksella msm-jauhetta?
29
12129
Vastaukset
- Jauhe
Suositeltava päiväannos: 1/2 – 2 tl (ylläpito), 1 – 3 rkl (terapeuttinen annostus). Annostus kannattaa jakaa useampaan osaan päivän aikana. Nauti esimerkiksi 1 tl aamulla ja 1 tl illalla.
Sekoita sellaisenaan veteen tai mehuun. Parhaiten MSM toimii yhdessä C-vitamiinin kanssa, eli sekoita MSM-jauhetta veteen parhaassa tapauksessa esimerkiksi C-vitamiinipitoisten marjajauheiden tai tuoreen sitruunamehun kanssa. Aloita MSM-jauheen käyttö pienellä annostuksella (1/2 tl) ja nosta käyttömäärä vähitellen korkeammaksi (2 tl - 3 rkl).- Anonyymi
MSM-jauhe - https://tonzes.com/jointfi.htm Hyvä tuote, nivelsäryt poissa tämän jauheen ansiosta,vaikka polvissani pahat kulumat niin pystyn juoksemaan eikä ole polvi särkyjä.
- eikannatauskookaikke
Syö vähän tai paljon, ei vaikuta hiuksiisi mitenkään.
- Tyytyväinen käyttäjä
Tässä on aivan oikeaa tietoa rikin eli MSM-jauheen vaikutuksesta hiuksiin:
http://www.harmonia.fi/urheilu/harmonia/artikkelit?id=13053551-rikin-rooli-elimistossa-ja - minä tiedän
EIhän kaikkiin tarvii uskoa,ne vaan toimii :)
- tapsaturkusest
Mikä vaan auttaa kunhan oikein kovasti siihen uskotte
- Ehkä ei kaikkia
En itsekään meinannut uskoa, mutta kokeilin lopulta ja auttaahan se selvästi. Hiusten laatu melkein kuin nuorena ja varmaan tuuhentanutkin lääkkeiden ja biotiinin lisänä. 1 teelusikallinen päivässä näyttää riittävän, voisi kokeilla kahdellakin.
- ccrrsada
No varmasti on yhtä tuuhea kuin nuorena jne......juujuuuuuuuuuuuu
- Ei yhtä tuuhea
Paljon tuuheampi kuitenkin kuin huonoimmillaan. Tuuhentui jo lääkkeillä, mutta MSM saanut ainakin näyttämään paremmalta ja varmaan tuuhentanut lisää.
Kun kerran auttaa eläimillä niin eihän se mikään ihme, että auttaa ihmisilläkin.
- ddddddddsds
Oletko siis syöttänyt kissallesi tätä jauhoa ja vedät johto päätöksesi sen perusteella
- Ota selvää
mihin sitä käytetään eläimillä.
- täti
Kateelliset taas täällä panettelee. Mulla kans ihan selvästi hiuslaatu parantunut, kasvaa paljon vahvemmaksi eikä katkeile ja hapsota kuin ennen. Lisäksi syön biotiinia ja omega-3 lisänä. Olen käyttänyt kohta pari vuotta ja annostus vähän vaihtelee, miten muistan ottaa, yleensä 2 tl-2 rkl päivässä. Ja nainen olen, ikää 40 v.
- 1111111111111111
Laittakaa ne kolikkonne mielummin terveelliseen ruokaan kun näihin käärmeöljyihin
- MSM-jauhe
Tämä on hyvä ja edullinen MSM-jauhe. Käytän tätä ja hiukset voivat hyvin.
http://www.satulasoppi.net/999-msm-jauhe-1000g-p-805.html- MSM-jauhe
Täältä tilaamalla tuon saman jauheen saa vielä edullisemmin:
http://www.makana-shop.de/shop2/index.php?user=juergen993&clang=uk&hkat=132&skat=134&gclid=CNyE-MWQibcCFQd6cAodsigA7g - Annosteluohje
Tuossa Satulasopen MSM-jauheesssa on muuten tällainen annosteluohje:
Ensimmäiset 2-3- päivää vajaa 1 tl kolmekertaa päivässä
Seuraavat 2-3-päivää 1,5 tl kolme kertaa päivässä
Ylläpitoannos 1-2 tl kolmkertaa päivässä
Pienennä annosta mikäli käytön aikana ilmenee vatsavaivoja.
Rikki eli MSM-jauhe näköjään voi aiheuttaa joillekin suurempina annostuksina laksatiivisia oireita. - Noin paljon
Annosteluohje kirjoitti:
Tuossa Satulasopen MSM-jauheesssa on muuten tällainen annosteluohje:
Ensimmäiset 2-3- päivää vajaa 1 tl kolmekertaa päivässä
Seuraavat 2-3-päivää 1,5 tl kolme kertaa päivässä
Ylläpitoannos 1-2 tl kolmkertaa päivässä
Pienennä annosta mikäli käytön aikana ilmenee vatsavaivoja.
Rikki eli MSM-jauhe näköjään voi aiheuttaa joillekin suurempina annostuksina laksatiivisia oireita.Olin lukevani jostain, että kilomäärän mukaan riittäisi noin teelusikallinen. Minulle sekin aiheuttaa ilmavaivoja.
- Ei ainakaan liikaa
Teelusikallinen illoin amuin on hyvä annos. Yksikin teelusikallinen on hyvä jos kokee ongelmia.
- Ei auttanut
Itse käytin jauhetta 1rkl / vrk veteen sekoitettuna vuoden ajan, muistaakseni 11 pussia yhteensä. Valitettavasti mitään kehuttavaa vaikutusta käytöllä ei hiuksiini ollut. Toivoin että olisin saanut apua hiusten lähtöön, mutta ei auttanut. Kalliiksi tuli tyhjä, eli yksi pussi (Yhdysvalloissa pussitettu versio) maksoi noin 20 euroa.
- Miten niin muka
kalliiksi jos yksi pussi riittää edes kuukaudeksi ja maksaa vain 20e?! Kuule elämässä kaikki muu se vasta tuleekin kalliiksi!
- Luonnon MSM
Onko käyttämänne MSM luonnollista kamaa (esim.kanadalainen puusta tehty) vai synteettistä yleensä Kiinassa valmistettua jauhetta? Itse käytän vain ja ainoastaan 100% kanadalaista puhdasta MSM-jauhoa, en koske tuolta idän suunnalta tuleviin synteettisiin jauhoihin......
Eli se siitä edullisesta hinnasta, edullista saa mutta kannattaa muistaa että laitatte tätä siis suuhunne ja elimistöönne eli ei kai ole ihan sama mitä se on, vaikka saisi kuinka halavalla!!!!!- Pelko pois
Mistä lie Pharmacare Suomessa tekee.
- hhhhhhhheheee
No hyvä että puuta kyetään hyödyntämään näinkin ja saadaan sitä sitten syötettyä urpoille :)
- Piristäjä
Hei...tässä vois olla parempi vaihtoehto eli maku ei ole läheskään niin kitkerä.Veteen sekoitettuna esim.
- Piristäjä
Puhdistamon MSM C ravintosisältö / 100g:
- optimsm
Kannattaa ostaa sellaista mikä on optimsm. Lisäksi c-vitamiinia ja molybdeeniä kylkeen. C-vitamiini tehostaa rikin imeytymistä ja rikki kuluttaa elimistön molybdeenivarastoja. Tuote on siis rikkiä, jota ihminen tarvitsee. Tämä ei ole mitään ihmeellistä rakettitiedettä tai poppajuttuja.
- 51551
Onko jotain lisäravinnetta jolla ei ole vaikutusta hiuksiin..? xDD
- Huisin
Täältä saa halpaa MSM-jauhetta:
http://www.makana.de/pferd/futtermittel/msm/
sama jauhe, jos haluat ostaa Suomesta:
http://www.satulasoppi.net/999-msm-jauhe-1000g-p-805.html - halvalla
Puuilo, Tokmanni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882